Page 91 - PC Master τ. 283

στενό φίλο του, αφού μυστηριωδώς… ζο-
μποποιήθηκε! Στη δεύτερη campaign
πρωταγωνιστεί ο, λιγότερο μπρατσαράς
αυτήν τη φορά, Chris Redfield, οποίος πά-
σχει από αμνησία, και στην τρίτη, ο νόθος
γιος του Albert Wesker, Jake Muller, που
προστατεύεται από την πράκτορα Birkin,
καθώς το αίμα του φέρει τα αντισώματα
που απαιτούνται για την παραγωγή αντί-
δοτου για τον C-virus, τη νέα απειλή που
θα μας ταλαιπωρήσει στο Resident Evil 6.
Στην τέταρτη bonus campaign ελέγχουμε
την αινιγματική Ada Wong και αποκαλύ-
πτουμε τα μυστικά της.
Το ότι συγκεντρώνεται όλο το καστ, εί-
ναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα του
παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι sequel του
Resident Evil 5 και θέλει τον C-virus να
απελευθερώνεται σε ΗΠΑ, Ανατολική Ευ-
ρώπη και Κίνα ως αποτέλεσμα τρομοκρα-
τικής επίθεσης. Αυτά. Βέβαια, το κίνητρο
των κακών της υπόθεσης γίνεται ξεκάθα-
ρο, αλλά έως εκεί φτάνει η πλοκή του
παιχνιδιού. Η πρόοδός της, βέβαια, είναι
άλλο αγκάθι. Οι «πένες» της Capcom ποτέ
δεν ήταν από τις καλύτερες στο industry,
αλλά εδώ το κακό παράγινε, κατά την
άποψή μου. Αν δεν εκνευριστείτε από ορι-
σμένες φάσεις, θα γελάσετε με το –ξε-
καρδιστικά– απαίσιο σενάριο.
ZOMbiE SlAyiNg 101
Το gameplay του RE6 δεν διαφέρει κα-
θόλου από αυτό των δύο προηγούμενων
τίτλων της σειράς. Βέβαια, έπρεπε να γί-
νουν μερικές αλλαγές, οι οποίες διαφο-
ροποιούν αισθητά την εικόνα του παιχνι-
διού. Πρώτο και καλύτερο έχουμε το
aiming. Θυμάστε που παλαιότερα ο Leon
και ο Chris, στα RE4 και 5 αντίστοιχα,
δεν μπορούσαν να κουνηθούν ΚΑΙ να πυ-
ροβολήσουν; Πάνε αυτά! Το RE6 κάνει
ένα ακόμη βήμα προς τα mainstream κα-
τεστημένα. Βέβαια, θα εξακολουθείτε να
προτιμάτε την ακίνητη σκόπευση, καθώς
τα ζόμπι χρειάζονται καλά τοποθετημέ-
νες σφαίρες για να «πέσουν». Μια που εί-
πα την λέξη «ζόμπι», να ξεκαθαρίσω ότι
χρησιμοποίησα τον όρο πολύ χαλαρά και
αυτό γιατί οι εχθροί που θα κληθούμε να
αντιμετωπίσουμε, δεν είναι οσυνηθισμέ-
νοι. Ναι, έχουμε τα πατροπαράδοτα ζό-
μπι στην campaign του Leon (και σε άλ-
λες, αλλά σε μικρότερο βαθμό), αλλά
από εκεί και μετά θα συναντήσουμε τους
J’avo, που δεν είναι τίποτε άλλο από αν-
θρώπους που δέχτηκαν τον C-virus απευ-
θείας. Αυτοί χρησιμοποιούν τα όπλα τους
κανονικότατα, ενώ αν χάσουν κάποιο
άκρο τους, το αναγεννούν, αλλά με μία
φρικιαστική μετάλλαξη. Τέλος, ευκαιρία
δεν χάνουν να μας πετσοκόψουν και τα
special τερατάκια, τα οποία διαφέρουν
σε δύναμη, μέγεθος και δυνατότητες,
καθώς και τα πελώρια bosses που… δεν
νιώθουν από μολύβι.
Συνεχίζοντας με τις αλλαγές στο
gameplay, ορισμένες κινήσεις που ήταν
contextual στα προηγούμενα παιχνίδια
(
δηλαδή, εκτελούνταν μόνο σε συγκε-
κριμένες περιπτώσεις) μπορούν τώρα να
χρησιμοποιηθούν κατά βούληση από
τους παίκτες. Πρώτον έχουμε τα dodges.
Μπορούμε πολύ εύκολα να κάνουμε τού-
μπες σε τέσσερις κατευθύνσεις, έτσι
ώστε να αποφύγουμε χτυπήματα. Μόλις
κάνουμε την ποζεράδικη επίδειξη ευλυ-
γισίας μας, μπορούμε να παραμείνουμε
ξαπλωμένοι και να πυροβολούμε από
εκεί είτε να σηκωθούμε γρήγορα και να
συνεχίσουμε να τρέχουμε. Δεύτερον,
έχουμε το νεοσύστατο hand-to-hand
combat system. Πλέον μπορούμε να
γρονθοκοπούμε αλύπητα τους εχθρούς
μας, με τη δυνατότητα να κάνουμε
special κινήσεις για να τους σκοτώσουμε
άμεσα. Για την εκτέλεσή τους απαιτείται
R
eview
Θα γελάσετε
με το –ξεκαρδιστικά–
απαίσιο σενάριο.
Run, it’s Godzilla!
Κανένα RE δεν είναι ολοκληρωμένο χωρίς τα
trademark υπόγεια εργαστήρια.
Δεν λείπουν φυσικά τα γιγάντια bosses!
91
PC Master