Page 59 - PC Master τ. 283

59
PC Master
προς όφελος των τίτλων τους, θα τεθούν εξ ολοκλήρου νέα στά-
νταρ στο χώρο των video games. Ήδη η Valve έχει μεριμνήσει
ώστε το Team Fortress 2 να είναι συμβατό με το O.R., καθώς και
άλλοι τίτλοι, όπως το Doom 3 BFG edition, που θα ακολουθήσουν.
Ωστόσο, αυτό που προέχει για τον Palmer Luckey (το μυαλό πίσω
από τη συσκευή) είναι οι επιπλέον αναβαθμίσεις και οι βελτιώσεις
του Headset μέχρι την κυκλοφορία του τελικού προϊόντος. Η τιμή
του θα φτάνει τα $ 300 και αναμένεται να φτάσει στα χέρια μας
μέσα στο επόμενο έτος.
Battlefield 4
Δεκαεπτά λεπτά μπορεί να φαίνονται πολλά, αλλά
δεν είναι αρκετά όταν πρόκειται για την παρουσίαση του
Battlefield 4. H EA και η DICE μάς έδωσαν μία χορταστική γεύση
από τη συνέχεια του αγαπημένου franchise για το single player
campaign με τα γραφικά της Frostbite 3. Για να λέμε όλη την αλή-
θεια, σε κάθε νέο sequel περιμένουμε το στοιχείο που θα κάνει τη
διαφορά και θα εντυπωσιάσει τα μάτια μας, φέρνοντας κάτι νέο
στον τίτλο. Αυτό δυστυχώς, στην περίπτωση του BF4, δεν συνέβη,
αφού πέρα από τα εκπληκτικά γραφικά δεν είδαμε ουσιαστικές
διαφορές στο gameplay. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι η συ-
γκεκριμένη παρουσίαση έγινε με κάρτα γραφικών Radeon HD 7990,
με 30.000.000 pixel ανάλυση, στα 60fps! Wait. What?
Mozilla - Epic Games
Μία ακόμη μεγάλη ανακοίνωση στη φετινή
GDC ήταν η συνεργασία της Mozilla με την Epic Games. Σκοπός αυ-
τής της κίνησης είναι η ενσωμάτωση της πλατφόρμας της μηχανής
γραφικών Unreal Engine στον browser Mozilla Firefox. Με δεδομέ-
νο ότι το Web gaming έχει εξαπλωθεί με τον ερχομό του Face -
book, η Mozilla έκανε τη δική της κίνηση, ανοίγοντας το δρόμο
στον επερχόμενο ανταγωνισμό. Βέβαια, τα θέματα που χρειάζεται
να επιλυθούν είναι αρκετά στην παρούσα φάση, όπως ο χρόνος
φόρτωσης των WebGL εφαρμογών. Παρ’ όλα αυτά, ο χρόνος που
χρειάστηκε για τη μεταφορά της Unreal Engine 3 στον browser
ήταν μόλις τέσσερις ημέρες. Το σίγουρο είναι ότι μέσα από αυτήν
τη συνεργασία (και από άλλες που πιθανώς θα ακολουθήσουν), οι
δυνατότητες των developers για τα Web games θα αυξηθούν σε
μεγάλο βαθμό.
Metal Gear Solid 5: PhantomPain
Έπειτα από ένα σωρό tricks και
χαριτωμενιές, ο Hideo Kojima αποφάσισε να κάνει την επίσημη
ανακοίνωση του Phantom Pain για χάρη της φετινής GDC, προκα-
λώντας πολύ ενθουσιασμό αλλά λίγη έκπληξη, αφού οι περισσό-
τεροι το είχαν ήδη υποψιαστεί. Χωρίς να αναφερθούν ημερομηνίες
ή περαιτέρω λεπτομέρειες για τον τίτλο, μάθαμε ουσιαστικά ότι το
MGS 5 δεν θα είναι κάτι άλλο παρά ο συνδυασμός των Phantom
Pain και Ground Zeroes. Στο τρέιλερ του παιχνιδιού είδαμε τον
Solid Snake να ξυπνά από το κώμα εννέα χρόνια μετά, προσπαθώ-
ντας να δραπετεύσει από το νοσοκομείο και να ξεφύγει τους
εχθρούς που τον καταδιώκουν. Τα γραφικά και η ατμόσφαιρα από
το teaser είναι κινηματογραφικά. Παρ’ όλα αυτά, η απογοήτευσή
μας ήταν αρκετή όταν μάθαμε ότι o David Hayter δεν θα δανείζει
πλέον τη φωνή του στον Snake, αλλά θα ακούμε ένα νέο πρόσω-
πο, το όνομα του οποίου ακόμα δεν γνωρίζουμε. Ωστόσο ο Kojima
υποστήριξε ότι η επιλογή του νέου ηθοποιού έχει ως σκοπό να δώ-
σει μία διαφορετική πνοή στο παιχνίδι (να τον πιστέψουμε;).
Age of Wonders 3
Πολλά ήταν τα τρέιλερ που είδαμε εντός και
εκτός της αίθουσας του συνεδρίου. Ένα από αυτά ήταν και το νέο
πόνημα της Triumph Studios. To γνωστό franchise του turn-based
strategy game, Age of Wanders, συνεχίζεται με το τρίτο μέρος.
Στο πλαίσιο της GDC είχαμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε
ένα gameplay trailer σε pre-alpha στάδιο. Πρόκειται για ένα project
το οποίο έχει ενισχύσει χρηματικά ο Notch του Minecraft, ας ελπί-
σουμε η Triumph Studios να τον βγάλει ασπροπρόσωπο!
Unreal Engine 4
Μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση έγινε για
την Unreal Engine 4 μηχανή γραφικών, μέσα από ένα demo video
με το όνομα Infiltration. Η Εpic έκανε την αναμονή μας μεγαλύτε-
ρη ώσπου να έρθουν αυτά τα απίστευτα γραφικά και στις δικές μας
στις οθόνες μέσα σε τέσσερα λεπτά απόλυτου ρεαλισμού.
ΔηλΩσεισ
Τι είπαν όμως μερικές από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του
χώρου; Ας δούμε τις πιο χαρακτηριστικές ατάκες που ακούστηκαν
σε δηλώσεις, συνεντεύξεις και πάνελ…
Warren Spector (Designer: Deus Ex, Thief κ.ά.)
«
Η πλήρης αντιγρα-
φή των κινηματογραφικών ταινιών στα video games θα υποβαθμί-
σει το ρόλο του gamer.»
Ο Spector υποστήριξε την άποψή του για τα cinematics, τα οποία
κατά τη γνώμη του διαρκούν πολύ περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε
μέσα στα σύγχρονα παιχνίδια, κάτι που μεταμορφώνει τον gamer
σε θεατή στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού. «Less cinema-
tics, more gameplay!», ήταν μία από τις ατάκες του.
Sebastien Mitton (Art Director: Dishonored)
«
Η αρχική ιδέα της
Καλό ταξίδι με το Oculus Rift.
Με 23.000 developers, τι game θα μπορούσε να προκύψει;
Το σημείο συνάντησης.