R
eview
PC Master
102
H
SimBin έχει καθιερωθεί στη
βιομηχανία των video
games ως ένας από τους
«
πρωτεργάτες» στο είδος
του racing sumulator, με
μεγάλους τίτλους όπως το
GTR και RaceRoom Racing Experience στο
βιογραφικό της. Το πιο πρόσφατο πόνημα
της ονομάζεται DTM Experience και υιοθε-
τεί το ύφος της Deutsche Tourenwagen
Masters, μία από τις πιο δημοφιλείς γερμα-
νικές σειρές αγώνων αυτοκινήτων. Τα αυ-
τοκίνητα τις εν λόγω σειράς είναι φτιαγμέ-
να για γκάζια, αλλά και αρκετά καλοσχε-
διασμένα για να αντέχουν στη φθορά. Παρ’
όλο που φαίνεται να είναι μία εξαιρετικά
ενδιαφέρουσα μεταφορά σε video game,
οι παγίδες που κρύβονται είναι πολλές μέ-
σα στην αναπτυσσόμενη βιομηχανία των
Racing Games.
Το DTM Experience δεν διστάζει να μας
δείξει τον κακό του εαυτό από την πρώτη
κιόλας εντύπωση. Έτσι λοιπόν, μετά από
ένα υποτυπώδες animation υποδοχής, με-
ταφερόμαστε στο αρχικό menu. Σε αυτό το
σημείο να τονίσουμε πως το menu αυτήν
τη φορά δεν είναι τόσο αποκρουστικό όσο
αυτό του RaceRoom Racing Experience,
αλλά είναι σίγουρα ανέμπνευστο και άχα-
ρο, όπως μας έχει συνηθίσει η SimBin. Τα
κουμπιά και οι επιλογές είναι τόσο μεγά-
λων διαστάσεων που καμιά φορά αναρω-
τιέμαι: «Σε τι ηλικίες πιστεύουν ότι απευθύ-
νονται οι game designers;». Παρ’ όλα αυτά,
στην περίπτωση που νοσταλγήσατε το κυ-
κλικό menu από το RaceRoom Racing
Experience, θα το βρείτε και σε αυτό τον
τίτλο επιλέγοντας τα options. Τα παράται-
ρα στοιχεία του menu δεν σταματούν εδώ.
Κάθε επιλογή (εκτός από τα Game Modes)
μάς μεταφέρει σε ένα browser based σύ-
στημα, του οποίου το layout δεν δείχνει να
έχει κανένα συνδετικό κρίκο με το αρχικό
menu. Έτσι λοιπόν, δεν θα εντυπωσιαζό-
μουν εάν το πρώτο achievement του παι-
χνιδιού λεγόταν «Understanding the
Menu».
EνΑN γYΡΟ ΑΠ’ OλΑ
Το Single Race (μόνο single δεν είναι!)
φαίνεται πως είναι αρκετά απλό και καθη-
μερινό: επιβιβαζόμαστε σε ένα όχημα της
επιλογής μας και ξεκινάμε να στριφογυρί-
ζουμε για ώρα μέσα στην πίστα που διαλέ-
ξαμε. Σκοπός μας είναι να πραγματοποιή-
σουμε 12 επιτυχημένα laps σε καλούς χρό-
νους ώστε να προχωρήσουμε στην επόμε-
νη πρόκληση. Σε περίπτωση που παραβού-
με για λίγο έναν από τους κανόνες της πί-
στας (όπως να καβαλήσουμε κατά λάθος
δύο «σαμαράκια»), το παιχνίδι τιμωρεί τους
παίκτες χαρακτηρίζοντας το γύρο ως
«
failed lap», ενώ ο παίκτης ζημιώνεται με
ένα extra lap μέχρι να τα ολοκληρώσει όλα
με επιτυχία. Ωστόσο, τα οχήματα του παι-
χνιδιού φαίνεται να έχουν «μαγικές» ικανό-
τητες, αφού παραμένουν αλώβητα (χωρίς
την παραμικρή γρατζουνιά) ακόμα και μετά
από μετωπική σύγκρουση σε τοίχο. Όμως
αυτό είναι κάτι που δεν δείχνει να απασχο-
λεί τη SimBim, αφού οι φθορές τον αυτοκι-
νήτων δεν παίζουν κανένα ρόλο στην εξέ-
λιξη του challenge. Παρ’ όλα αυτά, ο τίτ-
λος μάς δίνει τη δυνατότητα να ενεργοποι-
ήσουμε την επιλογή Car Damage, Engine
Failure, Tire Wear, ακόμα και την εκδοχή
των turn penalty flags, κάτι που δεν θα σας
πρότεινα να κάνετε, αφού το σύστημα έχει
αυξημένη ευαισθησία στα σφάλματα, με
αποτέλεσμα περισσότερο να σας εκνευρί-
σει παρά να δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον
επίπεδο δυσκολίας.
Όπως φαίνεται λοιπόν, όσο πολύπλοκο
είναι το menu τόσο απλό και ανιαρό είναι
το gameplay του τίτλου. Σε αυτό το σημείο
αξίζει να συμβουλέψουμε τους λάτρεις του
είδους να μην παρασυρθούν από τις ικανό-
τητές τους σε περασμένους τίτλους του εί-
δους, κατά την επιλογή του βαθμού δυ-
σκολίας. Η επιλογή «Get Real» μπορεί να
σας κάνει να μετρήσετε κάθε τοίχο της πί-
στας από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα
παραμονής σας σε αυτήν.
DTM EXPERIENCE
Τα στήνουμε;
Της Μαρίλης «Fairy» Νίκολη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 8GB RAM, ATi Radeon
HD 5670 1GB, Windows 7 64-bit,
1.680
x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεξε υποδειγματικά.
Ό,τι και αν γίνει, μην κοιτάξεις πίσω...
Γερμανία γίναμε... ακόμα και στην αίσθηση της
πίστας!
Όσο και αν έχουμε αλλάξει τη γωνία της κάμε-
ρας, στο τέλος του αγώνα θα επανέλθει στη
1
st person θέση της...