Page 89 - PC Master τ. 287

R
eview
κολλήσουν από tricky σημεία (ανισόπεδα
πατώματα, λοφάκια), να μην προχωράνε
σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να γίνο-
νται πιο ευάλωτοι από ποτέ στα πυρά του
παίκτη, ο οποίος ανενόχλητος, χωρίς να
δέχεται damage, «γαζώνει» ό,τι βλέπει. Ει-
λικρινά, η εστίαση στην προσωπικότητα
και μόνο του DP δεν πρόκειται να έκρυβε
τα λάθη στο gameplay και από μόνο του
το fun element δεν μπορεί να κρατήσει
τον πήχη ψηλά. Ως αντιπρόταση στο μονο-
διάστατο σχεδιασμό του παιχνιδιού, θα
προτρέπαμε να αλλάζουν σε κάθε μάχη τη
θέση των πλήκτρων για τα melee attacks,
ώστε να μη διαλυθούν από τη χρήση τα
μόνα κουμπιά που χρησιμοποιήσαμε για να
τερματίσουμε το παιχνίδι.
Οι μόνες δυσκολίες που μπορεί να αντι-
μετωπίσει κάποιος κατά τη διάρκεια του
game είναι όταν ο Deadpool έχει δεχτεί
υπερβολικό damage και η οθόνη γίνεται
μισή κόκκινη και full στα pixels, λες και
κράσαρε το παιχνίδι. Χωρίς κανένα απολύ-
τως νόημα, δηλαδή, οι developers του παι-
χνιδιού, στο πιο κρίσιμο σημείο για να πα-
ραμείνει ζωντανός ο παίκτης, έχουν δια-
πράξει ένα ολέθριο σφάλμα. Γιατί όμως;
Ποιος ο σκοπός; Να δώσουν 5 λεπτά ζωής
παραπάνω στο παιχνίδι; Αλλά και στα main
bosses εμφανίζονται αρκετά bugs, με κυ-
ριότερο ότι αν δεν εφαρμοστεί σωστά τo
teleport από τον υπολογιστή, οι πιθανότη-
τες να αναγκαστεί ο παίκτης να ξαναπαίξει
την πίστα από την αρχή να αυξάνονται ρα-
γδαία. Σε αυτό το σημείο γίνεται ακόμα πιο
εμφανές το πρόβλημα με την κάμερα, που
περιστρέφεται μόνο με την κίνηση του πο-
ντικιού και κάνει το συγχρονισμό των κινή-
σεων για τον χρήστη ακόμα πιο δύσκολο.
Η μονοκόμματη περιστροφή 360°, μάλιστα,
των main bosses, όταν ο DP βγαίνει πίσω
από την πλάτη τους, είναι αδικαιολόγητη.
Σε παιχνίδια αντίστοιχης κατηγορίας έχουν
να εμφανιστούν τέτοια glitches αρκετά
χρόνια. Τίτλοι όπως το Batman: Arkham
Asylum και X-Men Origins: Wolverine είναι
έτη φωτός καλύτερα στο gameplay και σε
βάθος πλοκής, αλλά και μαχών. Η High
Moon προσπαθώντας να εστιάσει στο «δέ-
ντρο» έχασε το «δάσος», έχοντας ως απο-
τέλεσμα την τέλεια απόδοση του χαρακτή-
ρα του DP, αλλά οφθαλμοφανή λάθη στον
τομέα του gameplay και την ανταπόκριση
του παιχνιδιού στις κινήσεις του παίκτη.
Στοιχεία που αν είχαν προσεχτεί, ίσως, να
μιλούσαμε για ένα από τα καλύτερα
games που κυκλοφόρησαν το 2013.
Ακόμη, το περιβάλλον στο οποίο καλεί-
ται να περιπλανηθεί ο παίκτης είναι κατώ-
τερο των περιστάσεων. Σκόρπιες πέτρες
που αποτελούν cover spots για τους
εχθρούς με ranged weapons, συνθέτουν
το σκηνικό σε υπονόμους, Genosha και
όπου αλλού εκτυλίσσεται το παιχνίδι. Πέ-
ρα από κάποια ευπαρουσίαστα κομμάτια
από Sentinels και τον ωραίο σχεδιασμό
των διάσημων χαρακτήρων της Marvel, οι
αντίπαλοι που πρέπει να αντιμετωπίσει ο
παίκτης μοιάζουν αρκετά με τους εχθρούς
που είχε να αντιμετωπίσει ο Spiderman
στο Spiderman 3 που κυκλοφόρησε το
2007.
Αν μη τι άλλο, αυτό δεν το λες πρό-
οδο. Και το X-Men Origins: Wolverine κυ-
κλοφόρησε το 2009, αλλά τόσο τα γραφι-
κά του, όσο και το περιβάλλον στο οποίο
εξελισσόταν το παιχνίδι, είχαν καλύτερη
εμφάνιση από το «Deadpool».
Εκτός του χαμηλού IQ των αντιπάλων
και τα γραφικά 2ης διαλογής, εντοπίζο-
νται και άλλα μειονεκτήματα στον τίτλο.
Τα ranged weapons που έχει στη διάθεσή
του ο Deadpool είναι σαφώς κατώτερα
από τα melee weapons, με αποτέλεσμα
όταν ο παίκτης περικυκλώνεται από
εχθρούς, να δέχεται πολύ εύκολα dam-
age και να προσπαθεί μάταια να γλιτώσει
την αποτυχία. Τα δε checkpoints του παι-
χνιδιού είναι τελείως άβολα, καθώς, εάν
αποτύχει ο παίκτης να διαφύγει από τις
ορδές των εχθρών, με τον τελευταίο εξ
αυτών να του δίνει «μαχαιριά στην πλά-
τη», τότε μπορεί να αναγκαστεί να ξανα-
τρέξει όλη την αποστολή από την αρχή.
ΤΕΛΙΚΑ…
Όσοι είναι fans του Deadpool θα ευχα-
ριστηθούν με την ψυχή τους το εν λόγω
game, αφού αφορά στον πιο «κάφρο»
ήρωα της Marvel, κάτι που αποδίδεται
άριστα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Από την άλλη, όσοι δεν γνωρίζουν καν
ποιος είναι ο Deadpool και ζητούν περισ-
σότερα από ένα action beat ‘em up video
game (huh?), ίσως να μην αρκεστούν
στην πληθωρική προσωπικότητα του κε-
ντρικού χαρακτήρα. Παρ’ όλα αυτά, η
High Moon Studios κατάφερε να αποδώ-
σει τέλεια το τι αντιπροσωπεύει το
Weapon XI και της αξίζει ένα μπράβο για
την προσπάθεια.
89
PC Master
73
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Πρωτότυπο και διασκεδαστικό
concept
Deadpool is AWESOME (and kicks
Wolvie’s @ss)!
• 4
th Wall jokes
Παρωχημένα γραφικά
Μονότονο στις μάχες και με
προβλήματα στην κάμερα
Χωρίς βάθος στην πλοκή
Lame checkpoints
n
Είδος:
Action beat 'em up
n
Έκδοση:
Activision
n
Ανάπτυξη:
High Moon Studios
n
Τιμή:
49,99 (
Steam)
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Win Xp 32, Core 2 Duo E8200 2,66GHZ, 2GB RAM,
nVidia GeForce 8800 GTS/AMD Radeon HD 4850
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επιρροές:
X-Men Origins:Wolverine
n
Εναλλακτική πρόταση:
Batman: Arkham Asylum, Batman: Arkham City
Τι σημαίνει «δεν φθάνει το budget για εκρήξεις»;
Γιατί έγινε 8-bit το παιχνίδι;
Η High Moon
προσπαθώντας να
εστιάσει στο «δέντρο»
έχασε το «δάσος».