PC Master
62
Π
ραγματικά, το Gone Home, το οποίο παρουσιάσαμε στο
προηγούμενο τεύχος, ήταν ακριβώς αυτό: ένα παιχνίδι
εξερεύνησης και οικοδόμησης ιστορίας, μεταμφιεσμένο
σε παρουσιαστικό και αίσθηση adventure game. Από το
πρώτο δευτερόλεπτο, μας ενθουσίασε με την πρωτοτυπία
του. Μία νεαρή κοπέλα στα μέσα της δεκαετίας του ’90 επέστρεφε
στο σπίτι της από το εξωτερικό και αντί για τους γονείς και την αδερ-
φή της την περίμενε ένα άδειο σπίτι. Μην έχοντας άλλη επιλογή, άρχι-
σε να εξερευνά ένα ένα τα δωμάτιά του, αναζητώντας στοιχεία που
θα της αποκάλυπταν τι τους είχε συμβεί.
Μέσα στην απλότητά του, το Gone Home μάς εντυπωσίασε με το
πόσο ατμοσφαιρικό και εθιστικό ήταν. Χωρίς να θέτει στο δρόμο μας
σχεδόν το παραμικρό εμπόδιο, μας παρακινούσε να τρυπώσουμε και
στην πιο απόκρυφη γωνιά του σπιτιού για να την εξερευνήσουμε εν-
δελεχώς. Όταν το ολοκληρώσαμε, μας γεννήθηκε η επιθυμία να γνω-
ρίσουμε τον άνθρωπο που εμπνεύστηκε αυτό τον τόσο διαφορετικό
τρόπο εξιστόρησης. Για καλή μας τύχη, ο Steve αποδέχτηκε την πρό-
σκληση του περιοδικού μας. Για περισσότερες από δύο ώρες, συζητή-
σαμε αναλυτικά για τη δημιουργία της πολλά υποσχόμενης αυτής
ομάδας. Είπαμε και πολλά που δυστυχώς δεν μπορούμε να σας μετα-
φέρουμε, διότι εμπίπτουν στην κατηγορία των spoilers και δεν θα θέ-
λαμε να καταστρέψουμε την ιστορία για όσους δεν έχουν παίξει ακό-
μα το παιχνίδι. Αρκεί να σας πούμε ότι επιβεβαιώσαμε με τη βοήθεια
του ίδιου του δημιουργού πως το σενάριο έχει πολύ μεγαλύτερο βά-
θος από αυτό που φαινομενικά δείχνει, αρκεί να γνωρίζει κανείς να
διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές.
Συνέντευξη στον Άλκη Πολυράκη
Όταν ο Steve Gaynor
πρότεινε στον Johnnemann
Nordhagen και στην Karla
Zimonja να αφήσουν την 2K
Marin για να προχωρήσουν
στη δημιουργία μίας δικής
τους εταιρείας development,
θα περίμενε κανείς μία πολύ
διαφορετική συνέχεια.
Άλλωστε, μιλάμε για τρεις
ανθρώπους που είχαν
εργαστεί για χρόνια πάνω σε
μία εξαιρετικά δημοφιλή
σειρά first person shooter
games, αυτή του BioShock.
Τα πλάνα των τριών όμως
τους οδήγησαν σε μία πολύ
διαφορετική κατεύθυνση και
έτσι το παρθενικό project
της νεοσύστατης The
Fullbright Company ήταν, για
να χρησιμοποιήσουμε τον
όρο με τον οποίο
διαφημίστηκε, «A Story
Exploration Video Game».