R
eview
PC Master
92
μόνο ένα πλήκτρο, αλλά η χρήση τους
περιορίζεται από έναν δείκτη stamina.
Μόλις αυτός αδειάσει, θα πρέπει να περι-
μένουμε να αναπληρωθεί και μέχρι τότε
θα πρέπει να αποφύγουμε να το παίζου-
με Μπρους Λι. Περιττό να πω, βεβαίως,
ότι ο χειρισμός με πληκτρολόγιο και πο-
ντίκι είναι άψογος και δεν θα συναντή-
σετε κανένα πρόβλημα.
Ως κατεξοχήν co-op παιχνίδι, το
Resident Evil 6 σίγουρα είναι πολύ πιο
διασκεδαστικό παίζοντας με έναν άλλο
φίλο, αλλά οι δημιουργοί έχουν κάνει
ορισμένες παράξενες αλλαγές. Κάθε παί-
κτης έχει δικό του ξεχωριστό inventory
όπου μπορεί να αποθηκεύει διάφορες
προμήθειες, ενώ το όλο σύστημα διαφέ-
ρει από εκείνο του 5, καθώς τα όπλα κα-
ταλαμβάνουν ξεχωριστές θέσεις από τα
πυρομαχικά και τα διάφορα healing
herbs. Παρ’ όλα αυτά, λάμπει διά της
απουσίας της η επιλογή να μοιράζονται
οι παίκτες αντικείμενα. Αν π.χ., ένας παί-
κτης μαζέψει ένα κουτί με σφαίρες, αυτό
το κουτί εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι
να το μαζέψει και ο δεύτερος παίκτης.
Τα μόνα αντικείμενα που μπορούν να
μοιραστούν, είναι τα βότανα και τα first
aid spray. Αφαιρώντας αυτό το στοιχείο,
σίγουρα ενισχύεται το πιο γρήγορο
gameplay και εμποδίζονται οι επίδοξοι
loot ninjas να μπαίνουν στο παιχνίδι μας
και να το δυσκολεύουν κλέβοντας αντι-
κείμενα, αλλά αυτές με τις μετατροπές
γίνεται πιο χλιαρή η co-op εμπειρία! Αν
κάθε παίκτης μπορεί να συντηρείται μό-
νος του, τότε ποιο το νόημα της συνερ-
γασίας; Λυπάμαι που το λέω, αλλά είτε
έπαιζα solo είτε co-op, ήταν ένα και το
αυτό, κάτι που δεν ένιωσα παίζοντας
RE5.
Εκεί που μας αποζημιώνει το παιχνίδι,
είναι οι μυριάδες σκηνές δράσης, είτε
ενάντια σε ένα πανδύσκολο boss είτε
«
κυνηγώντας» διάφορα objectives, ενώ
spawnάρουν αμέτρητα ζομπάκια/τερατά-
κια. Εκεί η συνεργασία μεταξύ των παι-
κτών είναι απαραίτητη, ειδικά στα υψηλά
επίπεδα δυσκολίας. Κάθε campaign έχει
αρχικά διαφορετικό setting, αλλά καθώς
προοδεύει το story, κάποιο… ζευγαράκι
θα συναντηθεί με ένα άλλο κάποια στιγ-
μή στο σενάριο για να δημιουργήσουν
ένα λεγόμενο story intersection. Εκεί το
παιχνίδι δίνει ρέστα! Αν παίζουμε co-op,
μπορούμε να περιμένουμε λιγάκι και να
συνδεθούμε με άλλους παίκτες που βρί-
σκονται στο ίδιο ακριβώς σημείο για επι-
κές στιγμές επιβίωσης και συνεργασίας!
Είναι πολύ κρίμα όμως, καθώς όσο δια-
σκεδαστικά είναι εκείνα τα κομμάτια, τό-
σο μικρά είναι σε μέγεθος και λίγα στον
αριθμό. Μάλλον η Capcom δεν θέλησε
να ρισκάρει τόσο πολύ, κάτι που όμως θα
της στοιχίσει. Παρ’ όλο που το RE6 έχει
αρκετά διασκεδαστικό co-op gameplay,
στα story intersections λάμπει πραγματι-
κά η συνεργασία μεταξύ άγνωστων μετα-
ξύ τους παικτών. I am disappointed…
RESidENT dARkNESS
Μετά το υποδειγματικό port του RE5,
η Capcom η ίδια ανέβασε τον πήχη και η
κοινότητα των PC gamers περιμένει πολ-
λά από τον τεχνικό τομέα. Δυστυχώς, η
δημιουργός εταιρεία δεν κατάφερε να
ξεπεράσει τον εαυτό της. Το Resident
Evil 6 είναι ΣΚΟΤΕΙΝΟ. Όχι, δεν είναι μου-
ντό, δεν είναι noir, δεν είναι emo, είναι
θεοσκότεινο. Μα γιατί; Επειδή, αγαπητοί
αναγνώστες, τα γραφικά είναι σχεδόν τα
ίδια με αυτά των κονσολών. Low-res
textures στους τοίχους, θολά textures
πάνω σε επιφάνειες αυτοκινήτων και άλ-
λων αντικειμένων και πάει λέγοντας.
Κατεξοχήν ιαπωνικό παιχνίδι, οπότε περιμένετε (λίγες, ευτυχώς) πλοκαμοκαταστάσεις.
Ουπς! Δεν ήξερα ότι αυτό είναι εκρηκτικό!
«
Βάλε εκεί μωρέ καμιά δεκαριά εκρήξεις, να
ανοίξει το μάτι του κοσμάκη!» – Random
Capcom employee.
pC gamers, γιορτάστε! Μπορούμε επιτέ-
λους να προσκαλέσουμε ένα φιλαράκι να
παίξει μαζί μας το παιχνίδι σε local split-
screen! Είτε παίζουμε τις campaigns είτε
το χαβαλεδιάρικο arcade mercenaries
mode, η διασκέδαση είναι εγγυημένη!
Επιπροσθέτως, έκπληξη προκαλεί η προ-
σθήκη του Agent hunt, καθώς μπορούμε
να μπούμε στο game άλλων παικτών και
να αναλάβουμε το ρόλο ενός τέρατος!
Στόχος μας; Ποιος άλλος; Kill them all!
SplIt MERCEnARy Hunt!