R
eview
PC Master
106
Ε
χετε βρεθεί ποτέ ολομόναχοι
στο δάσος στη μέση της νύ-
χτας; Μπορώ να σας εγγυηθώ
ότι δεν είναι η πιο ευχάριστη
εμπειρία – όχι απαραίτητα
επειδή θα σας συμβεί κάτι
(
ανάλογα με το δάσος, φυσικά), αλλά για
το τι φαντάζεστε ότι μπορεί να σας συμβεί:
το σκοτάδι είναι πιο πηχτό από την πιο σκο-
τεινή γωνία της πόλης και ο παραμικρός
ήχος μεγεθύνεται σε εκκωφαντικό σηματο-
δότη των χειρότερων κακών. Από όσα μπο-
ρείτε να πάθετε, τίποτα δεν μπορεί να είναι
τόσο φρικτό όσο τα πράγματα που δημι-
ουργεί το μυαλό σας εκείνη την ώρα.
ΟΚΤΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΩΣ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ
Το Slender: The Eight Pages ήταν ένα
πειραματικό δωρεάν παιχνίδι, που δημι-
ουργήθηκε σε Unity, στο οποίο σκοπός
σας ήταν να περιπλανηθείτε σε ένα σκο-
τεινό δάσος, οπλισμένοι μόνο με έναν
φακό, και να μαζέψετε οκτώ σελίδες από
σημειωματάριο. Με κάθε σελίδα που μα-
ζεύατε, συνειδητοποιούσατε ότι καταδιώ-
κεστε από τον Slender Man, ένα απόκο-
σμο ον με αφύσικα ψηλόλιγνο σώμα και
χωρίς πρόσωπο, που σας ακολουθεί και
πλησιάζει πιο κοντά σας κάθε φορά που
κοιτάτε αλλού.
Η μόνη άμυνά σας ενάντιά του ήταν η
φυγή – να τρέξετε μακριά του όσο πιο γρή-
γορα μπορούσατε μέχρι να κουραστείτε,
και οι μόνοι ήχοι στα αυτιά σας το καρδιο-
χτύπι και η λαχανιασμένη ανάσα σας. Το
παιχνίδι, ανάλογα με την επιτυχία σας,
μπορούσε να διαρκέσει από πέντε έως και
είκοσι λεπτά, αλλά ήταν από τα πιο αγω-
νιώδη λεπτά της gaming ζωής σας.
Το Slender: The Arrival είναι ένα είδος
ανεπίσημης συνέχειας του The Eight Pages,
επίσης σε Unity, αλλά πλέον ένα πλήρες,
εμπορικό indie game. Για τη δημιουργία του
η developer Blue Isle Studios συνεργάστηκε
με τον Mark Hadley, δημιουργό του TEP,
αλλά και άλλους δημιουργούς που έχουν
αφήσει το στίγμα τους στο γενικότερο μύ-
θο του Slender Man (βλ. πλαίσιο).
Το gameplay του The Arrival δεν έχει κα-
μία απολύτως διαφορά από τον προκάτοχό
του. Απλώς εδώ, το The Eight Pages είναι
μόνο ένα κεφάλαιο από συνολικά πέντε,
καθένα από τα οποία περιλαμβάνει μία δια-
φορετική αποστολή, αλλά στο ίδιο μοτίβο
–
μία επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα,
πάντοτε υπό την απειλή του Slender Man
πίσω από την πλάτη σας. Δεν θα τις ανα-
φέρω εδώ, γιατί το παιχνίδι είναι υπερβολι-
κά σύντομο και λειτουργεί πολύ καλύτερα
εάν δεν ξέρετε τι σας περιμένει στο επό-
μενο κεφάλαιο.
ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ
Το The Arrival έχει αρκετά καλύτερη πα-
ρουσίαση από τον προκάτοχό του, αλλά οι
υψηλότερες αξίες παραγωγής δεν κοστί-
ζουν στην απλότητα της αρχικής ιδέας –
αντίθετα με ό,τι φοβόντουσαν όσοι ωρύο-
νταν για «ξεπούλημα» της ιδέας, δεν κυνη-
γάτε τον Slender Man με chaingun σε περι-
βάλλοντα που λαμποκοπούν Unreal 3. Το
παιχνίδι δείχνει και ακούγεται πολύ καλύ-
τερο, αλλά διατηρεί το μινιμαλισμό και τη
στοιχειωμένη ατμόσφαιρα που απαιτεί το
όνομά του. Το interface της βιντεοκάμερας
που υπάρχει στο πεδίο όρασής σας, στο
μεταξύ, θυμίζει ταινίες τρόμου «found
footage», όπως τα «The Blair Witch Project»
και «Paranormal Activity».
Ακόμη και η ιστορία που έχει προστεθεί
στο παιχνίδι (στο πρώτο, τίποτα δεν ήταν
γνωστό σχετικά με το τι συμβαίνει, παρά
Ένα ρομαντικό ηλιοβασίλεμα στο δάσος – τι μπορεί να πάει στραβά;
Ένα γραφικό σπιτάκι, ολομόναχο μέσα στην
ερημιά; Μπαα, τίποτα το απειλητικό δε βρίσκω.
Χμ, ενδιαφέρουσα επιλογή για εσωτερική διακό-
σμηση…
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Quad Q6600, 2,4GHz, 6GB
RAM, ATi Radeon 4850 1GB, Windows 7
64-
bit SP1.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Είναι ενδιαφέρον το ότι, ενώ το εν λόγω
σύστημα ξεπερνά τα recommended
specs, το frame rate επηρεάζεται αρκετά
στις μέγιστες ρυθμίσεις.
SLENDER:
THE ARRIVAL
The woods are lovely, dark, and deep
του Μιχάλη «CitizenMac» Τέγου