Page 94 - PC Master τ. 282

R
eview
PC Master
94
Σ
χεδόν δεκαεπτά χρόνια έχουν
περάσει από τότε που επέστρε-
φα από το σχολείο, παρατώ-
ντας όπως να ‘ναι την τσάντα
(
Paxos και ξερός!), και εφοδια-
σμένη με τον κατάλληλο εξο-
πλισμό, ένα σακουλάκι Δρακουλίνια, ένα
κουτάκι Yoko-Choco, με μουσικό back-
ground Dr Alban και Mc Hammer, έκανα in-
stall το Tomb Raider 1.
Οι πρώτες συστάσεις με την πιο σέξι αρ-
χαιολόγο στον κόσμο των videogames έγι-
ναν κάπου στα ‘90s. Παρ’ όλο που δεν είμαι
το κατάλληλο άτομο για να σχολιάσω την
εν λόγω κυρία με τις ιδανικές αναλογίες, τις
καμπύλες (από pixel, αλλά ποιος νοιαζό-
ταν;) και πάνω απ’ όλα τον πλούσιο... εσω-
τερικό της κόσμο, θα μεταφέρω τις πρώτες
εντυπώσεις, αφήνοντας τα επιφωνήματα
στους αρμόδιους! Το όνομά της: Lara Croft,
κόρη της Core Design, η οποία αργότερα υι-
οθετήθηκε από τις Crystal Dynamics &
Square Enix, ενώ πλέον μετράει δέκα εμ-
φανίσεις σε κονσόλες και PC. Ο τίτλος
Tomb Raider έκτισε ένα βαρύγδουπο όνομα
στις καρδιές μας από το 1996 και εμείς δεν
έχουμε παρά να του αφιερώσουμε το χώρο
και το σεβασμό που του αρμόζει.
Η αλήθεια είναι ότι από το Tomb Raider
Chronicles και έπειτα τα σχόλια δεν ήταν
τόσο ενθαρρυντικά για τους τίτλους και τα
spin-offs που ακολούθησαν – άλλωστε,
αυτός ήταν και ο σημαντικότερος λόγος
που ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού
της Core Design αγοράστηκε από τη Rebel-
lion Studios την ίδια περίοδο. Έτσι λοιπόν,
με πέντε χρόνια αποχή από τη συλλογή
μας, η αναμονή και οι προσδοκίες ήταν με-
γάλες για το νέο πόνημα της Square Enix,
η οποία δεν μας είχε αφήσει και τις καλύ-
τερες εντυπώσεις από την παρθενική της
επαφή με τη Lara στον ανεξάρτητο τίτλο
Lara Croft and the Guardian of Light.
Κατά καιρούς είχαμε δει gameplay
teasers και τρέιλερ, τα οποία μας είχαν δώ-
σει μία πρώτη ιδέα ότι θα υπάρξουν πολ-
λές καινοτομίες και διαφορές στην αίσθη-
ση και το gameplay από κάθε άλλο τίτλο
Tomb Raider που είχαμε ως τώρα στην κα-
τοχή μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάντα
υπάρχει ο κίνδυνος να απογοητεύσει είτε
τους φανατικούς είτε εκείνους που έχουν
αγαπήσει τον τίτλο με τις ιδιαιτερότητες
και τα χαρακτηριστικά που το γνώρισαν στα
πρώτα του βήματα. Δεν θα σας κρύψω ότι
ήταν αρκετές οι φορές που μία επιθυμία
γκρίνιας με πλημμύριζε, ιδιαίτερα τις πρώ-
τες ώρες... γιατί «Lara χωρίς κολύμπι είναι
φραπέ χωρίς καλαμάκι». Ακόμα όμως και αν
μας έλειψαν κάποια πράγματα, δεν μπο-
ρούμε να αμφισβητήσουμε ότι πρόκειται
για ένα από τα σημαντικότερα παιχνίδια
της χρονιάς που διανύουμε.
My NAME is CROFT… LARA CROFT
Το νέο Tomb Raider έρχεται για να μας
εξιστορήσει πώς ξεκίνησαν όλα, το λόγο
που βρέθηκε αργότερα η αρχαιολόγος μας
στο Περού, σκοτώνοντας τους πρώτους λύ-
κους (TR1), αλλά και για να ενώσει ένα…
άναρχο puzzle που είχαμε στο μυαλό μας ως
σήμερα. Έτσι λοιπόν, θα γυρίσουμε το χρό-
νο πίσω βρίσκοντας την ηρωίδα μας στην
τρυφερή ηλικία των 21 ετών. Βέβαια, δεν εί-
ναι η πρώτη φορά που συναντάμε τη Lara
Croft σε νεαρή ηλικία. Θυμάστε το κοριτσάκι
με τα κοτσιδάκια στο The Last Revelation,
που είχε υπό την προστασία του ο μέντοράς
της Werner Von Croy; Ή την πιτσιρίκα με τη
συνοδεία της μητέρας της στο αεροπλάνο
της εισαγωγής του Tomb Raider: Legend;
Για να πω την αλήθεια, έκρυβα μία κρυ-
φή ελπίδα ότι ίσως υπήρχε ένας συνδετι-
κός κρίκος με αυτές τις στιγμές μέσα στην
ιστορία του prequel, έστω σαν easter eggs,
αλλά βαθιά μέσα μου δεν το πίστεψα ποτέ
(
και άδικο δεν είχα). Η ιστορία βρίσκει τη
Lara στη Νότια Ιαπωνία μέσα σε ένα πλοίο
αρχαιολόγων κατά τη διάρκεια μίας απο-
στολής εξερεύνησης, επικεφαλής της
οποίας είναι ο Conrad Roth. Όταν μία τρο-
μερή καταιγίδα διαλύει το σκάφος, η μικρή
μας ηρωίδα ξεβράζεται από το κύμα στις
όχθες ενός μυστηριώδους νησιού, ημιλιπό-
θυμη. Ανοίγει τα μάτια, ενώ βρίσκεται κρε-
μασμένη και δεμένη χειροπόδαρα. Στην
προσπάθειά της να ελευθερωθεί, τραυμα-
τίζεται άσχημα και κοιτάζοντας γύρω, συ-
νειδητοποιεί ότι βρίσκεται σε μία σκοτεινή
σπηλιά διακοσμημένη από νεκροκεφαλές,
κεριά και πτώματα. Σκαρφαλώνει, ανάβει
δάδες, καίει συστάδες αντικειμένων για να
βρει διέξοδο και καθώς πλησιάζει στην
έξοδο, δέχεται επίθεση από έναν ιθαγενή,
ενώ αργότερα καταδιώκεται από μία ομάδα
κακοποιών με το όνομα Solarii. Ο δρόμος
για την επιβίωση έχει ξεκινήσει. Δραπετεύ-
οντας από τη σπηλιά, καταλαβαίνει ότι τα
πράγματα δεν θα είναι εύκολα για τις επό-
μενες ώρες. Θα πρέπει να επιβιώσει, να κυ-
νηγήσει και να κατασκηνώσει υπό αντίξοες
συνθήκες στην προσπάθειά της να βρει την
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 8GB RAM, ATi Radeon
HD 5670 1GB, Windows 7 64-bit,
1.680
x1.050.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Εκτός απο ελάχιστες εξαιρέσεις, το παι-
χνίδι έτρεξε υποδειγματικά τόσο σε
single όσο και σε co-op mode.
TOMB RAIDER
Στην ανάγκη για επιβίωση κάνεις οτιδήποτε!
Ήμουνα νια και γέρασα...
της Μαρίλης «Fairy» Νίκολη
Βρε, πώς έχεις μεγαλώσει...