Page 66 - PC Master τ. 286

PC Master
66
παιχνιδιού. Για την ώρα, υπάρχει μεγάλη εστίαση στο infantry
κομμάτι, ενώ περιλαμβάνονται και αποστολές όπου οδηγείτε ένα
αυτοκίνητο και μαθαίνετε να πιλοτάρετε ελικόπτερο. Από πρώτο
χέρι θα δείτε πώς χειρίζεστε το χαρακτήρα σας και ποιες ιδιαιτε-
ρότητες υπάρχουν σε ένα κάρο πράγματα. Ας τα πάρουμε από
την αρχή.
Κλασικά, έχουμε κίνηση, σκύψιμο, prone position. Ωραία ως
εδώ; Κρατηθείτε, γιατί τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πιο πε-
ρίπλοκα. Μεγαλύτερη εντύπωση κάνουν τα νέα battle stances.
Ενώ υπάρχουν τα πατροπαράδοτα lean left και lean right, οι στά-
σεις αυτές αλλάζουν το πώς στέκεστε (ή καλύπτεστε, ανάλογα
την περίσταση) χωρίς να θυσιάζετε τη δυνατότητα να πυροβολεί-
τε. Κρατώντας πατημένο το Control και τα κουμπιά κίνησης, μπο-
ρείτε να λάβετε συγκεκριμένες στάσεις. Για παράδειγμα, αν ο
φαντάρος μας είναι όρθιος, με το πάτημα του Control και του
Down button θα τον κάνουμε να υιοθετεί έναν συγκεκριμένο
αριθμό στάσεων, μέχρι να πέσει στο έδαφος, ενώ από εκεί πάλι
με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να γείρει το σώμα του δεξιά ή αριστε-
ρά και να πυροβολήσει. Η εκτέλεση αυτών δεν είναι καθόλου
δύσκολη, ενώ η χρησιμότητά τους είναι κρίσιμης σημασίας. Επει-
δή θα σας ζητηθεί να καλυφθείτε σε ανόμοιο έδαφος, ακόμα και
μία πιθαμή σας να παραμείνει εκτεθειμένη, είναι αρκετή για να
σας πετύχουν. Το νέο σύστημα σας δίνει τον απαραίτητο έλεγχο
και από ό,τι έχω δει μέχρι στιγμής, είναι εξαιρετικό.
Η στόχευση γίνεται πάλι με τον κλασικό τρόπο. Εδώ όμως το
scope δεν θα απέχει πέντε χιλιοστά από το μάτι σας, όπως γίνε-
ται με τα σύγχρονα military shooters. Δεν υπάρχει κανένας συμ-
βιβασμός εδώ και το scope θα παραμείνει σε μία αρκετά μεγάλη
απόσταση από το μάτι σας. Βλέποντας μέσα από το εκάστοτε
scope (εκτός και αν μιλάμε για sniper) έχετε καλό έλεγχο του
όπλου σας και το field of view σας παραμένει αρκετά μεγάλο. Αν
θέλετε μεγαλύτερη ακρίβεια, ιδιαίτερα όταν ο εχθρός βρίσκεται
σε μεγάλη απόσταση μακριά σας, μπορείτε να κρατήσετε πατη-
μένο το δεξί κλικ, να κρατήσετε την αναπνοή σας και να zoomά-
ρετε στο στόχο. Το πρόβλημα είναι πως οι παίκτες με αυτήν την
τακτική αποκτούσαν μεγάλο πλεονέκτημα, καθώς τα μάτια τους
λειτουργούσαν σαν κιάλια. Αυτό παύει να ισχύει καθώς ο στρα-
τιώτης μας αρχίζει και κουράζεται, κάνοντας τη στόχευση σχε-
δόν αδύνατη για αποστάσεις μεγαλύτερες των 300 μέτρων. Θα
καταλάβετε πως είστε κουρασμένοι γιατί η οθόνη θα θολώνει
στις άκρες και, αν ενεργοποιήσετε τη 1st person camera, θα
ακούσετε το φαντάρο σας να λαχανιάζει. Όπως θα φανταστεί
κανείς, το συνεχές τρέξιμο έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Η Bohemia,
για αυτόν το λόγο, μας δίνει την επιλογή να θυσιάσουμε λίγη τα-
χύτητα για να έχουμε υψωμένο το όπλο και έτοιμο για χρήση. Το
να κάνεις ελαφρό τρέξιμο στα ανοικτά λιβάδια δεν είναι ιδανικό,
αλλά τουλάχιστον ξέρεις πως αν σου την πέσουν, θα προλάβεις
Κυρ-οδηγέ, ανοίγετε τα παράθυρα; Σκάσαμε εδώ πίσω!
Ούτε την ανάγκη μου δεν
μπορώ να κάνω χωρίς να έχω
τα μάτια μου 14!
Έχω τερματίσει Space Invaders. Ελικόπτερο δεν μπορώ να πιλοτάρω;