Στο Falcon 3 ήταν και η πρώτη φορά
που ένιωσα τι θα πει ένα παιχνίδι να ξε-
σκίζει για πλάκα τον υπολογιστή που μέ-
χρι τότε θεωρούσες πανίσχυρο. Το
Falcon 3 είχε και ανώτερες ρυθμίσεις
γραφικών, που ακόμα και σήμερα δυ-
σκολεύομαι να πιστέψω ότι ήταν τόσο
μπροστά από την εποχή τους. Χρειάστη-
καν να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι
να βγει η άλλη μεγάλη μου αγάπη (για
την οποία θα μιλήσουμε εν καιρώ), το
Strike Commander, για να δούμε καλύ-
τερα γραφικά από εκείνα. Αλλά και πάλι,
το Falcon 3 ήταν η επιτομή του ρεαλι-
σμού και της αληθοφάνειας στην Εξο-
μοίωση μέχρι τον ερχομό του Falcon 4
(
επτά χρόνια μετά…). Αχ, ρε τεράστια
Microprose, τι διαμάντι μας έδωσες τό-
τε! Να σημειώσω ότι ούτε υπόνοια bug
δεν υπέπεσε ποτέ στην αντίληψη μου
στο Falcon 3, στις τόσες ώρες ενασχό-
λησης μαζί του.
Όταν τελείωσα για πρώτη φορά την
campaign, ένιωσα ένα πρωτόγνωρο και
απίστευτο συναίσθημα, μία αχαλίνωτη
επιθυμία να κρατήσω τη στιγμή για πά-
ντα… Έτσι φωτογράφισα την τελική
οθόνη και… εμένα μαζί με την τελική
οθόνη. Να με συγχωρήσετε που δεν θα
βάλω φωτογραφίες, γιατί –εκτός από το
εκτυφλωτικό φλας– ο τότε σωματότυπός
μου δεν το επιτρέπει. Ας πούμε ότι δεν
είχα ακόμα δουλέψει αρκετά στον «Τρο-
χό του Πόνου».
PC
Για πάντα δέος!
Το manual του παιχνιδιού.