Page 139 - PC Master τ. 284

139
PC Master
Omen:
Θα ξεράσω βιντεοκασέτες.
Maladroid:
Ξιδάκι! Τέλος, όλο λέω να
ξαναβάλω το Planescape: Torment, για να
θυμηθώ πόσο έξοχο και ψαγμένο τριπάκι
ήταν, αλλά φοβάμαι μήπως έχει «ξεθωριά-
σει» ή το έχω θεοποιήσει λόγω της wide-
eyed ηλικίας που το έπαιξα...
Omen:
Ε, δεν νομίζω, μιλάμε για αρι-
στούργημα.
Maladroid:
Άσε που μου έλειψε το
setting και θέλω να δοκιμάσω την τύχη
μου παίρνοντας μαζί άλλους συντρόφους –
π.χ., το companion cube το είχα αφήσει πί-
σω την πρώτη φορά.
Omen:
Τώρα βάζεις το καίριο ζήτημα του
replayability! Σίγουρα ικανή (αλλά όχι ανα-
γκαία) συνθήκη για να ξαναπαίξουμε ένα
παλιό παιχνίδι.
Adimas:
Σημαντικός παράγοντας.
Omen:
Λοιπόν, να χωθώ κι εγώ;
Bilaros:
Μπέκα!
Pamperas:
Με τις πάντες.
Omen:
Θα κινηθώ σε παρόμοιο μοτίβο
με δύο κυρίους της παρέας. Θα έπαιζα άνε-
τα, τώρα, το πρώτο Command and
Conquer, ένα παιχνίδι του 1995.
Maladroid:
Το πρώτο; Αποχάζεψες;
Omen:
Καθόλου. Οι λόγοι; Πολλοί και
διάφοροι. Πρώτα πρώτα, εκεί εντοπίζονται
οι καταβολές των σύγχρονων RTS.
Adimas:
Όντως, παιχνίδι-σταθμός για το
είδος.
Maladroid:
Δηλαδή θα το παίξεις για αρ-
χαιολογικούς/ερευνητικούς σκοπούς;
Omen:
Όχι, επειδή ήταν ένας συνδυα-
σμός πρωτοπορίας, ατμόσφαιρας και τεχνι-
κού τομέα, ένα μείγμα που απλά δούλευε
με έναν μαγικό τρόπο. Σκέψου, επίσης, ότι
τα RTS έχουν πάρει την κάτω βόλτα εδώ
και καιρό.
Bilaros:
Μιλάς γι’ αυτό το fun factor που
πολλές φορές οι devs σήμερα απλά δεν
μπορούν να αναπαράγουν.
Pamperas:
Εύγε στον Omen για την επι-
λογή του! Με συγκίνησε ο μπαγάσας…
Omen:
Ακριβώς, το πρώτο C&C είχε fun
factor over 9000. Μετά, είναι ένα παιχνίδι
που παίζεται άνετα ακόμα και σήμερα, λό-
γω interface. Κάτι που δεν μπορώ να πω,
για παράδειγμα, για το λατρεμένο μου
Dune 2. Επίσης, μην ξεχνάμε τη μουσική!
Maladroid:
Όμως, τι σε έχει κρατήσει
μακριά από το C&C τόσο καιρό; Γιατί συνε-
χίζεις να το κερνάς πίκρες και καημούς,
τσιλιμπουρδίζοντας με νεότερα strategy;
Ε, γιατί;
Omen:
Χα, χα, χα!
Bilaros:
Lol.
Omen:
Τελευταίο RTS που έπαιξα ήταν
το τελευταίο C&C: απλά αισχρό! Α, και ένας
λόγος ακόμα που θα έπαιζα το πρώτο C&C:
ο Κane. Πώς να ξεχάσω την καλογυαλισμέ-
νη καράφλα του; Με έχει σημαδέψει. Και
φυσικά ο παράγοντας «περιρρέουσα ατμό-
σφαιρα» που λέγαμε. Ήταν υπέροχα χρόνια
εκείνα!
Bilaros:
Χμ... μάλλον θα πρέπει να το
προσθέσω κι αυτό στη ρετρολάγνα λίστα
μου.
Maladroid:
Ελπίζω να παίζει, όμως, εύ-
κολα στα 7, χωρίς πολλά ζογκλερικά. Γιατί
εγώ ένας λόγος που διάλεξα Planescape
και Tex είναι το GOG.
Omen:
Ένα dedicated ρετρο-PC σώζει
ζωές.
Pamperas:
Έτσι!
Maladroid:
Τάσο, πιστεύεις πως θα πω-
ρωνόσουν εξίσου σήμερα με το C&C; Δε
φοβάσαι καθόλου μήπως έχεις παραμεγα-
λώσει «παικτικά»;
Omen:
Πιθανότατα θα το δοκίμαζα σε
LAN με φίλους, όχι στο Internet. Πρέπει να
ήταν και το πρώτο μου LAN παιχνίδι. Επικές
μάχες… και τι δεν θα έδινα για να τις ξανα-
ζήσω.
Pamperas:
Αχ, τα παλιά games είναι σαν
τις παλιές αγάπες. Δεν είχαμε μέτρο σύ-
γκρισης τότε και ήταν όλα μαγικά.
Adimas:
Λοιπόν, εγώ θα σας ξαφνιάσω,
θαρρώ: μου έχει λείψει ο παλιόφιλος ο Abe
από τα πρώτα Oddworld. Τότε ήταν κυρίως
κονσολάδικοι τίτλοι, αλλά εγώ τα γνώρισα
στο PC και ως πιτσιρίκι ερωτεύτηκα κατευ-
θείαν τα visuals και το πρωτότυπο setting.
Maladroid:
Φοβερό underdog διαμάντι
ο Abe, άξιζε μία αναφορά. Εμένα μου έχει
λείψει και ο τιτάνας Earthworm Jim
(
άσχετο).
Pamperas:
Μόνο αγάπη για τον γκου-
ρού των stealth/platform/puzzlers.
Omen:
Πάντως, έχουν βγει κι άλλα στο
ενδιάμεσο, με παρόμοια visuals – ειδικά τα
τελευταία χρόνια γίνεται χαμός: LIMBO,
Mark of The Ninja, Vessel.
Adimas:
Δεν είναι μόνο τα visuals, Τάσο.
Θυμάμαι ότι σαν πιτσιρίκι είχα πάθει πλάκα
με το σενάριο και τον πρωταγωνιστή, χώ-
ρια τα τρομερά mechanics. Είμαι περίερ-
γος, τώρα που έχω παίξει πολλά σαν κι αυ-
τά που αναφέρεις, αν θα καταφέρει να με
συνεπάρει όπως τότε ή ήταν από εκείνες
τις περιπτώσεις εύθραυστου παιδικού εν-
θουσιασμού.
Maladroid:
Πάντως, εγώ το θυμάμαι αρ-
κετά μπελαλίδικο το πρώτο, ποτέ δεν βρή-
κα το κουράγιο να το τελειώσω.
Adimas:
Μα είναι κι αυτός ένας λόγος
που το νοστάλγησα! Έχουμε πήξει στα πα-
νεύκολα mainstream παιχνίδια, ανυπομο-
νώ να αναμετρηθώ με ένα σωστό game,
επιτέλους, κι ας φάω τα μούτρα μου!
Maladroid:
Μου κάνουν νόημα ότι ο τη-
λεοπτικός μας χρόνος τελειώνει, αλλά πριν
κλείσουμε, θα ήθελα να κάνουμε μία ανα-
φορά στη νεότερη αναγνώστρια του περιο-
δικού, τη Νεφέλη. Μαθαίνω ότι ο πανευτυ-
χής χαζομπαμπάς Άλκης τής διαβάζει το
«
PC Master» κάθε βράδυ πριν τη βάλει για
ύπνο.
Pamperas:
Νεφέλη, να είσαι γερή και
δυνατή και όταν μεγαλώσεις, να φας τη
δουλειά του μπαμπά σου! Ανυπομονούμε
να σε καμαρώσουμε στο τεύχος 500!
Bilaros:
Της εύχομαι κι εγώ να θριαμβεύ-
σει στο adventure της ζωής και να σηκώσει
στο Kick-Off όσες κούπες ξέφυγαν από τον
μπαμπά!
Maladroid:
Ραντεβού τον επόμενο μή-
να, να μας πει ο ίδιος ο Άλκης πώς η μικρή
Νεφέλη του έχει κάνει την gaming συλλο-
γή… κουρέλι!
PC
Το Torment είναι πλέον πιο επίκαιρο από ποτέ,
αφού αναμένεται να αποκτήσει σύντομα
ετεροθαλές αδερφάκι (ελπίζουμε αντάξιο).
Ό,τι και να λέμε, υπάρχουν στιγμιότυπα που
μόνο το FMV μπορεί να αποδώσει επαρκώς.