Page 120 - PC Master τ. 288

T
ο Black Heart ακολουθεί την παράδο-
ση των κλασικών και αγαπημένων
fighting παιχνιδιών, όπως το Street
Fighter και το Mortal Kombat, με τη διαφο-
ρά ότι είναι πολύ πιο σκοτεινό και τρομα-
κτικό. Το παιχνίδι χρειάστηκε επτά χρόνια
για να ολοκληρωθεί, καθώς αποτελεί δημι-
ούργημα ενός και μόνο ανθρώπου, του
Andrés Borghi. Ο ίδιος είναι υπεύθυνος για
τα γραφικά, το σενάριο, τον προγραμματι-
σμό, τη μουσική, τον ήχο και τους χαρα-
κτήρες του The Black Heart και το αποτέ-
λεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.
Βρισκόμαστε σε έναν διαφορετικό κόσμο
μίας άλλης διάστασης. Ο βασιλιάς και δημι-
ουργός αυτού του κόσμου δολοφονείται
από ένα τρομακτικό τέρας ονόματι Final,
προκειμένου να του αφαιρέσει την καρδιά
μέσα στην οποία κρύβονται υπερφυσικές
δυνάμεις. Έξι πλάσματα από το δικό μας
κόσμο αλλά και τον άλλο που βρίσκεται
στην παράλληλη διάσταση σπεύδουν να
εντοπίσουν το τέρας και να του κλέψουν
την καρδιά. Η μάχη θα είναι σκληρή και στο
τέλος μόνο ένας θα καταφέρει να επιβιώσει
και να κάνει δικό του το πολύτιμο λάφυρο.
Το The Black Heart θυμίζει πολύ τα κλα-
σικά fighting games της Capcom με τα χα-
ρακτηριστικά combos, την επική μουσική
και τα παράξενα τοπία, ενώ τα γραφικά του
παραπέμπουν στα τέλη της δεκαετίας
του ’80 με κύριο στοιχείο τα έντονα pixels.
Το παιχνίδι μάς δίνει τη δυνατότητα να παί-
ξουμε μόνοι μας με αντίπαλο την ΑΙ του
υπολογιστή (story campaign), κόντρα σε
έναν φίλο μας (one on one) αλλά και co-
op. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το δη-
μιούργημα του Andrés Borghi είναι τόσο
καλό που συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο
του συγγραφέα Mike Rose με τίτλο «250
indie games you must play» (250 indie
games που πρέπει να παίξετε).
FREE INDIE GAMES
PC Master
120
THE BLACK HEART
Το σκοτεινό Mortal Kombat
T
ο Journalière αποτελεί το δημιούργημα
του Mason Lindroth για το διαγωνισμό
No Future. Πρόκειται για ένα απλοϊκό
και συνάμα σουρεαλιστικό παιχνίδι (αν μπο-
ρεί να θεωρηθεί παιχνίδι), το οποίο ακροβα-
τεί ανάμεσα σε δύο κόσμους. Τον υπαρκτό
και το φανταστικό κόσμο των ονείρων. Τα
γραφικά του περιορίζονται στις αποχρώσεις
του λευκού και του μαύρου, ο χειρισμός του
είναι απλούστατος, καθώς χρειαζόμαστε μό-
νο το spacebar και τα arrow keys, ενώ ο
ήχος λάμπει διά της απουσίας του.
Το πρωινό μάς βρίσκει στο καθιστικό του
σπιτιού μας. Η ηρωίδα μας, μία εργαζόμενη
γυναίκα, είναι έτοιμη για μία ακόμη ημέρα
στη δουλειά. Ύστερα από ένα γρήγορο ζά-
πινγκ στην τηλεόραση που βρίσκεται μπρο-
στά της, βγαίνει από το σπίτι και κατευθύ-
νεται προς το αυτοκίνητό της, που θα την
οδηγήσει στο χώρο εργασίας της. Σε αυτό
ακριβώς το σημείο, ο Lindroth υιοθετεί το
ρητό που λέει «Σημασία δεν έχει ο προορι-
σμός, αλλά το ταξίδι» και ως άλλος Καβά-
φης τοποθετεί την ηρωίδα μας μέσα σε
έναν μακρύ δρόμο, γεμάτο περιπέτειες,
γεμάτο γνώσεις.
Έτσι, σε αυτό το ταξίδι, που μοιάζει πε-
ρισσότερο με όνειρο ή εφιάλτης παρά με
πραγματικότητα, η πρωταγωνίστριά μας θα
συναντήσει παράξενα πλάσματα, θα έχει
την ευκαιρία να απολαύσει το αγαπημένο
της video game σε ένα ξεχασμένο «μπλι-
μπλικάδικο» και να χορέψει twist σε μία
σχολή χορού. Η επιστροφή στην πραγματι-
κότητα, όμως, έρχεται απότομα με την
έλευσή της στο κτήριο όπου εργάζεται με
το σουρεαλισμό του Journalière να χάνεται
σαν σύννεφο στον ουρανό...
n
ΕΙΔΟΣ:
Arcade
n
DEVELOPER:
Mason Lindroth
n
SITE:
freeindiegam.es/2013/07/journaliere-mason-lindroth/
JOURNALIERE
Σαν βγεις στον πηγαιμό για τη δουλειά...
n
ΕΙΔΟΣ:
Action-Fighting game
n
DEVELOPER:
Andrés Borghi
n
SITE:
gamejolt.com/games/action/
Πολύ splatter για τα γούστα μου.
Θα μπορούσε να είναι και πίνακας του Νταλί...