75
PC Master
Βετεράνος κομίστας και ο ίδιος, ο Benoit Sokal («Amerzone»,
«
Syberia» 1 & 2, «Paradise») και η εταιρεία του, White Birds
Productions, αποφάσισαν να δώσουν στον Enki Bilal την ευκαιρία
να μεταφέρει τη cyberpunk τριλογία του, «Nikopol», στο χώρο
των point ‘n’ click adventures, με το Secrets of The Immortals
(2008).
Παρότι οπτικά, αλλά και σεναριακά, το παιχνίδι ήταν βου-
τηγμένο στις εκκεντρικές ανησυχίες του Bilal γύρω από την απο-
ξένωση και την ηθική διάβρωση των σύγχρονων μητροπόλεων,
το παιχνίδι δεν κέρδισε το κοινό, αφού πολλοί βρήκαν την ιστο-
ρία του μπερδεμένη και το gameplay κουραστικό.
Ένας ακόμη εικονογραφημένος ήρωας που επιχείρησε να κάνει
τη μετάβαση στα monitors μας, είναι ο πασίγνωστος Βέλγος ανα-
κατωσούρης Τεν-Τεν. Το 1995 έκανε την πρώτη απόπειρά του με
το μάλλον αδιάφορο Tintin in Tibet, ενώ το 2011 επέστρεψε με
το απαραίτητο tie-in της ταινίας του Steven Spielberg και τον τίτ-
λο, Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn. Αν και ποτέ
δεν υπήρξα μεγάλος φαν των περιπετειών του ροδομάγουλου
ρεπόρτερ με το αιώνιο baby face, εντούτοις οφείλω να παραδε-
χτώ ότι τα κόμιξ προσφέρονται για αγωνιώδη action-adventures
με στιβαρή πλοκή και χιουμοριστικές νότες, αρκεί να μη χαθεί ξα-
νά το momentum του ήρωα στη λήθη.
Μία από τις πλέον λυπηρές υποθέσεις μεταφοράς κόμιξ αποτε-
λεί το μισοτελειωμένο Bone (2006), της Telltale Games. Ακολου-
θώντας πιστά τη βραβευμένη εποποιία του Jeff Smith, η νεοσύ-
στατη τότε Telltale πρόλαβε να ετοιμάσει μόλις δύο επεισόδια με
το συμπαθή βραχύσωμο ήρωα, προτού διαπιστώσει ότι η σειρά
δεν αξίζει τον κόπο και να στραφεί στην πιο σίγουρη επένδυση
που λέγεται Sam & Max. Δεδομένου του πλούσιου lore και των
απρόβλεπτων χαρακτήρων του κόμιξ, είναι κρίμα που η εταιρεία
εγκατέλειψε την προσπάθεια προτού προλάβει να μπει στα πιο
ενδιαφέροντα κεφάλαια της ιστορίας.
Αφού πιάσαμε την Telltale, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την
πολύ καλή δουλειά που έκανε με το franchise-φαινόμενο των τε-
λευταίων χρόνων, The Walking Dead. Παίρνοντας την πανέξυπνη
απόφαση να μη βασιστεί στο κόμιξ αλλά να αφηγηθεί τις παράλ-
ληλες περιπέτειες του Lee Everett και της μικρής Clementine, η
Το ΧΙΙΙ σηματοδότησε μία από τις πρώτες πετυχημένες απόπειρες
για ποιοτικά cel-shaded γραφικά, μεταδίδοντας το feeling ενός
interactive comic.
Η Valve δεν αφήνει τίποτε στην τύχη, ακόμη κι όταν πρόκειται για
promotional material ενός ήδη μοσχοπουλημένου παιχνιδιού της.