Page 128 - PC Master τ. 285

PC Master
128
REBOOTS
Η επανεκκίνηση ενός παιχνιδιού είναι σίγουρα μεγάλο ρίσκο για τους developers,
αφού, εκτός των άλλων, έχουν να δώσουν μία δυνατή μάχη με τους φανατικούς
οπαδούς του τίτλου. Όταν έχουμε αγαπήσει ένα παιχνίδι, έχουμε συμφιλιωθεί
ακόμα και με τα ελαττώματά του, κι έτσι, στην περίπτωση του reboot, κάθε
μικροαλλαγή μπορεί να μας αποπροσανατολίσει. Τα τελευταία χρόνια πολλοί τίτλοι
ανακαινίστηκαν πλήρως. Κάποιοι κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά, πείθοντας το
απαιτητικό μάτι των οπαδών τους, ενώ άλλοι πήραν το… χρυσό βατόμουρο,
μένοντας για πάντα στο ράφι. Ας δούμε τις δέκα πιο δυνατές επιστροφές.
10
09
08
07
MEDAL OF HONOR
Το αγαπημένο FPS ήρθε για πρώτη φορά στην αγορά το 1999 αποκλειστικά για το
PlayStation, με δυνατό χαρτί τον Steven Spielberg να γράφει την ιστορία του τίτλου.
Το 2010 αναπτύχθηκε το reboot με τον ομώνυμο τίτλο από την Danger Close Games,
το οποίο για πρώτη φορά μας μετέφερε στη σύγχρονη εποχή και όχι στον Β’ Παγκό-
σμιο Πόλεμο που μας είχε συνηθίσει.
Βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα και με τους δημιουργούς του Battlefield στην
ανάπτυξη του multiplayer mode, δεν θα μπορούσε παρά να αποκτήσει το παράσημο
ενός επιτυχημένου reboot.
PRINCE OF PERSIA: THE SANDS OF TIME
Στο άκουσμα Prince of Persia, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η
πολύχρωμη εικόνα του παλατιού και ο χαρακτηριστικός ανατολίτικος midi ήχος από
το γνωστό 2D platform game του 1989. Πολλοί ήταν οι τίτλοι που κυκλοφόρησαν με-
τά την επιτυχία του πρώτου παιχνιδιού, αλλά το 2003 έγινε η πιο επιτυχημένη επα-
νεκκίνηση, με το όνομα Prince of Persia: The Sands of Time. Ένα reboot γεμάτο και-
νοτομίες, εξαιρετικό design και μία καλογραμμένη ιστορία ήρθε να ταράξει την άμμο
της κλεψύδρας, παίζοντας με το χρόνο, δίνοντας επιλογές όπως το «slow down time»
και το «rewind time», καθώς και άλλες προσθήκες στο gameplay.
NEED FOR SPEED: MOST WANTED
Το 2005 ήταν η πρώτη φορά που διασχίσαμε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και νέον φωτι-
σμούς τους δρόμους της Rockport City ως καταζητούμενοι. Η ΕΑ φρόντισε για αυτό,
φέρνοντας στα χέρια μας ένα από τα πιο επιτυχημένα racing games στην ιστορία των
video games. Μετά από επτά χρόνια (2012) ανέλαβε δράση η Criterion Games, ανα-
καινίζοντας πλήρως τον τίτλο, σε σημείο που δεν θα τον αναγνωρίζαμε αν δεν έφε-
ραν το ίδιο όνομα. Πολλές καινοτομίες στο gameplay, μεγάλη ποικιλία εντυπωσιακών
οχημάτων, ενώ αισθητή ήταν και η απουσία της urban διάθεσης που είχε καθιερώσει
τον τίτλο.
SIMCITY
Η οργάνωση και η διαχείριση μίας ολόκληρης πόλης δεν είναι απλή υπόθεση. Γι’ αυτό,
το 1989 έγινε η πρώτη προσπάθεια δημιουργίας του SimCity, ενός city-building video
game, στο οποίο είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε από το μηδέν μία πόλη, με
τα δικά μας δεδομένα και κανόνες, χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Μετά τη βελτιω-
μένη έκδοση του παιχνιδιού στο SimCity 2000 από τη Maxis, ο τίτλος ανέβηκε στο θρόνο
του είδους. Φέτος κυκλοφόρησε το μεγάλο reboot της σειράς με τον ομώνυμο τίτλο, το
οποίο, εκτός από την τεράστια ποικιλία επιλογών στη δημιουργία πόλεων, σύγχρονους
χάρτες και νέες κατηγοριοποιήσεις, έφερε για πρώτη φορά το multiplayer mode!