Page 108 - PC Master τ. 288

R
eview
PC Master
108
Σ
ε μία αγορά που διακατέχεται
από την αποθέωση της ταχύτη-
τας, των αντανακλαστικών και
των εντυπωσιακών stunts, είναι
τόσο σπάνιες οι (ποιοτικές) κυ-
κλοφορίες γνήσιων horror τίτ-
λων, που παιχνίδια όπως το Amnesia: The
Dark Descent μνημονεύονται λες και βγή-
καν πριν μερικούς μήνες. Όχι άδικα, πά-
ντως, αφού η επίδρασή του στη βιομηχανία
αποδείχθηκε καταλυτική, δίνοντας κουρά-
γιο σε ολοένα και περισσότερα indie
studios με καλές ιδέες και ανεπτυγμένο
horror αισθητήριο, το οποίο λείπει από τον
«
ασφαλή» προσανατολισμό των ΑΑΑ συνα-
δέλφων τους. Η Red Barrels όχι μόνο κατα-
φέρνει να ξανακάνει επίκαιρο το «νοσοκο-
μειακό» τρόμο αλλά προσφέρει και τα απα-
ραίτητα twists που οδηγούν σε μία αγωνιώ-
δη και ταυτόχρονα ατμοσφαιρική εμπειρία.
GHOST IN THE CELL
Το 1945, μέσω του επονομαζόμενου
Project Paperclip, οι Αμερικανοί στρατο-
λόγησαν επιστήμονες που είχαν συνεργα-
στεί στενά με τους Ναζί την περίοδο του
Β’ Παγκοσμίου. Ένας από αυτούς, ο Dr
Rudolf Wenicke, βρέθηκε στο Mount Mas-
sive Asylum, όπου επικίνδυνοι ψυχασθε-
νείς υποβλήθηκαν σε απόρρητα πειράμα-
τα κάτω από άκρα μυστικότητα. Αρκετά
χρόνια αργότερα, ο θάνατος τριών για-
τρών οδήγησε τις αρχές να βάλουν λου-
κέτο στο Mount Massive και όλα σχεδόν
τα αρχεία των όσων συνέβαιναν εκεί κα-
ταστράφηκαν, αλλά, εν έτει 2009, η πο-
λυεθνική Murkoff Corporation ξανανοίγει
το Άσυλο για αδιευκρίνιστους σκοπούς. Ο
μάχιμος δημοσιογράφος, Miles Upshur,
πεπεισμένος ότι μία έρευνα στο εσωτερι-
κό του Mount Massive θα βγάλει λαβράκι,
εισβάλλει ένα μοιραίο βράδυ στο επιβλη-
τικό κτήριο παρέα με την πιστή του
βιντεοκάμερα και αντικρίζει μία εφιαλτική
εικόνα: διαμελισμένα πτώματα παντού,
στοίβες από ανθρώπινα όργανα, λίμνες
αίματος και ένα λεφούσι από εξαγριωμέ-
νους τρόφιμους που αντιπαθούν τη φά-
τσα του. Πλέον προτεραιότητά του γίνε-
ται η απόδραση από το καταραμένο Άσυ-
λο αλλά ένας λοξός ιερέας, δυο ντουζί-
νες κλειδωμένες πόρτες κι ένα μάτσο κα-
κομούτσουνα παλικάρια θα κάνουν το
παν για να τον κρατήσουν φυλακισμένο.
Μέσα από παρατημένα ντοσιέ, τις ση-
μειώσεις του Miles καθώς βιντεοσκοπεί το
περιβάλλον του και κάποιους σκόρπιους
διαλόγους, μας αποκαλύπτεται σταδιακά
μία νοσηρή αλλά και κάπως κλισεδιάρικη
ιστορία Απάνθρωπων Πειραμάτων Που Πή-
γαν Στραβά, αλλά η ουσία του παιχνιδιού
βρίσκεται κυρίως στη δημιουργία πανικού
και όχι τόσο στην ορθή δικαιολόγηση των
όσων συμβαίνουν.
ΤΡΕΧΩ, ΤΡΕΧΕΙΣ, ΚΥΝΗΓΑΩ...
...
αν σε πιάσω σε πετάω! Καμπανάκια και
σαχλαμάρες δεν έχει. Ευτυχώς, όμως, έχει
διάφορες κρυψώνες, όπου μπορούμε να
χωθούμε προσωρινά, ώσπου να χάσει τα
ίχνη μας το ομορφόπαιδο που μας κατα-
διώκει. Το Outlast είναι δομημένο πολύ
έξυπνα, προσφέροντας στον παίκτη διαρ-
κείς εναλλαγές ρυθμού και συναισθημά-
των που τον κρατούν
μονίμως σε εγρήγορ-
ση. Αρκετές από τις
αίθουσες του Ασύ-
λου προσφέρονται
για ελεύθερη εξε-
ρεύνηση, δίνοντάς
μας την ευκαιρία να
OUTLAST
Καλοπερνάνε, βλέπω, οι τρόφιμοι του ασύλου.
Όλη μέρα καθισιό.
Έτσι και σκύψει κάτω από το κρεβάτι, έχω
έτοιμη σε macro την τσιρίδα «Little Girl» .
Εικάζω ότι το σήμα έπε-
σε λίγο πριν το τέλος
του 9ου επεισοδίου
Game of Thrones.
The fast of us
Του Αντώνη «maladroid» Βαλασιάδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Dell Inspiron 15R SE, Core i7-3612QM,
6
GB RAM, Radeon HD 7730M 2GB, ανά-
λυση 1366x768, Windows 7 Home Premi-
um 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Δεν σκιάχτηκε στο ελάχιστο το laptop-άκι
μου.