Page 140 - PC Master τ. 283

Ο
λα τα παραπάνω θα μπορούσαν
να χαρακτηριστούν ως μία προ-
σωπική γνώμη του κ. Orth, η
οποία, φυσικά, σηκώνει, πολιτι-
σμένη πάντα, συζήτηση. Στο
hashtag του, ωστόσο, «deal with it» στά-
θηκε ο Manveer Heir, designer της
BioWare. Απαντώντας του, ο Heir παρέθε-
σε τα φωτεινά παραδείγματα των SimCity
και Diablo III, τα οποία απαιτούσαν συνε-
χόμενη σύνδεση στο Internet και, φυσικά,
προκάλεσαν μεγάλη αγανάκτηση στο κα-
ταναλωτικό κοινό. «Το deal with it είναι
ένας απαίσιος λόγος (για την απαίτηση
always on σύνδεσης)», συνεχίζει πολύ σω-
στά να λέει. Εντελώς περιπαικτικά, ο Orth
συνέχισε με μία σειρά σχολίων, όπως «Και
το ρεύμα μπορεί να πέσει», «Το δίκτυο κι-
νητής τηλεφωνίας είναι απαίσιο. Δεν θα
αγοράσω κινητό» και το τελειωτικό «Αυτοί
οι άνθρωποι (πιθανώς εννοεί αυτούς με
ασταθείς συνδέσεις) θα έπρεπε να έρθουν
σε επαφή με τη σύγχρονη εποχή. Είναι πο-
λύ ωραία!».
Το τμήμα δημοσίων σχέσεων της
Microsoft έτρεξε να μπαλώσει τις ζημιές,
ζητώντας συγγνώμη εκ μέρους του κ. Orth
και ανακοινώνοντας ότι οι απόψεις του δεν
συνάδουν με τα σχέδια της εταιρείας, τα
οποία όμως δεν θα γνωστοποιηθούν σύντο-
μα. Το μικρό ξέσπασμα «εξυπνάδας» του
Orth έβλαψε ανεπανόρθωτα την καριέρα
του, αφού απομακρύνθηκε από το πόστο
του. Επίσης, πρέπει να τονίσουμε πως ο
Orth δεν αναφέρθηκε επακριβώς στο νέο
Xbox ή στο Durango (η κωδική ονομασία
της συσκευής), οπότε δεν είναι 100% βέ-
βαιο το ότι η απαίτηση διαρκούς σύνδεσης
στο Internet, που τόσο πολύ τον ξετρελαί-
νει, θα ισχύει για τη νέα κονσόλα. Βέβαια,
οι φήμες μέχρι και σήμερα δεν έχουν επι-
βεβαιωθεί ή καταρριφθεί και η «συνεισφο-
ρά» του Orth δεν έκανε τίποτα άλλο από το
να ρίξει λάδι στη φωτιά, που μέχρι πρότινος
σιγόκαιγε…
Γκρινια, αΓανακτηση και
θρυμματισμενα ονειρα
Πάμε όλοι μαζί! Με το 1, με το 2… Δεν
μας αρέσουν οι υπηρεσίες που απαιτούν
συνεχόμενη σύνδεση στο Internet! Η τε-
χνολογία κάνει θαυμάσια άλματα προς το
καλύτερο, αλλά ακόμα και στην εποχή του
VDSL, ακόμα και σε χώρες με πολύ πιο ανα-
βαθμισμένη υποδομή από αυτή της Ελλά-
δας, το Internet δεν είναι ικανοποιητικό για
όλους. Σε άλλους είναι φριχτά αργό, σε άλ-
λους είναι ασταθές και τα disconnects έρ-
χονται και φεύγουν. Επίσης, το να στηρίζεις
μία πλατφόρμα στο Internet αποτελεί γιγά-
ντιο ρίσκο. Όχι μόνο αποξενώνεις τους χρή-
στες που μετακινούνται συνεχώς από μέ-
ρος σε μέρος, αλλά κινδυνεύεις να τα τινά-
ξεις όλα στον αέρα με δικές σου τεχνικές
βλάβες και υστερήσεις (εσένα κοιτάω,
SimCity). Τι θα γίνει όταν οι servers σου τα
«
φτύσουν»; Τι θα γίνει αν στο δίκτυό σου
Στο Twitter του ο Adam Orth, creative director της Microsoft Studios, έκανε μία ανάρτηση
που προκάλεσε μία μίνι σειρά… επεισοδίων. Ο κ. Orth, λαμβάνοντας υπόψη τις φήμες
για το νέο Xbox, που θα απαιτεί συνεχόμενη σύνδεση στο Ίντερνετ για να λειτουργεί,
έγραψε: «Δεν καταλαβαίνω γιατί σκοτίζονται όλοι για την always on-line κονσόλα.
Σε αυτόν τον κόσμο ζούμε σήμερα. #dealwithit»
του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PC Master
140
DEAL WITH IT!
Και ο σενιόρ Ezio έχασε την αίγλη του από τα always-on DRM, αλλά στο τέλος νίκησε θριαμβευτικά!