Page 107 - PC Master τ. 283

μόνο ότι ο κεντρικός χαρακτήρας ήταν ένα
μικρό κορίτσι) είναι μία απόλυτα αφαιρετι-
κή αφήγηση, όπου σας δίνονται πολύ λίγα
αρχικά στοιχεία. Γνωρίζετε ότι ελέγχετε μία
γυναίκα που φτάνει στη γενική περιοχή για
να συναντήσει την Kate, κάτοικο της περιο-
χής, η οποία ετοιμάζεται να πουλήσει το
εξοχικό της σπίτι, που βρίσκεται στην άκρη
του δάσους. Φτάνοντας εκεί, η Kate δεν
βρίσκεται πουθενά, παράξενα σύμβολα κα-
λύπτουν τους τοίχους και ανατριχιαστικοί
ήχοι ακούγονται από το διπλανό δάσος,
καθώς πέφτει σιγά σιγά το σκοτάδι.
Πρόκειται για ένα αρκετά μικρό παιχνίδι
(
αναλόγως του πόσο καλοί είστε, μπορεί να
σας πάρει από ένα 45λεπτο μέχρι μιάμιση
ώρα για να το ολοκληρώσετε), ενώ οι μηχα-
νισμοί του είναι σχεδόν ανύπαρκτοι, καθώς,
πέρα από το να κινείστε, να τρέχετε, να αλ-
ληλεπιδράτε με συγκεκριμένα αντικείμενα
με το mouse και να «επικεντρώνετε» το φως
του φακού σας σε ένα σημείο –πολύ χρήσιμο
ενάντια σε έναν συγκεκριμένο τύπο
«
εχθρού»– δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο.
Αυτό ενισχύει την αίσθηση του τρόμου,
καθώς είστε εντελώς αβοήθητοι ενάντια σε
κάτι ανεξήγητο και άτρωτο, που θέλει με
μανία το κακό σας. Η αίσθηση της απομό-
νωσης και της έλλειψης κάθε βοήθειας ή
άμυνας ενάντια σε ό,τι σας απειλεί είναι
κάτι που το παιχνίδι πετυχαίνει αριστοτε-
χνικά. Όπως αναφέρθηκε και στην αρχή, οι
πιο τρομακτικές στιγμές είναι αυτές που
δεν εμφανίζεται το τέρας και που απλώς
ψάχνετε στο σκοτάδι για οποιοδήποτε
ίχνος του, με κάθε δέντρο και σκιά να σας
μοιάζει γι’ αυτόν. Η ηλεκτρονική κραυγή
και τα παράσιτα στην εικόνα της κάμερας
όταν εντοπιστεί κάπου ο Slender Man, είναι
ένας συνδυασμός εφέ που θα τρέμετε όσο
ασχολείστε με το παιχνίδι.
ΠΑΛΙ ΕΣΥ;
Το The Arrival είναι ικανοποιητικά δύσκο-
λο, αλλά αυτό κάνει τον τρόμο να ξεθυμαί-
νει εύκολα. Κάθε φορά που χάνετε, ξεκινά-
τε το κεφάλαιο από την αρχή, αλλά με την
τοποθεσία των αντικειμένων που ψάχνετε
κάθε φορά να έχει αλλάξει θέση – ευνοώ-
ντας το replayability, καθώς δεν μπορείτε
απλώς να απομνημονεύσετε τις θέσεις των
πραγμάτων που θέλετε. Ωστόσο, μετά την
έκτη ή έβδομη φορά που θα ξαναπαίξετε
ένα επίπεδο έχοντας χάσει, ο Slender Man
παύει να είναι η πηγή του εξώκοσμου τρό-
μου που είναι στην αρχή και γίνεται στα-
διακά μία υπερβολικά ενοχλητική υπερφυ-
σική εκδοχή του Creepy Watson (ψάξτε το
στο Google).
Με μία πρωτότυπη κεντρική ιδέα και ένα
δυνατό υπόβαθρο πάνω στο οποίο βασίζε-
ται, το Slender: The Arrival είναι ένα πολύ
καλό δείγμα του τι μπορεί να προσφέρει το
καλό horror στα παιχνίδια – ειδικά όταν
δεν περιλαμβάνει ούτε ένα πυροβόλο
όπλο. Ωστόσο, η μικρή του διάρκεια, το
(
ουσιαστικά) ένα και μοναδικό τρικ τρόμου
του και η έλλειψη μεγάλης ποικιλίας στους
μηχανισμούς και το gameplay θα δυσκολέ-
ψουν όσους το αγαπήσουν. Πάντως, ο
Slender Man είναι πάντα εκεί έξω...
R
eview
107
PC Master
ςκεφτείτε το ως εξής: ςας έχουν παρατήσει μό-
νους και άοπλους στο σκηνικό όλων των ταινιών
τρόμου που έχετε δει ποτέ.
Ωπ, μία σελίδα! Και τι λέει πάνω, είπαμε;
Θα μπορούσε κανείς εύκολα να πιστέψει ότι ο Slender Man, απόκοσμος διώκτης σας στο
παιχνίδι, είναι κάποιος ξεχασμένος αστικός μύθος ή κάποιο τρομακτικό παραμύθι του πα-
ρελθόντος. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική: το απρόσωπο, ψιλόλιγνο ον που
σε στοιχειώνει και μπορεί να προκαλέσει από αμνησία μέχρι απόλυτη παράνοια, είναι δημι-
ούργημα του internet! Η ιδέα ανήκει στον eric «Victor Surge» Knudsen, με αφορμή ένα fo-
rum thread στο Somethingawful.com στις 11 ιουνίου
2009,
που καλούσε τους χρήστες να «πειράξουν» φωτο-
γραφίες, προκειμένου να απεικονίζουν κάποιο υπερφυ-
σικό φαινόμενο και να τις διαδώσουν σε fora που ασχο-
λούνται με το υπερφυσικό (κοινώς, τρολάρισμα ολκής).
Μέσα από τις δύο αρχικές φωτογραφίες του Knudsen,
ο Slender Man διαδόθηκε σε περισσότερα fora, συμπε-
ριλαμβανομένου του /x/ στο περίφημο 4chan, και ενέ-
πνευσε περισσότερους δημιουργούς, με χαρακτηριστι-
κότερα παραδείγματα τη σειρά βίντεο Marble Hornets
από τους κινηματογραφιστές Joseph delage και Troy
Wagner (διαθέσιμη στο YouTube) και το πειραματικό
indie game Slender: The eight Pages από τον Mark
Hadley. Όλοι οι προαναφερθέντες έχουν συνεργαστεί
για το Slender: The arrival.
Ποιος εiναι ο Slender Man;
74
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Όμορφη παρουσίαση
Αποτελεσματική αίσθηση του
τρόμου
Έξυπνη επέκταση του gameplay
του πρωτότυπου
Μικρή διάρκεια
Σχετικά μικρή ποικιλία στο
gameplay
Η υπερβολική επανάληψη κουράζει
n
Είδος:
First-person Horror
n
Έκδοση:
Blue Isle Studios
n
Ανάπτυξη:
Blue Isle Studios, Parsec Productions
n
Διάθεση:
On-line
n
Τιμή:
7,95 (
15,90
μαζί με το σάουντρακ)
n
Ελάχιστες
απαιτήσεις:
Επεξεργαστής Dual Core στα 2GHz, 1GB RAM, κάρτα γραφικών nVidia 6800, 7600, 7800, 8xxx και πάνω, ATi 1950 και πάνω, 2GB χώρος στο σκληρό δίσκο, Windows
XP/Vista/7/8
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Silent Hill, Amnesia: The Dark Descent
n
Εναλλακτικές επιλογές:
Penumbra:
Overture, Amnesia: The Dark Descent, Hide (free), SCP – Containment Breach (free)
Tο Slender: The Arrival
είναι ένα πολύ καλό
δείγμα του τι μπορεί να
προσφέρει το καλό
horror στα παιχνίδια.