R
eview
προβλήματα στην προσομοίωση (οι Sims
ξεκινούν από άλλο σπίτι και επιστρέφουν
σε άλλο σπίτι κάθε νύχτα, τα υπηρεσιακά
οχήματα έχουν προβλήματα pathfinding)
και στη διαχείριση της πόλης σας καταλή-
γουν να είναι πολύ πιο σοβαρά από τους
μπελάδες του launch.
Το ότι ακόμα και τώρα προστίθενται χα-
ρακτηριστικά και διορθώνονται προβλήμα-
τα (την ώρα που διαβάζετε αυτές τις
γραμμές, θα έχει επιστρέψει το Cheetah
mode, η τρίτη και πιο γρήγορη ταχύτητα
παρόδου του χρόνου, και πιθανόν να έχει
κυκλοφορήσει το patch που θα αναβαθμί-
σει το παιχνίδι στην έκδοση 2.0, που οι
developers φιλοδοξούν ότι θα κάνει το
παιχνίδι όπως πρέπει να είναι), γεννά το
ερώτημα για ποιο λόγο κυκλοφόρησε ένα
παιχνίδι που ουσιαστικά δεν ήταν έτοιμο.
Το γεγονός είναι διπλά δυσάρεστο, γιατί
τις στιγμές που το παιχνίδι δουλεύει σω-
στά, αφήνει να φανεί έστω και για λίγο το
τι θα μπορούσε να είναι. Η όμορφη πα-
ρουσίαση και ο προσιτός χειρισμός δημι-
ουργούν μία φοβερά εθιστική εμπειρία και
μπορείτε να ξοδέψετε ώρες στήνοντας
την καινούργια πόλη σας και ταιριάζοντας
τα συστήματά της μεταξύ τους, απολαμ-
βάνοντας το έξυπνα streamlined game-
play και τα υψηλά ποσοστά δημοτικότητάς
σας. Όταν, όμως, τα πράγματα προχωρή-
σουν λίγο, αρχίζουν να φαίνονται δυσάρε-
στα κενά, με αποτέλεσμα να είναι πιο δια-
σκεδαστικό να αφήσετε το παιχνίδι σας
και να ξεκινήσετε μία νέα πόλη από την
αρχή από το να φτάσετε στο endgame.
Με την προσθήκη patches και DLC, ίσως
το SimCity γίνει τελικά το παιχνίδι που
έπρεπε να είναι στην κυκλοφορία του και
να δικαιολογήσει τις επιλογές των δημι-
ουργών του. Αυτήν τη στιγμή, ωστόσο,
δεν είναι σε καμία περίπτωση το παιχνίδι
που θα σας φέρει πίσω στο είδος του city
management – αν και ενδέχεται να εισα-
γάγει τους αρχάριους σε αυτό.
97
PC Master
65
%
θΕΤΙΚΑ-ΑΡνηΤΙΚΑ
•
Όμορφα γραφικά και μουσική
•
streamlined συστήματα και
gameplay
•
Χρηστικό και καλαίσθητο Ui
•
Ελλιπής προσομοίωση
•
Πολλά bugs
•
Συστήματα MMO που δεν
λειτουργούν σωστά ή απουσιάζουν
n
Είδος:
City building/management
n
Έκδοση:
EA
n
Ανάπτυξη:
Maxis
n
Διάθεση:
Online (Origin)
n
Τιμή:
€
59,99
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Eπεξεργαστής Dual Core στα 2GHz, 2GB RAM,
κάρτα γραφικών nVidia 7800 και πάνω, ATi 2600 και πάνω, 12GB χώρο στο σκληρό, Windows XP/Vista/7/8
n
Multiplayer:
1-16
παίκτες (απαίτηση για συνεχή σύνδεση στο Ιnternet)
n
Επίσημο site:
n
Επιρροές:
SimCity, The Sims
n
Εναλλακτικές επιλογές:
SimCity 4, Cities XL 2012
Ακόμη και στους γκρεμούς μπορείτε να χτίσε-
τε. Δυστυχώς, δεν μπορείτε να επέμβετε στο
έδαφος...
Οι δρόμοι της πόλης σας από κοντά.
Δήμαρχε, νομίζω ότι χρειαζόμαστε καινούργιο
αυτοκινητόδρομο... αυτός μπούκωσε!
Το SimCity δημιούργησε
τόσο θόρυβο με τα
προβλήματα
συνδεσιμότητας, που
τράβηξε την προσοχή
από τις σοβαρές
ελλείψεις του.
Πάνε έξι χρόνια από το τελευταίο παιχνίδι SimCity στο PC, και δέκα (!) από το τελευταίο
«
σωστό» SimCity, δηλαδή το SimCity 4 της Maxis. Όλα, όμως, άρχισαν πίσω στο 1989!
simCity (1989)
Το πρώτο παιχνίδι της σειράς ήταν δημιούργημα του Will Wright, ο οποί-
ος συνδύασε την αγάπη του για τη δημιουργία διαδραστικών χαρτών με ένα διήγημα του
Stanislaw lem (Solaris), για έναν δικτάτορα που καταπιέζει τους κατοίκους μίας πόλης-μι-
νιατούρας! Γνώριμο;
simCity 2000 (1994)
Το sequel του θρυλικού παιχνιδιού, που θεωρείται από πολλούς το
καλύτερο της σειράς. Εισήγαγε την ισομετρική οπτική στο χάρτη και νέα στοιχεία όπως τύ-
πους κτηρίων, υψομετρικές διαφορές στο έδαφος, στρώματα υπεδάφους για υδροδότηση
και μετρό κ.λπ.
simCity 3000 (1999)
Το τρίτο παιχνίδι της σειράς ήταν, όπως αναμενόταν, ακόμη πιο πε-
ρίπλοκο. Εδώ εντοπίζεται για πρώτη φορά η ιδέα της διαπραγμάτευσης με γειτονικές πό-
λεις για την παροχή υπηρεσιών, όπως ηλεκτροδότηση ή διαχείριση απορριμμάτων.
simCity 4 (2003)
Το τελευταίο «μεγάλο» SimCity από τη Maxis πριν από το φετινό, το 4
εισήγαγε το στοιχείο των regions και πρόσφερε την επιλογή ανάμεσα σε τρία διαφορετικά
μεγέθη πόλης, επιτρέποντας τη δημιουργία, π.χ., μικρών αγροτικών οικισμών. Χαρακτήρες
από το The Sims μπορούσαν να εισαχθούν στο παιχνίδι με το σύστημα My Sim.
simCity societies (2007)
Αναπτύχθηκε από την Tilted Mill entertainment και υιοθετούσε
διαφορετική προσέγγιση από τα υπόλοιπα της σειράς. Είχε πλήρως 3D γραφικά, επέτρεπε
στον παίκτη να τοποθετεί συγκεκριμένα κτήρια κατά βούληση και αντί για το management
της πόλης, επικεντρωνόταν σε έξι societal values, που ρύθμιζαν την όψη και τη συμπεριφο-
ρά της πόλης.
SIMTIMelIne