Page 139 - PC Master τ. 287

139
PC Master
max results με την ελάχιστη δυνατή προ-
σπάθεια. Γι’ αυτό, κάποιοι βλέπουν
playthroughs αντί να παίζουν το παιχνίδι
προκειμένου να δουν το ending cutscene.
Μερικοί το πάνε ένα βήμα παραπέρα: βλέ-
πουν μόνο την εισαγωγή και κάνουν skip
κατευθείαν στον τερματισμό.
Bilaros:
Ερασιτέχνες... Αν δεν φτάσεις
μόνος σου στο τέλος του Serious Sam 3
δεν λέγεσαι gamer.
Fairy:
Μπορεί, όμως, να θέλεις απλώς
να δεις ΟΛΑ τα alternative endings. Κι εκεί
το πιθανότερο είναι να γείρεις στον ώμο
του YouTube.
Maladroid:
Το έχω κάνει με το Bioshock
1.
Άρχισα να «θυσιάζω» Little Sisters από
νωρίς στο παιχνίδι και δεν είχα μετά το
κουράγιο να το ξαναπαίξω, μόνο και μόνο
για να δω το καλό τέλος.
CitizenMac:
Πω πω, εγώ είμαι πραγματι-
κά παλιομοδίτης, δεν βλέπω ποτέ
alternative endings στο YouTube. Αν δεν
κάτσω μόνος μου να κάνω το alternative
playthrough (έστω κι από προχωρημένο
save), τότε απλώς δεν θα τα δω ποτέ.
Fairy:
Κι εγώ της ίδιας σχολής είμαι, Μι-
χάλη, αλλά ανακάλυψα πολύ πρόσφατα
κάποια παιχνίδια όπου έπρεπε να είχα κά-
νει save σε πολύ αρχικά στάδια για να δω
όλα τα endings, οπότε η λύση ήταν μόνο
μία, δυστυχώς.
Zok:
Προσωπικά, πάντως, δεν θεωρώ λά-
θος που υπάρχει αυτή η επιλογή, θεωρώ
λάθος που όλο και λιγότεροι καταβάλλουν
τον κόπο να τερματίσουν τα παιχνίδια με
τον παραδοσιακό τρόπο.
Maladroid:
Raid takedowns από κάποιο
MMO ή κάτι παρόμοιο έχετε κάτσει ποτέ να
δείτε;
CitizenMac:
Χμμμ, δεν μου αρέσει ως
διαδικασία αλλά έχω παρακολουθήσει μά-
χες του EVE Online έτσι. Νίκησε η περιέρ-
γεια για κάτι που θα ήθελα πολύ να παίξω
αλλά ξέρω ότι δεν θα μπορέσω ποτέ να το
κάνω λόγω έλλειψης χρόνου.
Zok:
Το EVE Online το παρακολουθείς
μόνο σε Excel-όφυλλο.
Bilaros:
Χαχαχα.
Maladroid:
Είναι και οι απαιτήσεις σε
χρόνο αλλά σημαντικός παράγοντας εκεί
είναι κι ότι χρειάζεσαι ομάδα για να «ξε-
κλειδώσεις» αυτό το περιεχόμενο.
Zok:
Τώρα που λες για ομάδα, σκεφτεί-
τε και την παράμετρο του sharing της
εμπειρίας. Ποια η διαφορά να βλέπεις
έναν entertainer να παίζει σε stream,
από το να βλέπεις ένα φιλαράκι σου στο
διπλανό καναπέ; Ειδικά στην εποχή μας
που οι υπηρεσίες on demand (βλέπε
YouTube) είναι ευκολότερη και πιο προ-
σβάσιμη μέθοδος από το να τρέχεις μία
ώρα με το τρένο για να δεις το φιλαράκι
σου και να πρέπει να ικανοποιήσεις την
ανάγκη αυτή του «community» ή του
«
joined experience», η ενασχόληση με τα
βίντεο ίσως είναι το καλύτερο υποκατά-
στατο ως τώρα.
Maladroid:
Πιστεύετε υπάρχει περίπτω-
ση να μπουν σύντομα built-in spectator
modes σε single player games;
Bilaros:
Oh god, why? Το πιο άχρηστο
πράγμα ever…
Maladroid:
Γιατί ρε, παλιά έλεγες στους
φίλους σου: έλα από το σπίτι να σου δείξω
το Prince of Persia 2, θα σου φύγει το κα-
φάσι με τα γραφικά! Τώρα απλώς θα έχουν
πρόσβαση από το σπίτι τους.
Zok:
Μπαίνει ήδη spectator mode και
streaming στο PS4. Τυχαίο; Δεν νομίζω!
CitizenMac:
Ναι, αυτού του τύπου το
sharing θα εξαπλωθεί πολύ πιστεύω. Και
το PS4 και το Xbox One έχουν ενσωματω-
μένα τέτοια συστήματα.
Fairy:
Ήδη το sharing score είναι μία μό-
δα που φοριέται πολύ τελευταία, το επό-
μενο στάδιο είναι να ανοίξουν οι κλειδαρό-
τρυπες!
Bilaros:
Πραγματικά, πιστεύω πως αν
δεν πρόκειται για κανονικό livestream, τέ-
τοιες λειτουργίες είναι gimmick, τουλάχι-
στον για την ώρα.
Maladroid:
Εγώ το βλέπω να πιάνει. Θα
μπορεί, ξέρω ’γω ο άλλος να σου δίνει και
συμβουλές on-the-fly για το πώς να περά-
σεις το boss που σε μαδάει.
Zok:
Πάντως, προτού κλείσουμε, να πω
ότι οποιαδήποτε μορφή «έκθεσης» θεωρώ
πως είναι θετική για την ανάπτυξη της
gaming βιομηχανίας. Ίσως δεν ταιριάζουν
όλες οι μορφές της στα γούστα μας, αλλά
είναι κάτι που μακροπρόθεσμα θα μας δώ-
σει πιο ποιοτικό περιεχόμενο ή θα φέρει
στην επιφάνεια indie διαμαντάκια που δεν
θα είχαν άλλο τρόπο να ανακαλυφθούν
από τον περισσότερο κόσμο.
Bilaros:
Yup, συμφωνώ με τον Zok, ό,τι
μπορεί να φέρει πιο πολλά μάτια σε ένα
παιχνίδι (ιδίως indie) και ταυτόχρονα να
βοηθήσει τον τελικό καταναλωτή να βγά-
λει τα συμπεράσματά του, είναι καλό.
Maladroid:
Αισιόδοξη τοποθέτηση. Νομί-
ζω μπορούμε έτσι να κλείσουμε το
streaming αυτού του επεισοδίου. Για να δεί-
τε το επόμενο, κάντε σε ένα μήνα κλικ εκεί
κι εκεί κι εδώ και λίγο πιο αριστερά. Εκεί.
PC
Κάποτε χρειαζόσουν χρόνο, υπομονή, σχε-
διασμό κι έναν μικρό στρατό για να αντικρί-
σεις αυτή την εικόνα.
Η πικρή αλήθεια είναι ότι όσο και να ζοριστείς,
τα skills ορισμένων Starcraft pros δύσκολο να
τα φτάσεις.
Ωστόσο, σε αρκετά παιχνίδια, το παν είναι να ζήσεις την εμπειρία από πρώτο χέρι.