Page 117 - PC Master τ. 283

Όπως κάθε ζόμπι που σέβεται τον εαυτό
του, θα περιφέρεται άσκοπα ή θα γευματί-
ζει πάνω σε έναν άτυχο φουκαρά μέχρι να
πάρει χαμπάρι τον παίκτη. Φυσικά, η συ-
νταγή για ένα νεκρό ζόμπι είναι η κλασική:
aim for the head. Επειδή τα διάφορα όπλα
υπολείπονται στον τομέα της διακριτικότη-
τας, θα αρκεστούμε πολλές φορές στα
melee όπλα. Αν τύχει να πλησιάσουμε ένα
ζόμπι από πίσω, μπορούμε να κάνουμε ένα
stealth execute. Αν όμως, γίνουμε αντιλη-
πτοί, θα πρέπει να το κοπανήσουμε στο κε-
φάλι τέσσερις φορές μέχρι να ψοφήσει για
τα καλά. Τέσσερις φορές. Για κάθε ζόμπι.
Σε ολόκληρο το παιχνίδι. Όχι τρεις, ούτε
πέντε. Καλά θα κάνετε να βγάλετε από το
μυαλό σας ότι μπορεί υπάρχει έστω ένα
ίχνος υπερβολής στα παραπάνω. Δυστυ-
χώς, όχι. Το combat είναι τόσο ρηχό και
επαναλαμβανόμενο, που, αν σκεφτεί κα-
νείς ότι αποτελεί το 90% του παιχνιδιού,
του έρχεται ημικρανία. Καμιά φορά, αν μας
την πέσουν πολλά ζόμπια ταυτόχρονα, θα
μας γραπώσουν και θα πρέπει να τα μαχαι-
ρώσουμε ένα-ένα, καθώς αυτά θα περιμέ-
νουν υπομονετικά στη σειρά να μας κά-
νουν… μαμ! Τη στιγμή που το combat
system, καθώς και όλα τα υπόλοιπα
features του παιχνιδιού είναι παιδικά, απλά
και επιφανειακά, δυσκολεύομαι όλο και
περισσότερο να κρατήσω την ηρεμία μου.
Μπα, μου φαίνεται ότι δεν θα τα κατα-
φέρω και θα ξεσπάσω σε κανένα πληκτρο-
λόγιο. Ξέρετε τι κάνει έναν μέτριο τίτλο
ακόμα χειρότερο; Θολά και απαίσια γραφι-
κά που «κόλλησαν» στο 2006; Μήπως πε-
ριοριστικό και φτωχό level design; Αν και
τα έχει όλα αυτά, το WD:SI καταφέρνει να
σπάει τα νεύρα με το πρόβλημα του
mouse acceleration. Όταν ένα βαρετό παι-
χνίδι καταντά unplayable, καθώς η κάμερα
στρίβει πιο αργά κι από υπερωκεάνιο, εκεί
τα χάνω.
Θυμώνω περισσότερο επειδή η Terminal
Reality, είτε το πιστεύετε είτε όχι, έθεσε τα
θεμέλια για ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Το
WD:SI περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότη-
τες που θα είχε ένα καθωσπρέπει zombie
survival game. Όταν βέβαια, οι επενδυτές
ζητάνε ένα προϊόν σε γελοία σύντομο χρο-
νικό διάστημα, τι να σου κάνει ο καημένος
ο developer; Αν δεν έχετε παίξει τη σειρά
Walking Dead της Telltale Games, κάντε
στον εαυτό σας μια χάρη και αναζητήστε
την. Ακόμα και αν το gameplay εκεί είναι
υποτυπώδες, ο παίκτης θα κερδίσει πολλά
περισσότερα από το εξαίσιο storytelling και
τους πολυάριθμους χαρακτήρες. Αν ψάχνε-
τε όμως τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για
να κάψετε εγκεφαλικά κύτταρα, καθίστε
και παίξτε Walking Dead: Survival Instinct.
R
eview
117
PC Master
38
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Η ύπαρξη ζόμπι
Ξαναδιαβάστε το review
n
Ανάπτυξη:
Terminal Reality
n
Διάθεση:
Activision
n
Είδος:
1
st person shooter
n
Επίσημο Web site:
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Windows XP, Intel Core 2 Duo E4400@2Ghz/AMD Athlon 64 X2 4000+, AMD Radeon HD 4670/nVidia GeForce 8800 GT, 9GB χώρος στο σκληρό δίσκο
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επιρροές:
Σειρά «Walking Dead»
n
Εναλλακτικές προτάσεις:
Walking Dead της Telltale Games, δείτε την ομώνυμη σειρά
Textures από το 2006. Δάκρυα πόνου ή νο-
σταλγίας;
Οδηγώντας στον προορισμό μου, ελπίζοντας να μη χαλάσει το σαράβαλο. Αλλιώς θα πρέπει να
υπομείνω ένα βαρετό side-quest!
Το animation αυτό προκύπτει μόνο μετά από
stealth execute.
«
Γιατρέ, βοήθεια. Έπαθα οξεία βαρεματίτιδα, παίζοντας Walking Dead!»
Όταν ένα βαρετό
παιχνίδι καταντά
unplayable, καθώς η
κάμερα στρίβει πιο αργά
κι από υπερωκεάνιο,
εκεί τα χάνω.