Page 92 - PC Master τ. 292

R
eview
PC Master
92
A
ς κάνουμε πρώτα μία γρήγορη
ανακεφαλαίωση στα γεγονότα
που έφεραν το Broken Age
στους σκληρούς μας δίσκους.
Είναι Φεβρουάριος του 2012
και ο κοσμαγάπητος Tim
Schafer (Day of the Tentacle, Grim
Fandango, Psychonauts) ανακοινώνει
Kickstarter campaign με την υπόσχεση ότι
θα φτιάξει ένα old-school Adventure και θα
καταγράψει την όλη διαδικασία σε ντοκιμα-
ντέρ, εφόσον καταφέρει να μαζέψει τουλά-
χιστον 400 χιλιάδες δολάρια. Μέσα σε έναν
μήνα κάπου 90.000 άνθρωποι αδειάζουν τα
πορτοφόλια τους και γεμίζουν όνειρα για
ένα παιχνίδι εφάμιλλο των κλασικών από
τη χρυσή εποχή των ’90s. Το κοντέρ τελι-
κά σταματάει στα 3,3 εκατ. δολάρια (!).
Μόλις κοπάσουν οι πανηγυρισμοί εκα-
τέρωθεν, ξεκινάει το brainstor-
ming, η ομάδα στελεχώνεται
και σύντομα το project
παίρνει το δρόμο του. Μεσολαβούν καθυ-
στερήσεις, αναποδιές και λάθος υπολογι-
σμοί, που φουσκώνουν επικίνδυνα το
budget, μεταφέρουν διαρκώς την ημερομη-
νία κυκλοφορίας του παιχνιδιού και πληγώ-
νουν την αξιοπιστία της Double Fine. Τελικά,
ο Schafer αποφασίζει να σπάσει το παιχνίδι
σε δύο μέρη, ώστε τα έσοδα της Act 1 να
ενισχύσουν την ανάπτυξη της Act 2, η
οποία αναμένεται κατά τον Απρίλιο.
Το ζητούμενο, όμως, είναι ένα: αφήνο-
ντας στην άκρη τα διογκωμένα production
values και το ταραχώδες development,
ανταποκρίνεται τελικά το παιχνίδι στις
προσδοκίες που δημιουργεί η επιστροφή
ενός θρύλου στο είδος που τον ανέδειξε,
16
σχεδόν χρόνια μετά την τελευταία κυ-
κλοφορία καθαρόαιμου adventure με την
υπογραφή του;
WHAT’S THAT COMING OVER
THE HILL, IS IT A MONSTER?
Η ιστορία του παιχνιδιού εξελίσσεται πα-
ράλληλα σε δύο χώρους και χρόνους, φαι-
νομενικά άσχετους μεταξύ τους, και είναι
στο χέρι του παίκτη με ποια θα ξεκινήσει. Η
Vella, ένα νεαρό κορίτσι με μεγάλα εκ-
φραστικά μάτια, ετοιμάζεται να εκπρο-
σωπήσει το χωριό της, Sugar Bunting,
στο Maidens Feast, μία γιορτή όπου
οι ομορφότερες κοπέλες του χωριού
ντύνονται, στολίζονται και καλλωπίζονται
προκειμένου να τις επιλέξει για… μεζέ ο
Mog Chothra, ένα αηδιαστικό θαλάσσιο τέ-
ρας που δεν θα έμοιαζε ξένο στα οικογε-
νειακά άλμπουμ του Κθούλου. Η ίδια δεν
είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένη και βρίσκει
παράλογη την όλη κατάσταση, όμως ο πε-
ρίγυρός της επιμένει ότι αυτές οι θυσίες
αποτελούν μία μακρόχρονη παράδοση χά-
ρη στην οποία ο Mog Chothra αφήνει ήσυ-
χο το χωριουδάκι τους και θα έπρεπε να αι-
σθάνεται υπερήφανη για την τιμή που της
γίνεται. Αποφασισμένη να μην καταλήξει
στην κοιλιά του κτήνους, η Vella καταφέρ-
νει να αποδράσει την τελευταία στιγμή και
φτάνει σε μία αποικία στα σύννεφα, το ει-
δυλλιακό Meriloft. Ξέροντας ότι έχει ντρο-
πιάσει ή –ακόμα χειρότερα– καταδικάσει
ίσως σε φρικτό θάνατο την οικογένεια και
τους συγχωριανούς της, η Vella βάζει στό-
χο να επιστρέψει στο Sugar Bunting, όχι
BROKEN AGE, ACT 1
Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά, μα ούτε και στους μεγάλους
Του Αντώνη «maladroid» Βαλασιάδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core i5-750 2.67GHZ, 8GB RAM, ATI
Radeon HD 4890 1GB, ανάλυση
1280
x1024, Windows 7 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Παρ’ ότι beta, η έκδοση που δοκίμασα
δεν είχε κανένα σημαντικό πρόβλημα πέ-
ραν κάποιων σποραδικών glitches στα
γραφικά και μιας ανεξήγητης επιβράδυν-
σης του frame rate στο Meriloft όταν πη-
γαινοέφερνα τον κέρσορα στην οθόνη
κρατώντας κάποιο αντικείμενο. Μέχρι το
επίσημο launch, πιθανότατα θα έχουν
διορθωθεί και αυτά.
Από στιγμή σε στιγμή περιμένω να ξεπεταχτεί η χορωδία των Oompa-Loompas.
Οι πρώτοι χαρακτήρες που συναντάει η Vella
μόλις προσγειώνεται στο Meriloft.