Page 46 - PC Master τ. 290

PC Master
46
το μηχάνημά του; Τι θα κάνει η Valve για να τον ωθήσει στο «χτίσι-
μο» ή, ακόμη περισσότερο, στην αγορά ενός Steam Machine; Για
αρχή, υπάρχει το optimization. Η Valve έχει δηλώσει πως με το
SteamOS έχουν πετύχει αύξηση της απόδοσης σε games με λιγότε-
ρο δυνατό hardware από όσο θα είχαν αν τα παιχνίδια αυτά έτρε-
χαν σε περιβάλλον Windows. Και πάλι, χωρίς αποδείξεις, κανένας
δεν ενθουσιάζεται με την ιδέα αυτή. Στη θεωρία, η εξουδετέρωση
των παραφουσκωμένων «Minimum Requirements» είναι καταπλη-
κτική και θα βοηθούσε όσο τίποτα άλλο στο να πεθάνει ο μύθος
της συνεχόμενης αναβάθμισης, φέρνοντας τα πλήθη στο φως το
αληθινό (βλ. PCs).
Αν δεν μασάτε από αυτά, τότε μάλλον θα θέλετε να δείξετε στη
μάνα σας πώς να περάσετε εκείνο το δύσκολο bossάκι στο Dark
Souls. Μην τη φέρετε στο Man-cave σας, αντ’ αυτού ανάψτε το
Steam Machine σας που στρογγυλοκάθεται στο σαλόνι σας και κά-
ντε stream το παιχνίδι από το Windows PC, απευθείας στην τηλεό-
ρασή σας! Ακόμα δεν πειστήκατε; Ε τότε, τι θα λέγατε να στήνατε
ένα LAN για εσάς και τους 7 φίλους σας; Το PC σας θα λειτουργεί
ως το κεντρικό hub και θα παίζετε σε 8 μόνιτορ το ίδιο παιχνίδι, με
το κάθε ένα να έχει εξαιρετικά performances! Όλα τα παραπάνω
είναι οι πιο «τραβηγμένες» λειτουργίες που θα μπορούν να φέρουν
εις πέρας τα PC που τρέχουν
το SteamOS. Με τον κίνδυ-
νο να καταντήσω εξαιρετι-
κά επαναλαμβανόμενος
και κουραστικός (καλά, το
τελευταίο το κάνω όπως και
να ’χει), οι ιδέες αυτές φαίνονται απίστευτες στο χαρτί,
αλλά στην πράξη… καλύτερα να κρατήσετε μικρό καλάθι. Εξάλ-
λου, η Valve έχει κάνει τολμηρές υποσχέσεις στο παρελθόν δίχως
να παρουσιάσει τελικό αποτέλεσμα (Powerplay κανείς; Κανένας;
Τίποτα;).
ΠυκνοI ΑτμοI
Η παρουσίαση του SteamOS είναι ολίγον τι περίεργη σε αυτό το
άρθρο. Βλέπετε, σε αυτό το σημείο μπορούμε μονάχα να εικάζου-
με πόσο τρομερό και απιστευτοθαυμάσιο θα είναι και πώς και πότε
τα πανίσχυρα PCs θα πατάξουν τα ποταπά κονσολάκια και πόσο
υπέροχη θα είναι η στέψη του Gaben ως άρχοντα του Σύμπαντος
και τα λοιπά. Πρέπει να δούμε το λειτουργικό από κοντά, να τρέ-
ξουμε εκτενή benchmarks με ένα κάρο configurations, να δούμε
πόσα triple-A παιχνίδια θα γίνουν διαθέσιμα και πόσο καλά θα απο-
δίδουν, να ελέγξουμε πόσο άρτια (και αν) θα λει-
τουργεί το streaming και άλλα πολλά. Από
την άλλη, βέβαια, η Valve δεν είναι
«
χθεσινή». Ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο
σαν και αυτό δεν ξεκινά έτσι απλά. Το
μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς
είναι να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσ-
σερα για νέα από τη Valve και να περιμέ-
νουμε με υπομονή.
Πριν κλείσουμε, θα ήθελα να δώσουμε μία ικανο-
ποιητική απάντηση στο ερώτημα του οποίου η απάντηση
μας «τρώει». Τι σημαίνουν όλα αυτά για εμάς, τους PC
gamers; Δεν λέω, όμορφα και ωραία όλα τα features που
Αυτές οι τρεις κουκκίδες προκάλεσαν περίσσια αγωνία στην PC κοινό-
τητα. Όσοι περίμεναν ανακοίνωση για το Half-Life 3 ατύχησαν.
Καλό, δεν λέω, αλλά αμφιβάλλω αν θα μπορείτε να παίξετε Starcraft σε
ικανοποιητικό επίπεδο!
«
Ελπίζω να μην προγραμματίσουν παιχνίδια μόνο για το SteamOS, αλ-
λιώς καήκαμε!». Να κάτι που δεν ακούς κάθε μέρα.