Από το Hobbit στο Lord of
the Rings
Ν
έο παιχνίδι με θεματολογία από
τον «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών»
θα κυκλοφορήσουν από κοινού η
Warner Bros. Interactive
Entertainment και η Monolith
Productions, με τίτλο Middle-earth:
Shadow of Mordor.
Το Middle-earth: Shadow of
Mordor μάς τοποθετεί στο κέντρο
μίας σκοτεινής ιστορίας εκδίκησης. Ο
παίκτης παίρνει το ρόλο του Talion,
ενός ranger που χάνει τα πάντα τη
νύχτα που ο Sauron επιστρέφει στη
Mordor. Καθώς η προσωπική βεντέτα
του Talion ξεδιπλώνεται, οι παίκτες
ξεσκεπάζουν το μυστήριο του πνεύ-
ματος που τον κάλεσε, της προέλευ-
σης των Δαχτυλιδιών και έρχονται
αντιμέτωποι με το πεπρωμένο τους.
Με ένα δυναμικό next-gen περι-
βάλλον, που ενισχύεται από το
Nemesis System, οι παίκτες σχεδιά-
ζουν το προσωπικό τους σχέδιο εκ-
δίκησης, καθώς λυγίζουν τη Mordor
στη θέλησή τους. Η εμπειρία είναι
πρωτόγνωρη και μοναδική, κάθε
εχθρός έχει τη δική του προσωπικό-
τητα και τις δικές του δυνάμεις και
αδυναμίες.
Η κάθε συνάντηση κρύβει τη δική
της πρόκληση, με κάθε αντίπαλο και
εμπόδιο να αποτελεί γρίφο που ο
παίκτης πρέπει να λύσει με διαφορε-
τικές τακτικές και ιδέες. Η συνολική
εμπειρία είναι πρωτόγνωρη και μονα-
δική.
Οι developers και οι publishers
του παιχνιδιού μιλούν με τα καλύτε-
ρα για τον gameplay μηχανισμό νέας
γενιάς του παιχνιδιού, που επιτρέπει
στους παίκτες να πλάθουν τον κό-
σμο, τις σχέσεις και τα χαρακτηρι-
στικά ακόμα και των εχθρών τους,
δημιουργώντας μοναδικές πλοκές
και ιστορίες που παραμένουν ακόμα
και μετά το θάνατο.
Οι παίκτες χειρίζονται τις δυνά-
μεις του Wraith για να βλάψουν τους
εχθρούς τους, να εξαπολύσουν την
εκδίκησή τους, να εισέλθουν ανάμε-
σα στις εχθρικές γραμμές και να κυ-
ριαρχήσουν σε έναν κόσμο που πλά-
θουν οι ίδιοι.
Όσον αφορά στο melee combat, η
αντιμετώπιση των εχθρών είναι ιδιαί-
τερα απαιτητική, αφού ο παίκτης θα
χρειαστεί διαφορετικές τακτικές για
να τους εξοντώσει.
Η ΣΚΙΑ ΤΗΣ
MORDOR
ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ
ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΓΗ
A
πό τότε που η Disney αγόρασε τα δικαιώματα του Star Wars, έχει ψάξει κάθε
τρόπο και έχει ξεσηκώσει κάθε ιδέα για video game, προκειμένου να επωφε-
ληθεί οικονομικά.
Η τελευταία ιδέα της, βέβαια, φαίνεται να έχει βάση. Παρακολουθώντας την επιτυ-
χία που έχει το World of Warplanes, οι υπεύθυνοι της Disney Interactive αναλογίστη-
καν πώς θα μπορούσαν να φέρουν στα μέτρα του Star Wars το συγκεκριμένο παιχνίδι
και να δημιουργήσουν ένα free-to-play τίτλο. Μετά από πολλή σκέψη, η «χρυσή» ιδέα
της Disney Interactive που κατέληξε προς υλοποίηση είναι το Star Wars: Attack
Squadrons, έναν free-to-play space combat game.
Ήδη μπορείτε να γραφτείτε για την beta έκδοση του παιχνιδιού, εφόσον το επιθυ-
μείτε. Το Star Wars: Attack Squadrons περιγράφεται ως ένα team-based multiplayer
game, στο οποίο μπορούν να παίξουν μέχρι και 16 παίκτες ταυτόχρονα, δίνοντας την
επιλογή στους χρήστες να επεξεργαστούν διάσημα διαστημικά σκάφη που εμφανίζο-
νται στη διάσημη σειρά ταινιών, τόσο από τη Rebel Alliance όσο και από την Empire.
Υπάρχουν, ακόμη, τρία διαφορετικά competitive modes: το Free For All (deathmatch),
το Team Dogfight (team deathmatch) και το Base Defense.
Το παιχνίδι αναπτύσσεται από την Area 52, σε συνεργασία με την Disney Interactive
και τη LucasArts, στην οποία διευθύνων σύμβουλος είναι ο Jason Robar, που έχει με-
γάλη εμπειρία σε παιχνίδια free-to-play, browser-based και Unity 3D, στοιχεία που
υποδεικνύουν πως το αποτέλεσμα θα είναι καλό.
Επίσης, στο Star Wars: Attack Squadrons θα υπάρχουν items, upgrades και
customization, με τα updates να πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Όταν η Disney Interactive ανακάλυψε το World of
Warplanes
SPACE COMBAT ΜΕ
ΤΟ STAR WARS:
ATTACK SQUADRONS
PC Master
12
PC
matrix