Page 11 - PC Master τ. 288

11
M
ια φορά κι έναν καιρό, μία ομά-
δα παραγωγών ηλεκτρονικών
παιχνιδιών αποφάσισε να δημιουρ-
γήσει ένα real-time strategy μαζί με
το εισαγωγικό βίντεο που θα συνό-
δευε το παιχνίδι. Φυσικά, αναφερό-
μαστε στο Red Alert και την επική
του εισαγωγή, με τον Άλμπερτ Αϊν-
στάιν να δημιουργεί μία χρονομηχα-
νή προκειμένου να ταξιδέψει πίσω
στο χρόνο και στο έτος 1924, για να
δολοφονήσει τον Αδόλφο Χίτλερ
με... μία χειραψία!
Κάπως έτσι γεννήθηκε το Red Alert
που άφησε το αποτύπωμά του στη
συνείδησή μας. Πρόκειται για μία
ιστορική στιγμή στην πορεία του πα-
γκόσμιου video gaming και όπως
όλα δείχνουν, η Electronic Arts που
έχει αναλάβει την παραγωγή του από
το 2011 σκοπεύει να την τιμήσει δε-
όντως. Του λόγου το αληθές αποκα-
λύφθηκε στο επίσημο promo video
του επερχόμενου free-to-play
Command & Conquer και επαληθεύ-
τηκε από τα λεγόμενα του διευθυντή
ανάπτυξης της ΕΑ, Tim Morten, ο
οποίος δήλωσε: «Στο μέλλον σκοπεύ-
ουμε να επισκεφτούμε το σύμπαν
του Tiberium αλλά και εκείνο του
Red Alert».
Το πολυαναμενόμενο C&C θα εκτυ-
λίσσεται μέσα στο σύμπαν των
Generals και, παρά το γεγονός ότι
θα είναι free-to-play, θα περιλαμβά-
νει και μία single player campaign, η
οποία θα χωρίζεται σε επεισόδια.
Βρίσκεται ακόμα σε beta έκδοση και
αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το
τέλος του 2013.
COMMAND
&
CONQUER
ΜΕ ΠΙΝΕΛΙΕΣ
ΑΠ’ ΤΑ ΠΑΛΙΑ
Τα Red Alert και Tiberium
επιστρέφουν...
Σ
ε παύση μεγάλης μερίδας του προσωπικού της προχώρησε η Sony Online
Entertainment, όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στα forum
του DC Universe Online.
«
Ως εταιρεία, στόχος μας είναι να επικεντρώσουμε όλο μας το ενδιαφέρον
στον τομέα της εξειδίκευσής μας, τα MMO παιχνίδια. Για να το καταφέρουμε
αυτό χρειάστηκε να πάρουμε τη δύσκολη απόφαση απόλυσης μέρους του
προσωπικού μας, ούτως ώστε να μειώσουμε τα κόστη και να χρηματοδοτή-
σουμε επαρκώς τα επερχόμενα project μας, συμπεριλαμβανομένων των
EverQuest Next Landmark και EverQuest Next. Τιμάμε ιδιαιτέρως τους εργα-
ζομένους μας και τους είμαστε ευγνώμονες για όσα προσέφεραν στην εται-
ρεία μας μέσω των παιχνιδιών. Θα τους θυμόμαστε πάντα και τους ευχόμαστε
καλή συνέχεια στην καριέρα τους», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.
Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος της Sony OE, John Smedley,
μέσω Twitter: «Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω πως προ-
χωρήσαμε σε ορισμένες απολύσεις. Δεσμευόμαστε, όμως, πως οι αλλαγές αυ-
τές δεν πρόκειται να επηρεάσουν τα παρόντα και υπό ανάπτυξη παιχνίδια
που έχουμε αναλάβει».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ SONY
ONLINE ENTERTAINMENT
Αρκετοί εργαζόμενοι είδαν την πόρτα της εξόδου
Τ
ο Star Citizen καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο και κάνει το δημιουρ-
γό του και τους οπαδούς του να παραληρούν από ενθουσιασμό. Συγκεκριμένα,
τα χρήματα που έχει καταφέρει να αποκομίσει μέχρι στιγμής μέσω του crowd
funding ανέρχονται πλέον στο εκπληκτικό ποσό των 18,4 εκατομμυρίων δολαρίων και
συνεχίζει ακάθεκτο.
Μάλιστα, η Cloud Imperium Games, εκδότρια εταιρεία του παιχνιδιού, ανακοίνωσε
πως θα χαρίσει σε όλους τους χρηματοδότες του, ένα εγχειρίδιο χρήσης για το Jane’s
Fighting Ship σε μορφή PDF μόλις το ποσό αγγίξει τα 19 εκατομμύρια δολάρια. Ο δημι-
ουργός του δε, Chris Roberts, υποσχέθηκε πως το Star Citizen θα αποκτήσει first-
person combat σε πλανήτη της αρεσκείας κάθε παίκτη, όταν η χρηματοδότηση ξεπερά-
σει το φράγμα των 20 εκατομμυρίων δολαρίων!
«
Τα νούμερα είναι εκπληκτικά και αυτό το οφείλουμε αποκλειστικά στους οπαδούς
του Star Citizen που κάνουν τα πάντα για να το δουν να υλοποιείται. Το παιχνίδι έχει
αποκτήσει μία τεράστια κοινότητα η οποία αυξάνεται όλο και περισσότερο. Αυτά είναι
σπουδαία νέα. Όταν προτείναμε το Squadron 42 και το Star Citizen, είχαμε ως στόχο να
επαναφέρουμε τα space simulation παιχνίδια στην επικαιρότητα και να αποδείξουμε
πως το PC gaming δεν πέθανε ποτέ. Ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα, όμως, δεν φαντα-
ζόμασταν τόσο μεγάλη αποδοχή», δήλωσε ο Chris Roberts.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως όσοι στήριξαν οικονομικά το Star Citizen προκειμένου
να βγει στην αγορά, θα αποκτήσουν ένα αποκλειστικό, δικό τους αστρικό σύστημα με
το οποίο θα ξεκινήσουν το παιχνίδι.
STAR CITIZEN, Η ΑΕΝΑΗ
ΜΗΧΑΝΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Ξεπέρασε τα 18 εκατομμύρια δολάρια σε
χρηματοδότηση.