Page 62 - PC Master τ. 293

PC Master
62
Κάνε μου μια χάρη, αναγνώστη.
Κλειδαμπαρώσου στο
δωμάτιό σου, κλείσε πόρτες και
παράθυρα, σβήσε όλα τα φώτα.
Τι; Δεν βλέπεις να διαβάσεις;
Καλά, εντάξει, έχε ένα μικρό
λαμπάκι να φέγγει τις σελίδες και
καλύψου με την πιο παχιά
κουβέρτα που μπορείς να βρεις.
Θα μιλήσουμε για το πιο
σπάνιο ίσως και συνάμα πλέον
εξεζητημένο genre παιχνιδιών σε
αυτό τον πλανήτη. Αλλά πρώτα,
πρέπει να ρωτήσω… Eίσαι
σίγουρος πως είσαι μόνος;
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
Πείτε μου 3 παιχνίδια αντιπροσωπευτικά
του horror genre. Αν η απάντησή σας
ήταν Resident Evil, Dead Space, Doom 3, Bioshock ή
Fallout 3, τυλίξτε σε σωλήνα το περιοδικό και χτυπήστε
το κεφάλι σας μερικές φορές. Εκτός και αν διαβάζετε το
«
PC Master» ψηφιακά, στην προκειμένη περίπτωση, κου-
τουλήστε στον πλησιέστερο τοίχο. Στη συνέχεια του άρ-
θρου αυτού θα σας εξηγήσω γιατί αυτά τα παιχνίδια δεν
είναι τίποτα άλλο από μερικά shooters με jumpscares για
να διακόπτεται η μονοτονία, και θα δούμε από πρώτο
χέρι, με παραδείγματα, γιατί το να τρομάζεις απλώς κά-
ποιον δεν αποτελεί γνήσιο horror. Θα χωρίσω το άρθρο
σε τρία μέρη, καθώς κατά τη δική μου έρευνα και ανάλυ-
ση των παιχνιδιών που με έστειλαν στο μπάνιο για…
έκτακτη εκκένωση, τόσα είναι τα θεμελιώδη τμήματα
μίας καλής τρομάρας. Παρ’ όλο που ένα κομμάτι μπορεί
να υπάρξει χωρίς τα άλλα, το τελικό αποτέλεσμα θα εί-
ναι ο παίκτης να μη… νιώθει. Όλοι μας είμαστε ευάλωτοι
σε ένα «μπου», απαιτεί όμως γνώση, προετοιμασία και
άρτια εκτέλεση για να κάνεις το «μπου» να στοιχειώσει
το θύμα σου για μέρες. Από πλευράς σχεδιασμού
gameplay, λοιπόν, ας ξεκινήσουμε την ανάλυση. Πώς γί-
νεται το γνήσιο horror πράξη;
Quiz: