νταξιοδοτηθώ. Το πρόβλημα είναι πως όλα αυτά έγιναν το 1989,
οπότε και ο Steven Spielberg έφερε την αρχική ιδέα στη
LucasArts, αλλά το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 1995. Άλλαξε τό-
σες φορές στη διάρκεια του development, που το τελικό αποτέ-
λεσμα δεν θύμιζε σε τίποτε το αρχικό concept.
Zak:
Ακόμη και έτσι όμως, ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι, το μο-
ναδικό της LucasArts με σοβαρό σενάριο και κέρδισε πολλούς
φίλους.
Manny:
Το Grim Fandango κυκλοφόρησε το 1998…
Guybrush:
Μια στιγμή! Πριν από αυτό ήταν το Curse of Monkey
Island!
Manny:
(
τον αγνοεί και συνεχίζει) Τον Tim τον ενδιέφερε για
χρόνια η μεξικανική μυθολογία και τα φιλμ νουάρ. Το παιχνίδι
αυτό ήταν ένα πραγματικό αριστούργημα που συνδύαζε τα δύο,
άρτιο σχεδόν από κάθε άποψη: Σενάριο, χαρακτήρες, γρίφοι,
ατμόσφαιρα… Αχ, ο παλιόφιλος ο Glottis.. η Menche… Μόνο ο
χειρισμός που γινόταν με τα πλήκτρα για χάρη των consoles ξένι-
σε κάποιους. Οι κριτικοί το λάτρεψαν. Όμως ήταν πανάκριβη πα-
ραγωγή, δεν είχε την εμπορική επιτυχία που περιμέναμε.
Guybrush:
Για κάποιο παράξενο λόγο, ούτε και το Escape from
Monkey Island είχε. Έτσι έμελλε να είναι το τελευταίο
adventure game της LucasArts. Μα γιατί τους χάλασε τόσο το
Monkey Combat;
Άλκης:
Η θεωρία μου είναι ότι επειδή άλλαζαν οι συνδυασμοί
κάθε φορά που ξεκινούσες το παιχνίδι, δεν μπορούσες να το πε-
ράσεις απλώς κοιτώντας κάποια λύση. Έπρεπε να κάνεις όλη τη
διαδικασία εκμάθησης και αυτό εξόργισε την πλειοονότητα των
παικτών, που ως γνωστόν καταφεύγουν σε walkthrough στην
πρώτη δυσκολία.
Guybrush:
Ακόμη και έτσι όμως, ήταν ένα παιχνίδι με εμένα
πρωταγωνιστή! Τον άνθρωπο που νίκησε τον LeChuck!
Zak:
Να του το πούμε;
Max:
Άντε επιτέλους, δεν τον αντέχω άλλο…
Zak:
Guybrush, δεν νίκησες ποτέ τον LeChuck.
Guybrush:
Τι βλακείες είναι αυτές; Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το
έκανα και πολλές φορές μάλιστα.
Zak:
Στο πρώτο παιχνίδι, τον σκότωσε ο Bobbin με ένα Rending
Spell.
Bobbin:
Πίστεψες στα αλήθεια ότι το θλιβερό σπρέι σου τον
έκανε κομματάκια;
Zak:
Στο δεύτερο, τον περιέλαβε ο Bernard με το αλυσοπρίονο.
Bernard:
Τι νόμιζες, δεν θα έβρισκα ποτέ βενζίνη;
Zak:
Όσο για το τρίτο, του γράπωσε το πόδι ο Indy με το μαστί-
γιο. Γι’ αυτό δεν μπόρεσε να αποφύγει το κομμάτι πάγου.
Boston:
Όλες τις επίμαχες σκηνές τις αφαίρεσαν για να μη σε
στενοχωρήσουν. Η αλήθεια είναι ότι μόνος σου δεν θα τα κατά-
φερνες ποτέ.
Manny:
Για να μη μιλήσω για όλες τις φορές που τα κακάρωσες
και σε επανέφερα από τον Κάτω Κόσμο. Τη μία έπεφτες από τον
γκρεμό, την άλλη έπινες δηλητήριο…
Guybrush:
Ψέματα λέτε! Δεν μπορεί να είναι αλήθεια! Εγώ είμαι
ο μεγαλύτερος ήρωας που έχει εμφανιστεί ποτέ σε adventure
game!
Ben:
Guybrush, πιες λίγο grog.
PC Master
50
Αντιμέτωποι με την προσωποποίηση του Χάους στο Loom.
Η υπόγεια αντίσταση του Grim Fandango.