PC Master
60
τοποθεσίας του Dishonored ήταν η μεσαιωνική Ιαπωνία.» Η ελλιπής
γνώση της κουλτούρας και του πολιτισμού της χώρας ήταν τελικά
ο καθοριστικός παράγοντας για την τελική επιλογή της τοποθεσίας
του παιχνιδιού. Έτσι, το team της Arkane Studios αποφάσισε να
μην το ρισκάρει και να κινηθεί εκ του ασφαλούς μέσα στα ευρω-
παϊκά σύνορα.
Jay Wilson (πρώην game director του Diablo 3)
«
Το auction house
ήταν πληγή για το D3.»
Η Blizzard, στην προσπάθειά της να αποφύγει τις απάτες, κατέ-
φυγε στη λύση της δημιουργίας του Auction House, με την πεποί-
θηση ότι λίγοι θα το χρησιμοποιούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν κατα-
στροφικό για το farming και κατά συνέπεια για τον ίδιο τον τίτλο,
αφού αποτέλεσε τη βασική πηγή εύρεσης αντικειμένων, παραγκω-
νίζοντας έτσι σε σημαντικό βαθμό το looting.
Walt Williams (writer του Spec Ops: The Line)
«
Τα παιχνίδια που
περιέχουν βία, παραείναι εύκολα στη δημιουργία τους», υποστήρι-
ξε ο άνθρωπος πίσω από την ιστορία του Spec Ops: The Line, λέγο-
ντας ότι θέλει να δει λιγότερο βίαια games στο προσκήνιο. Όχι για-
τί δεν του αρέσουν, αλλά επειδή είναι πολύ εύκολα και προβλέψι-
μα όσον αφορά στο storyline όπου κινούνται.
KΑI ΑλλΟ!
Εκτός από τα βραβεία και τις ανακοινώσεις στο πλαίσιο της GDC
είδαμε και κάποιους επιπλέον τίτλους τους οποίους αξίζει να μοι-
ραστούμε. Σε γενικές γραμμές, αρκετά ήταν και τα indie games
που παρουσιάστηκαν. Άλλα ήταν άκρως ενδιαφέροντα, ενώ άλλα
ήταν παντελώς αδιάφορα. Εδώ θα μιλήσουμε για τα πιο αξιοσημεί-
ωτα.
n
ThIef (eIdos MonTreal)
Πάει καιρός που ακούγαμε φήμες για το reboot του Thief και να
που ο Garrett επιστρέφει επίσημα! Άκρως ανανεωμένος και με πο-
λύ μεγαλύτερη stealth διάθεση, ο νέος τίτλος θα μας δώσει τη δυ-
νατότητα να παίξουμε με το δικό μας τρόπο το παιχνίδι, είτε αιμο-
βόρικα, σκοτώνοντας ό,τι κινείται, είτε αναίμακτα. Ως καθαρόαιμος
Thief, θα μπορούμε να τερματίσουμε το reboot με τα γραφικά και
την ατμόσφαιρα πιο σκοτεινή από ποτέ. Παρ’ όλο που πολλοί
έσπευσαν να το συγκρίνουν με το Dishonored, ο Stephane Roy της
Eidos Montreal, διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρχει καμία ομοιότητα
ανάμεσα στους δύο τίτλους. Το Thief αναμένεται να κυκλοφορήσει
μέσα στο 2014 για PC και κονσόλες νέας γενιάς.
n
fuse (InsoMnIac)
Ένας νέος τίτλος, πολλά υποσχόμενος, με αρκετές καινοτομίες
και πρωτοτυπίες στο gameplay έρχεται να ταράξει τα νερά του
gaming. Το Fuse είναι ένα καινούργιο FPS game στο οποίο θα έχου-
με τη δυνατότητα να παίζουμε μόνοι ή και με παρέα έως τέσσερα
άτομα. Ο αριθμός των παικτών παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την
πορεία του παιχνιδιού. Η Insomniac έχει εστιάσει περισσότερο στα
όπλα και τις ιδιότητες που μπορεί να δίνουν οι συνδυασμοί τους,
παρά στους ίδιους τους χαρακτήρες. Τα ευφάνταστα όπλα μαζί με
το μεγάλο εύρος συνδυασμών που μπορούν προκύψουν όταν οι
παίκτες είναι παραπάνω από ένας, αποτελούν τα πιο δυνατά χαρτιά
του τίτλου. Η αλήθεια είναι ότι τόσο το περιβάλλον όσο και το
gameplay έχουν έντονο άρωμα από Dead Space 3, αλλά αυτό δεν
είναι απαραίτητα κακό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το Fuse θα κυ-
κλοφορήσει στην Αμερική στις 28 Μαΐου για PS3 και Xbox 360.
n
leIsure suIT larry (replay GaMes)
Ακόμη ένα reboot ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει και μη βιαστείτε
να γκρινιάξετε στο άκουσμα του τίτλου. Μπορεί να μας έχει απο-
γοητεύσει στην πορεία του, μπορεί να μας έχει κουράσει, όμως τι
θα λέγατε αν επιστρέφατε στο Lefty’s Hotel και συναντούσατε
στον προθάλαμο της τουαλέτας του τον ίδιο μεθυσμένο τύπο από
το 1987; Πόσω μάλλον όταν υπάρχουν νέες προσθήκες σε συν-
δυασμό με φρέσκα γραφικά που θα ξυπνήσουν αναμνήσεις από τα
παλιά καλά εκείνα χρόνια. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει
για PC, Mac και φορητές συσκευές.
n
raIn (sony)
Μήπως σας φαί-
νονται γνώριμες
αυτές οι ουρές;
Μία μικρή γεύση από το χώρο της έκθεσης.
Είναι το team της ThatGameCompany και είναι καλά!