R
eview
PC Master
112
X
ωρίς να καθυστερήσει ούτε
μία μέρα την προγραμματι-
σμένη κυκλοφορία του δεύ-
τερου μέρους, η King ART
επιστρέφει στον τόπο του
εγκλήματος για να αφηγηθεί
τα γεγονότα (και) από την οπτική γωνία
των κακοποιών, όπως μας υποσχέθηκε. Κα-
θώς η ιστορία προχωράει, φαίνεται πως η
ενοχλητική προσκόλληση στις στερεοτυπι-
κές θεματικές της Agatha Christie εν μέρει
ξεπερνιέται, αλλά το διαδικαστικό game-
play εξακολουθεί να υπονομεύει τη συνο-
λική εμπειρία.
NIGHT AT THE MUSEUM
Η εισαγωγή στο Ancestry of Lies (υπό-
τιτλος του Chapter 2) μοιάζει κομματάκι
ανορθόδοξη, παρ’ ότι πρακτικά ξεκινάει λί-
γα λεπτά μετά το φινάλε του πρώτου
επεισοδίου. Ως συνήθως, ο οξυδερκής
Zellner βρίσκεται άσχημα στριμωγμένος
και αφού ξεμπλέξει, αναλαμβάνει να αφη-
γηθεί στον καχύποπτο Legrand και τους
υπόλοιπους επιβάτες του κρουαζιερόπλοι-
ου τη λαχτάρα που πέρασε καθώς και τις
ανακαλύψεις που έκανε, μέσα από έναν
διάλογο που σκοπό έχει να τεστάρει την
ορθή αντίληψή μας για τα δρώμενα του
πρώτου επεισοδίου. Ύστερα από ένα αρ-
κετά μακροσκελές sequence, βρισκόμαστε
στο εσωτερικό του μουσείου του Καΐρου,
εκεί όπου έχει μεταφερθεί με ασφάλεια το
δεύτερο Eye of The Sphinx. Ο Legrand κα-
θώς και ο διευθυντής του μουσείου Dr
Mokhtar επιλέγουν να πιστέψουν ότι το
Κοράκι όντως αυτοκτόνησε μετά την απο-
τυχία του να μας ξεκάνει και να κλέψει το
πετράδι, αλλά το ένστικτο του Zellner δεν
συμφωνεί. Πράγματι, το Κοράκι θα χτυπή-
σει και πάλι με καταστροφικά αποτελέ-
σματα και ενώ ο Zellner βρίσκεται μία ανά-
σα από τη σύλληψή του, τα πάντα ανατρέ-
πονται και αναλαμβάνουμε τον έλεγχο
ενός νεαρού απατεώνα που κρατάει ρόλο-
κλειδί στην ιστορία.
Είναι φανερό ότι η King ART έχει στα χέ-
ρια της ένα αρκετά δυνατό σενάριο, καθώς
και την κινηματογραφική παιδεία ώστε να
το αναδείξει με αποτελεσματικότητα. Η
ιστορία ξεδιπλώνεται με ιντριγκαδόρικο
τρόπο, κάθε χαρακτήρας μοιάζει να έχει τη
δική του ατζέντα, οι ανατροπές είναι συνε-
χείς και –το κυριότερο– αρκετά αληθοφα-
νείς και η αναμονή για το τρίτο μέρος ανα-
μένεται βασανιστική. Μόνο που αυτό εν
μέρει οφείλεται στον παντελώς άκομψο
και αταίριαστο τρόπο με τον οποίο κλείνει
το δεύτερο επεισόδιο κι ενώ έχουν προη-
γηθεί όλες κι όλες τρεις με τρεισήμισι
ώρες παιχνιδιού.
ΜΑΥΡΑ ΚΟΡΑΚΙΑ, ΚΟΚΚΙΝΑ
ΚΟΡΑΚΙΑ
Χρονικά, η ιστορία του παιχνιδιού κινεί-
ται σε δύο επίπεδα: Αρχικά, ως Zellner, συ-
νεχίζουμε από το σημείο όπου είχαμε μεί-
νει, ακολουθώντας με σχολαστικότητα κι
επιμονή τα ίχνη του πολυμήχανου κακο-
ποιού. Όταν πάρουμε στα χέρια μας το νε-
αρό μπουκαδόρο, η ιστορία κάνει ένα
rewind και μας αφηγείται ξανά τα γεγονό-
τα του Orient Express και του πλοίου, αυ-
τήν τη φορά μέσα από τη ματιά του δρά-
στη. Ενδιαφέρον ως τέχνασμα αλλά δεν
παύει να μοιάζει σαν φτηνό τρικ, ώστε να
φρενάρει το σενάριο και να δικαιολογηθεί
THE RAVEN
LEGACY OF A MASTER THIEF, CHAPTER 2
Η άντληση ιστορικών πληροφοριών από τα εκ-
θέματα εμπλουτίζει τις γνώσεις μας αλλά και
τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Εξαιρετικά σπάνιο είδος που απαντάται άπαξ
στο παιχνίδι, περισσότερο γνωστό με την επι-
στημονική ονομασία του Grifus Spazokefalus.
«
Και ύστερα, που λέτε, έριξα μία roundhouse kick στο Κοράκι και το εκπαραθύρωσα προτού κατα-
λάβει καν από πού του ’ρθε!»
Κλέφτες κι αστυνόμοι
Του Αντώνη «maladroid» Βαλασιάδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Dell Inspiron 15R SE, Core i7-3612QM,
6
GB RAM, Radeon HD 7730M 2GB, ,
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Γενικά ομαλή λειτουργία, αλλά δεν λεί-
πουν κάποια εκνευριστικά bugs (κυρίως
στην περιοχή του μουσείου) και μία γενι-
κότερη αίσθηση ελλιπούς beta testing.