Αγ. Ευστράτιο να αποτελούν το θέατρο των αιματηρών συμπλο-
κών. Το πώς και γιατί και ποιοι θα πλακώνονται παραμένει ακόμα
άγνωστο, καθώς το παιχνίδι βρίσκεται στο beta stage δοκιμών
και τα όποια story elements δεν έχουν προστεθεί ακόμα. Όπως
και να έχει, γνωρίζουμε πως τρία (ενδέχεται και περισσότερα)
factions πολεμούν μεταξύ τους. Για την ώρα, οι παίκτες θα πρέ-
πει να περιορίσουν τις αιματοχυσίες στο μικρό νησάκι του
Stratis, ενώ είναι άγνωστο το πότε θα προστεθεί το κατά πολύ
μεγαλύτερο Altis (Τι τρέχει με τις ονομασίες; Τσεκάρετε το ομώ-
νυμο box).
Welcome to StratiS. You
’
re DeaD!
Πρώτη στάση σας στο παιχνίδι πρέπει να είναι… όχι, όχι τα
tutorials. Εννοείται πως θα πρέπει να «βουτήξετε» με τα μούτρα
στο options menu! Αν το πλήρως 3D rendered menu σάς αποδί-
δει 10 frames το δευτερόλεπτο, μάλλον θα πρέπει να λάβετε
αυστηρά μέτρα. Λαμβάνω την ιδιαίτερα μεγάλη χαρά να σας
ανακοινώσω πως το ArmA 3 είναι πολύ πιο optimized από τον
προκάτοχό του. Χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει πως το ArmA 3
δεν είναι η χαρά του graphics junkie. Το γεγονός και μόνο ότι το
ArmA 3 είναι PC exclusive πρέπει να λέει πολλά για τη γραφική
πιστότητα του τίτλου. Θα μπορούσα να μπω σε μεγάλη λεπτομέ-
ρεια για το πόσο όμορφο και απίστευτο και σούπερ-ουάου είναι,
αλλά θα καταντούσα γραφικός (χε, get it; Γραφικός από τα γρα-
φικά…).
Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να δω τα όμορφα γραφικά για
τα οποία όλοι λένε και με περηφάνια διαφημίζει η εταιρεία-δημι-
ουργός. Αντιθέτως, θα ήταν πιο χρήσιμο πιστεύω να σας μεταφέ-
ρω το γεγονός ότι το ArmA 3 δύναται να τρέξει σε ανεκτά επίπε-
δα στο μηχάνημά μου, τόσο σε single player όσο και σε
multiplayer καταστάσεις, όπου συνήθως οι απαιτήσεις από το
μηχάνημα αυξάνονται δραματικά. Η σύνθεση του PC είναι ένας
Ε8400 Intel Core 2 Duo, δύο Radeon HD 4870, 4GB μνήμης και
λειτουργικό Windows Vista 32-bit. Αν διαβάζετε την προηγούμε-
νη αράδα και δεν έχετε ιδέα τι λέω, σκεφτείτε ένα οριακά μέτριο
μηχάνημα το οποίο, παρόλο που είναι παρωχημένο, είναι ικανό
να αποδώσει καλά σε πολλά μοντέρνα παιχνίδια. Για τις ανάγκες
του ArmA 3, προσπάθησα να θυσιάσω frames για να ανεβάσω
την ποιότητα όσο το δυνατόν πιο πολύ μπορώ, αλλά δεν κατά-
φερα πολλά. Το κρίσιμο threshold των 30fps παραβιαζόταν όταν
υπήρχε αύξηση της ποιότητας των textures και στο μεγάλωμα
του overall visibility range. Φυσικά, θυσιάζοντας post-processing
effects, shadows, AA κ.λπ., διατηρώντας το texture quality και
τα διάφορα objects στο medium και κατεβάζοντας το visibility
range κέρδισα πολλά frames, περισσότερα απ’ ό,τι μπορούσα να
αποκτήσω στο ArmA 2. Μεγάλο συν για το παιχνίδι, λοιπόν, ενώ
η κατάσταση ενδέχεται να βελτιωθεί και άλλο.
Από το νΑδίρ στο ζενίθ
Κάναμε το απαραίτητο pit stop στο options menu, ρυθμίσαμε
τα πάντα, το παιχνίδι τρέχει μια χαρά (μακάρι). Τώρα, μπορείτε
να κάνετε δύο πράγματα. Πρώτον, να δοκιμάσετε την τύχη σας
σε ένα διαδικτυακό παιχνίδι, να μην καταλάβετε τι συμβαίνει, να
σας σκοτώνουν ξανά και ξανά και ξανά ώσπου να τα παρατήσε-
τε, να απεγκαταστήσετε το παιχνίδι και να ξεκινήσετε τα αντικα-
ταθλιπτικά. Το έχω δει να συμβαίνει, δεν είναι όμορφο θέαμα.
Αντιθέτως, γιατί δεν κατευθύνεστε στο χαλαρωτικό shooting
range, όπου θα μάθετε να χειρίζεστε τα όπλα σας και να συνηθί-
σετε τα controls; Μην ξεχνάτε πως το ArmA 3 είναι ένα στρατιω-
τικό simulator και έχει σημαντικό βάθος στο gameplay. Από την
άλλη βέβαια, έχει βελτιωθεί τόσο πολύ από τον προκάτοχό του
που επιτέλους νιώθω σαν να παίζω ένα κανονικό παιχνίδι.
Η beta του ArmA 3 προσφέρει μία χούφτα gameplay scenarios
με το καθένα να κάνει showcase ένα συγκεκριμένο aspect του
65
PC Master
Οι παίκτες θα πρέπει να
περιορίσουν τις αιματοχυσίες
στο μικρό νησάκι του Stratis.
Βλέποντας τα τελευταία patch notes. Yep, το παιχνίδι καλυτερεύει!
Εμπιστευτείτε με, έχω βγάλει το Top Gun! Την ταινία, όχι τη σχολή…
Ένα ελικόπτερο; Αφύλαχτο; Για μένα; Μα, δεν έπρεπε…