Page 116 - PC Master τ. 283

R
eview
PC Master
116
Θ
α πίστευε κανείς ότι με την
κυκλοφορία του Walking
Dead της Telltale games (η
οποία μάζεψε βραβεία, δεξιά
και αριστερά) οι κολοσσοί
της βιομηχανίας θα πρόσε-
χαν λίγο τις κινήσεις τους όσον αφορά στα
licensed παιχνίδια. Στη σκηνή όμως ανεβαί-
νει η… Αρπαχτision και παρουσιάζει για πολ-
λοστή φορά το ίδιο νούμερο. Βιαστικό de-
velopment, υποτυπώδη ports, μία φουσκω-
μένη τιμή των 60 δολαρίων και αναμονή για
έσοδα από αφελείς καταναλωτές που θα
τρέξουν να προμηθευτούν το παιχνίδι. Χω-
ρίς πολλά-πολλά, για να μην γίνομαι και
κουραστικός, ας ξεκινήσουμε το... θάψιμο!
UNNATURAL SELECTION
Στην ιστορία πρωταγωνιστεί ο Daryl
Dixon (Norman Reedus), λίγες ημέρες πριν
από το ντεμπούτο του στην ομώνυμη τη-
λεοπτική σειρά, της οποίας, παρεμπιπτό-
ντως, πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθη-
κε (κάπως άτσαλα, η αλήθεια είναι) ο τρί-
τος κύκλος επεισοδίων. Κλασικά, σκάνε
μύτη τα ζόμπια ή biters, walkers, εγκεφα-
λοφάγοι (όπως θέλετε, πείτε τους) και ο
Daryl τρέχει να «σώσει» τον αδερφό του,
Merle (Michael Rooke), για να σπεύσουν
για τo evacuation site. Τώρα, αν έχετε δει
τη σειρά, θα ξέρετε τι θα συμβεί πάνω-κά-
τω στο τέλος του παιχνιδιού. Μήπως όμως,
πριν από τα τεκταινόμενα της σειράς λαμ-
βάνει χώρα στο videogame κάποιο ξεχωρι-
στό story arc, γεμάτο σασπένς, δράση και
ηθικά διλήμματα; Ελάτε τώρα, τον πρόλο-
γό μου τον διαβάσατε;
Η δημιουργός Terminal Reality (γνωστή
από τα BloodRayne 1, 2 και από το… Star
Wars Kinect!) φρόντισε να γεμίσει το παι-
χνίδι με άμυαλα fetch quests για αχώνευ-
τους ή, στην καλύτερη περίπτωση, αδιάφο-
ρους NPCs. Πολλές φορές αυτά είναι προ-
αιρετικά, καθώς σε κάθε χάρτη θα έχουμε
ένα βασικό quest, αλλά μπορούμε εξερευ-
νώντας την περιοχή, να συναντήσουμε και
άλλους επιζώντες. Μερικοί από αυτούς, αν
τους βοηθήσουμε, μπορούν να έρθουν μαζί
μας και να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της
ομάδας μας. Αρκεί φυσικά να χωράνε στην
καρότσα του 4x4 μας. Σωστά διαβάσατε, για
να πάμε στην Ατλάντα, όπου είναι και ο
υπέρτατος στόχος μας, θα χρειαστoύμε ένα
αμάξι, καύσιμα και φυσικά προμήθειες και
εργατικά χέρια. Μη φανταστείτε βέβαια
πως υπάρχει καμία Α.Ι. που να σας βοηθάει,
αυτό θα ήταν ενδεικτικό ενός καλού παιχνι-
διού. Όχι, αντ’ αυτού, μπορούμε στην αρχή
κάθε αποστολής να τους στείλουμε να ψά-
ξουν για καύσιμα, τροφή ή όπλα και πυρο-
μαχικά. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε κι
εμείς άμα έχουμε αρκετό χώρο στο περιο-
ρισμένο inventory μας. Μπορούμε να μαζέ-
ψουμε rations και sport drinks (το μάννα
κάθε σωστού επιζώντα) και να τα χρησιμο-
ποιήσουμε για να αναπληρώσουμε τη ζωή
μας. Ξέρω τι σκέφτεστε. «Ζωή; Κι άμα με
δαγκώσει ζόμπι;». Ενώ θα ήταν ωραίο να
υπάρχει αυτή η επιλογή (κάτι σαν New
game +), εδώ πρέπει να συμφωνήσω με
τους developers ότι κάτι τέτοιο θα ήταν
εκνευριστικά άδικο και δύσκολο.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟ
Ο Νο 1 εχθρός μας κατά τη διάρκεια του
παιχνιδιού θα είναι οι αδηφάγοι walkers.
Sneaky does it!
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-
bit.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεχε καλά, με τα πατροπαράδοτα
slows (ευτυχώς, λίγα στον αριθμό) όταν
κοιτούσα προς μία συγκεκριμένη κατεύ-
θυνση για κανέναν απολύτως λόγο.
THE WALKING DEAD:
SURVIVAL INSTINCT
O Merle, o Daryl και το κακό συναπάντημα
του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
Too close for comfort!
Random boring NPC, #231. Άντε να δούμε τι
θέλει…