Page 104 - PC Master τ. 288

R
eview
PC Master
104
Π
όσες άραγε είναι οι στιγμές,
όπου ευρισκόμενοι σε κατά-
σταση οικονομικής δυσκο-
λίας, κοινώς σφιγγόμαστε και
δεν έχουμε «μία», παίρνουμε
ύφος μαφιόζου και προσποι-
ούμενοι κάποιον από τους Μπόνυ και Κλάιντ
αναφωνούμε πως η ληστεία σε μία τράπεζα
είναι ό,τι χρειαζόμαστε αυτήν τη στιγμή για
να σωθούμε; Οι κύριοι λόγοι που το κάνουμε
αυτό είναι πρώτον γιατί εκεί υπάρχουν λε-
φτά, δεύτερον φαντάζει εύκολη διαδικασία
και τρίτον και κυριότερο είναι, στο μυαλό
μας τουλάχιστον, διασκεδαστικό να προ-
σποιείσαι τον κακοποιό φορώντας μάσκα και
τρομοκρατώντας τους πολίτες, αλλά και να
φεύγεις ξεγλιστρώντας από τα δίχτυα της
αστυνομίας με έναν σκασμό λεφτά.
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΙΑΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ
Το Payday 2 από την Overkill Software
έρχεται για να πραγματοποιήσει τα πιο
σκοτεινά μας όνειρα με τον πιο αναίμακτο
τρόπο. Από την καρέκλα του υπολογιστή
μας δηλαδή, με το ποντίκι ή το χειριστήριο
ανά χείρας, ανάλογα τι βολεύει τον καθέ-
ναν σε έναν καθαρά FPS τίτλο. Η εταιρεία
πίσω από το Payday 2, η Σουηδική Overkill
Software, μας συστήθηκε για πρώτη φορά
πριν από δύο περίπου χρόνια με την κυ-
κλοφορία του Payday: The Heist, ενός
άκρως διασκεδαστικού και έντονου FPS.
Παρά τις όποιες ελλείψεις του, ξεχώρισε
για το εξαιρετικό co-op που υποστήριζε
μέχρι και τέσσερις παίκτες ταυτόχρονα,
υποδυόμενους τους κακοποιούς. Έχοντας,
λοιπόν, ως βάση την ίδια συνταγή και το
ίδιο στυλ, φτάνουμε στο σήμερα, με το
Payday 2 να ξεδιπλώνεται μπροστά μας
προσπαθώντας να παρουσιαστεί βελτιωμέ-
νο σε κάθε τομέα, μεταφέροντας την
εμπειρία της ληστείας αρκετά επίπεδα πιο
πάνω από τον προκάτοχό του.
Στο Payday 2 αναλαμβάνουμε το ρόλο
τεσσάρων αδίστακτων κακοποιών, του
Hoxton, του Chains, του Dallas και του Wolf,
όπου κάτω από την καθοδήγηση του «εγκε-
φάλου» Bain αναλαμβάνουμε δράση και
συμβόλαια. Οι αποστολές μας αποτελούνται
από ληστείες τραπεζών και καταστημάτων,
συνοικιακών μαγαζιών, κοσμηματοπωλείων,
μέχρι μεταφορά ναρκωτικών και εισβολή
στα γραφεία του FBI. Στις αποστολές ή αλ-
λιώς «συμβόλαια», πέρα από τους επιδιωκό-
μενους στόχους που έχουν τεθεί από τους
πελάτες μας, μπορούμε να τους παραβλέ-
ψουμε και, παραστρατώντας λιγάκι, να κλέ-
ψουμε για παράδειγμα το ζητούμενο αντι-
κείμενο και εν συνεχεία να ξαφρίσουμε πέ-
ρα από αυτό ό,τι άλλο αξίας ανακαλύψου-
με, προς ίδιον όφελος. Οι βασικοί δρόμοι
που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να
πετύχουμε τους στόχους μας και να φθάσει
επιτέλους η «ημέρα πληρωμής» είναι δύο
και αναμενόμενοι για έναν τέτοιο τίτλο. Για
παράδειγμα, αν είμαστε stealth τύπος και
δεν μας αρέσει να προκαλούμε, μπορούμε
να εξουδετερώσουμε αθόρυβα τους φρου-
ρούς ή τους αστυνομικούς, και μετά με ιδι-
αίτερη προσοχή να ορμήσουμε προς την
αφύλαχτη λεία μας, διαφορετικά, σοφότερο
θα ήταν να προμηθευτούμε εκ των προτέ-
ρων βαρύ οπλισμό ώστε να μπορέσουμε να
αντιμετωπίσουμε τις ειδικές δυνάμεις που
επιτίθενται κατά κύματα, αυξάνοντας προο-
δευτικά ανά κύμα την επιθετικότητα και τον
αριθμό των μάχιμων μονάδων τους, μέχρι
και ελεύθεροι σκοπευτές επιστρατεύονται
προκειμένου να ανακάμψουν τη δράση μας.
Φυσικά, η stealth προσέγγιση αποτελεί κάτι
εξαιρετικά δύσκολο και ασταθές, αφού με
το παραμικρό μπορεί να στραβώσει η κατά-
σταση και να βρεθούμε προ εκπλήξεων, οι
οποίες αναφέρθηκαν μόλις πριν. Παρ’ όλα
αυτά, σε περίπτωση που καταφέρουμε να
ολοκληρώσουμε μία αποστολή χωρίς το κα-
θιερωμένο αιματοκύλισμα, η ψυχική ικανο-
ποίηση που θα νιώσουμε θα είναι πραγματι-
κά μεγάλη, αφού το Payday 2 είναι στην ου-
σία ένας εξομοιωτής εγκληματικών ενεργει-
ών, οπότε η ένταση σε μία προσπάθεια να
μη γίνουμε αντιληπτοί είναι τεράστια.
PAYDAY 2
Το τρυπάνι, μόνιμος και πιστός «σύντροφος»
Λεφτά υπάρχουν
Λίγο πιο δεξιά και… headshot
Ο κλέψας του κλέψαντος
Του Δημήτρη «SpartacusGR» Καραμανίδη
-@Spar7acusGR
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel E3300 Dual Core 2,5GHz, 2GB RAM,
GPU Radeon HD 4670, Windows 7 32-bit
Service Pack 1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πολύ ικανοποιητική απόδοση στις περισ-
σότερες περιπτώσεις, σε ένα παιχνίδι,
όπως το Payday 2, που στοχεύει προφα-
νώς στο απροβλημάτιστο gameplay πα-
ρά στα εντυπωσιακά γραφικά, εξού και οι
χαμηλές απαιτήσεις συστήματος.