Page 96 - PC Master τ. 282

R
eview
ρεύνηση τάφων; Στην περίπτωσή μας οι
τάφοι έχουν τη μορφή sidequests, γι’ αυτό
όταν ακούσετε τη χαρακτηριστική καμπάνα
(
όπως εκείνη τότε στη Βενετία) καθώς πλη-
σιάζετε μία περιοχή, ετοιμαστείτε για εξε-
ρεύνηση. Η διάρκεια των sidequests δεν
υπερβαίνει τα δέκα λεπτά, ενώ δεν θα σας
αποπροσανατολίσουν πολύ από το κεντρι-
κό quest. Εκεί θα βρείτε κυρίως γρίφους
και collectibles. Μιλώντας για γρίφους, δεν
θα κρύψω το παράπονό μου για την προ-
φανή λύση τους, που συντελεί στην έντο-
νη έλλειψη του adventure στοιχείου, το
οποίο συνήθιζε να υπάρχει στη σειρά.
Μέχρι τώρα η βασικότερη επιβράβευση
του παίκτη σε κάθε τίτλο ήταν τα χορταστι-
κά cinematics στο τέλος κάθε αποστολής,
καθώς και τα συλλεκτικά αντικείμενα, όπως
οι χρυσές νεκροκεφαλές, οι πράσινοι ιππό-
καμποι και άλλα παρόμοια. Τώρα, ανάμεσα
σε μία μεγάλη έκταση open world που δια-
τίθεται προς εξερεύνηση, θα βρείτε ειδικά
αντικείμενα με τα οποία ξεκλειδώνετε chal-
lenges, art gallery stuff και νέους χαρακτή-
ρες για το multiplayer, το ίδιο ισχύει και για
τα achievements. Οπότε, θα λέγαμε ότι το
σύστημα επιβράβευσης είναι πολύ πιο
πλούσιο, καθώς μας ενθαρρύνει να ανακα-
λύψουμε όλο και περισσότερα μυστικά σε
κάθε βήμα (και πιστέψτε με, είναι πολλά)...
Το στοιχείο της φωτιάς παίζει βασικό ρό-
λο σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, γι’
αυτό μην αναρωτηθείτε «γιατί ανά πενήντα
μέτρα υπάρχει κάποιου είδους εστία» – δεν
είναι λόγω των εμπρηστικών τάσεων των
developers (ή μήπως είναι;). Ο δαυλός είναι
ένας βασικός σύμμαχος, ο οποίος αντικατέ-
στησε και με το παραπάνω τη φωτοβολίδα,
ενώ παραμένει αναμμένος όσο θέλετε. Το
σύστημα μάχης έχει ανανεωθεί πλήρως, με
ένα πολύ προσεγμένο cover system και το
στοιχείο stealth έχει μπει για τα καλά στο
αίμα της Lara. Το τόξο αποτελεί ένα πολυ-
διάστατο εργαλείο στα χέρια της αρχαιολό-
γου, αφού μπορεί να το χρησιμοποιήσει για
να κυνηγήσει, να σκοτώσει, να δημιουργή-
σει γέφυρες, να βάλει φωτιά ή ακόμα και
να εξουδετερώσει αθόρυβα έναν εχθρό,
την ώρα που η πλευρά του σχοινιού εφαρ-
μόζει τέλεια γύρω από το λαιμό του. Το
slow motion την ώρα της ανελέητης δρά-
σης είναι κάτι που λατρέψαμε, αφού, εκτός
από μεγάλη εξυπηρέτηση, προσδίδει μία
διαφορετική αίσθηση, που μας κάνει να
νιώσουμε καλύτερα τη μάχη, εκτιμώντας
ακόμα και το παραμικρό δευτερόλεπτο.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι τα Save
και Load ανήκουν στο παρελθόν, αφού τη
θέση τους παίρνει ένα συχνότατο autosave
σε έναν κόσμο πλούσιο σε checkpoints και
campsides (Save as, won’t save your ass).
Το single player κομμάτι μας απασχόλησε
περίπου δεκατρείς ώρες, εξερευνώντας σχε-
δόν κάθε διαθέσιμη περιοχή – αυτό βέβαια
εξαρτάται από το επίπεδο δυσκολίας που θα
διαλέξετε και κατά πόσο έχετε μέσα σας το
ένστικτο του συλλέκτη. Στην αρχή ίσως απο-
γοητεύσει τους λάτρεις της σειράς η αίσθη-
ση του gameplay και οι ευκολίες που προ-
σφέρονται απλόχερα ακόμα και στα σημεία
που είναι περιττές. Η συμβουλή μου είναι:
«
Μη βιαστείτε, λουστείτε! Δώστε του λίγο
χρόνο και είμαι σίγουρη ότι στη συνέχεια το
παιχνίδι θα σας ανταμείψει καθώς συνηθίζε-
τε το νέο gameplay». Άλλωστε, η Square
Enix έχει αποδείξει ότι ξέρει καλά από τα συ-
στατικά της επιτυχίας ενός παιχνιδιού.
OΠΟυ λΑλΟyν ΠΟλλΟΙ
κΟκΟΡΟΙ...
Από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση του
multiplayer σε τίτλο TR είχαμε αρχίσει να
ανησυχούμε για την επιτυχία του εν λόγω
mode, μιας και είχαμε μάθει τον τίτλο πιο…
μοναχικό. Παρ’ όλα αυτά, δεν θα μπορού-
σε να απουσιάζει κάτι τέτοιο από ένα σύγ-
χρονο game, μιας και τα multi & co-op εί-
ναι modes που θα παραμείνουν στη μόδα
για πολύ ακόμα. Προσωπικά, θα προτιμού-
σα να υπήρχε ένα ανανεωμένο Croft
Manor, με τις ανάλογες ατμοσφαιρικές πι-
νελιές, τα μυστικά περάσματα και τα ενδό-
τερα quest, παρά ένα τέτοιου είδους (ημι-
τελές) multiplayer, το οποίο αποτελεί και
το πιο γκρίζο σημείο του παιχνιδιού.
Στη διάθεσή σας έχετε τέσσερα modes:
Team Deathmatch:
Οι μυημένοι το γνω-
ρίζουν ήδη, σκοπός σας είναι να εξολο-
θρεύσετε την αντίπαλη ομάδα παίκτη
προς παίκτη.
Free for All:
Εξίσου γνωστό mode των
multiplayer, στο οποίο καλείστε να βγεί-
τε παγανιά σκοτώνοντας κάθε παίκτη
που θα βρεθεί στο διάβα σας.
PC Master
96
Από υψοφοβία
πως πάμε;
TOMB RAIDER I vs REBORN
TOMB RAIDER I
REBORN
Αποθήκευση
Inventory
Campside
Όπλα
Pistols
Crossbow
Ανταμοιβές
Collectible Items
Achievements
Modes
Croft Manor
Multiplayer
Light
Φωτοβολίδες
Δαυλοί
Health
Health Packs
Autoheal
Πόρτες
Μοχλοί
Pickaxe
Δραστηριότητες
Κολύμπι
Αναρρίχηση
Γραφικά
32-
bit
Crystal Engine
Ανάπτυξη
Core Design
Crystal Dynamics
Voice actors
Shelley Blond
Camilla Luddington
Ηλικία Lara
28
21
Conrad... στάσου!
Μύγδαλα!