Page 101 - PC Master τ. 283

R
eview
νται σε αυτά τα δύο πρώτα κεφάλαια – σε
χαμηλούς τόνους, ασφαλώς, μη φαντα-
στείτε ότι θα ακούσετε το ρεπερτόριο του
πατρινού καρναβαλιού! Τόσο τα ambient
sounds όσο και τα ηχητικά εφέ είναι εξίσου
ευχάριστα. Μία μικρή παραφωνία εντοπίσα-
με στο κρησφύγετο του Pablo, τη μουσική
επένδυση του οποίου βρήκαμε αρκετά
εκνευριστική, αλλά ήταν η εξαίρεση. Η ερ-
μηνεία του ηθοποιού που υποδύεται το χα-
ρακτήρα που ελέγχουμε είναι πάρα πολύ
καλή, με τους υπόλοιπους να μην υστε-
ρούν σημαντικά, εκτός ίσως από τη Maria,
που ακούγεται κάπως άτονη και δίχως χρώ-
μα στη φωνή της.
Στον τομέα του χειρισμού συναντάμε
γνωστές και δοκιμασμένες συνταγές, αφού
πρόκειται για ένα κλασικό 3rd person point
&
click adventure game, δημιουργημένο με
τη Wintermute engine. Μην ξεχάσετε στις
αρχικές επιλογές, που εμφανίζονται πριν
τρέξει καν το παιχνίδι με το που το εκτε-
λείτε, να επιλέξετε να μπορείτε να το «πα-
γώνετε» ανά πάσα στιγμή πατώντας
Ctrl+Space. Πατώντας στιγμιαία το αριστε-
ρό mouse button, ο χαρακτήρας μας περ-
πατάει προς το σημείο που σημαδέψαμε,
ενώ με παρατεταμένο πάτημα εμφανίζεται
η τριπλέτα των εικονιδίων Use-Look-Talk.
Με το δεξί mouse button ανοίγουμε το in-
ventory, τα αντικείμενα του οποίου μπο-
ρούμε να πάρουμε με απλό αριστερό
mouse click. Αξίζει να σημειωθεί πως όταν
εξετάζουμε ορισμένα inventory objects,
αυτά εμφανίζονται καταλαμβάνοντας το
μεγαλύτερο μέρος της οθόνης και μάλιστα
έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε exam-
ine σε επιμέρους στοιχεία του αντικειμέ-
νου. Πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα
ιδέα.
Πάνω αριστερά στην οθόνη παρατηρού-
με τρία εικονίδια. Το πρώτο ανοίγει το in-
ventory μας, το δεύτερο αποτελεί το hint
system του παιχνιδιού, ενώ το τρίτο εμφα-
νίζει στιγμιαία τα hotspots στο χώρο στον
οποίο βρισκόμαστε. Με διπλό κλικ πάνω σε
μία έξοδο, αλλάζουμε δωμάτιο αστραπιαία,
λειτουργία που, πάντως, για κάποιο λόγο
παύει να λειτουργεί προς το τέλος του
δεύτερου κεφαλαίου. Άλλα προβλήματα
με το interface δεν αντιμετωπίσαμε, εάν
εξαιρέσουμε το ότι κάποιες φορές, αν επι-
λέξουμε ένα hotspot που βρίσκεται στην
άκρη της οθόνης, τα εικονίδια κόβονται.
Πατώντας Escape, εμφανίζεται το αρχικό
μενού, απ’ όπου μπορούμε και να διαχειρι-
στούμε τα αποθηκευμένα αρχεία μας. Δυ-
στυχώς, το μόνο που αποθηκεύεται στα
savegames είναι η ημερομηνία και η ώρα,
αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα να δώ-
σουμε τη δική μας ονομασία. Τα saves του
πρώτου κεφαλαίου διατηρούνται και στο
δεύτερο, πράγμα που συμβαίνει και με τα
αντικείμενά μας.
ΓΡΙΦΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ
Στο Reversion συναντάμε, ως επί το
πλείστον, inventory based γρίφους. Όσοι
αρέσκονται σε αυτού του είδους τα παιχνί-
δια θα μείνουν κάτι παραπάνω από ικανο-
ποιημένοι από το πλήθος των αντικειμένων
που θα κληθούν να συλλέξουν κατά τη
διάρκεια του παιχνιδιού. Δεν θα πεθάνετε
σε κανένα σημείο, ούτε θα κληθείτε να κά-
νετε κάποια κίνηση με περιορισμό χρόνου.
Επιπλέον ενδιαφέρον δίνουν δύο ειδικοί
γρίφοι λογικής, ένας για κάθε κεφάλαιο.
Στον πρώτο θα χρειαστεί να βρείτε ποιος
στρατιώτης αντιστοιχεί σε ποιο από τα ονό-
ματα που βλέπετε σε μία λίστα, ενώ στον
δεύτερο θα πρέπει να βρείτε το δρόμο σας
για το κρησφύγετο του Pablo, με βάση τις
μπερδεμένες οδηγίες που σας έδωσε.
Το επίπεδο δυσκολίας του Reversion εί-
ναι χαμηλό έως πολύ χαμηλό, αφού οι πε-
ρισσότεροι γρίφοι έχουν μάλλον προφανή
λύση και δεν αναμένεται να δυσκολέψουν
ούτε τους αρχάριους παίκτες. Είναι όμως
διασκεδαστικοί μες στην απλότητά τους.
Υπήρξε και ένα σημείο που με ταλαιπώρη-
σε και το βρήκα λίγο κακοσχεδιασμένο ως
puzzle. Χωρίς να αποκαλύψω τίποτα, θα
αναφέρω μόνο ότι θα χρειαστεί να επιμεί-
νετε 3-4 φορές σε ένα σημείο που δεν σας
δίνει την εντύπωση πως χρειάζεται να κά-
νετε κάτι τέτοιο.
ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ DELOREAN…
Τα δύο πρώτα κεφάλαια του Reversion
δεν φανερώνουν ένα καινοτόμο παιχνίδι.
Δεν διαθέτει κάτι που να το κάνει να ξεχω-
ρίζει, ούτε με άφησε με το στόμα ανοιχτό
με κάποια σπουδαία σεναριακή ανατροπή ή
έναν πανέξυπνο γρίφο. Εντούτοις, κατάφε-
ρε να μου κινήσει την περιέργεια, αποκα-
λύπτοντας πολύ λίγα για την καρδιά της
πλοκής και κόβοντάς το πάνω στο καλύτε-
ρο σημείο. Οι φίλοι του παραδοσιακού
point & click δεν χάνουν τίποτα να δοκιμά-
σουν το The Escape, ώστε να αποφασίσουν
αν θέλουν να δουν και τη συνέχεια.
101
PC Master
Αρκεί να φορέσετε χακί για να κινείστε ανάμε-
σα στους στρατιώτες.
Η επιστήμη των υπολογιστών δεν φαίνεται να έχει προοδεύσει πολύ.
Στο Reversion
συναντάμε, ως επί το
πλείστον, inventory
based γρίφους.
69
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Είναι ένα καλοσχεδιασμένο cartoon
Μπόλικα inventory items, με τους
ανάλογους γρίφους
Ενδιαφέρουσα η δυνατότητα της
εξέτασης επιμέρους hotspots ενός
αντικειμένου που κουβαλάς
Αρκετά μικρή διάρκεια
Προχειρότητα σε κάποια σημεία
στην αγγλική απόδοση
Χαμηλότατος δείκτης δυσκολίας
Ελάχιστα δουλεμένοι χαρακτήρες
n
Είδος:
Adventure
n
Ανάπτυξη:
3
f Interactive
n
Τιμή:
4,99
για το The Meeting, το The Escape είναι δωρεάν
n
Προβλήματα-Bugs:
Ξεχασμένες ισπανικές λέξεις και απροσεξίες στη
μετάφραση
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Runaway series
n
Εναλλακτική πρόταση:
Back to the Future