61
PC Master
τους ανταγωνισμού. Πέρα από τους humans που είναι κοινή και
για τις 2 πλευρές φυλή (μη σας ξεγελά το ότι οι Humans της
Dominion λέγονται Cassians, «δικοί μας» είναι κι αυτοί), έχουμε
άλλες 6 races, ισάριθμα μοιρασμένες στα δύο. Η επιρροή από τα
Star Wars είναι εμφανής, εντάσσοντας θεματικά το παιχνίδι στη
space opera κατηγορία της επιστημονικής φαντασίας.
MUSIC FOR YOUR EYES
Άσχετα με τις αισθητικές προτιμήσεις του καθενός, η Carbine έχει
κάνει πολύ καλή δουλειά στα γραφικά. Ο Nexus είναι ένας πανέμορ-
φος πλανήτης, ο οποίος όχι μόνο αγγίζει αλλά και ξεπερνάει οπτικά
αρκετούς από τους κόσμους άλλων MMO. Η ποικιλία στα τοπία είναι
μεγάλη ήδη από τις αρχικές περιοχές, οι οποίες είναι γεμάτες
wildlife, τόσο στο έδαφος και στο νερό όσο και στον αέρα. Το
Wildstar κλιματικά στοχεύει σε μία σύζευξη τεχνολογίας και μαγείας
και το καταφέρνει άριστα στην απεικόνιση αυτή, μέσω των ποικιλό-
τροπων εφέ που θα συναντήσουμε στο Nexus, καθώς θα αποκτάμε
καινούργια abilities, δίχως παράλληλα να γονατίζει τον υπολογιστή.
Κάποια μικροκολλήματα υπήρξαν στην beta, όπως και disconnects,
αλλά μόνο αναμενόμενα μπορούν να θεωρηθούν εφόσον το παιχνί-
δι δεν είναι ακόμη ολοκληρωμένο. Εκεί που μου τα χάλασε λίγο
ήταν στο level up και στο floating damage στη μάχη, τα οποία
«
ανακοινώνονται» με έναν διόλου διακριτικό τρόπο, ο οποίος έχει
μία σχεδόν arcade αύρα, αλλά περί ορέξεως...
Όσον αφορά στον ήχο, το Wildstar παρουσιάζει τα αναμενόμε-
να, έχοντας ένα συμπαθητικό soundtrack, αξιόλογα ηχητικά εφέ,
ηχητική ειδοποίηση για τις αποστολές που βρίσκουμε on the go (η
οποία συνοδεύεται και από ένα μικρό παραθυράκι με βίντεο).
Voice-acting δεν υπάρχει στους διαλόγους, κάτι που για μένα δεν
είναι πρόβλημα, αλλά το αναφέρω καθώς το συγκεκριμένο feature
θεωρείται πάνω κάτω staple στην εποχή μας. Ό,τι περιμένει λοιπόν
κανείς από ένα τυπικό mmorpg, χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα.
CRYOGENETIC ENGINEERING
Οι races του Wildstar, πέρα από τους περιορισμούς που θέτουν
στην επιλογή του class, και την προφανή οπτική διαφοροποίηση
μεταξύ τους, δεν έχουν κάποιο αντίκτυπο στο gameplay, καθώς
δεν συνοδεύονται από stat bonuses ή racial powers. Τα classes
είναι 6 στον αριθμό και το καθένα έχει 2 primary ρόλους, οι
οποίοι είναι tank, dps (ranged ή melee) και healer. Τυπικά mmo
πράγματα δηλαδή, αυτά που ξέρουμε κι εμπιστευόμαστε εδώ και
χρόνια. Ενώ φαίνεται να λείπουν support ρόλοι, αυτοί ουσιαστι-
κά περικλείονται στις classes, χωρίς να ονοματίζονται. Σχετικά με
το customization της εμφάνισης του χαρακτήρα, έχουμε αρκετές
επιλογές για το πώς θα καταλήξει ο avatar μας.
Ένας σημαντικός νεωτερισμός σε σχέση με άλλα παιχνίδια του
είδους είναι το Path που καλούμαστε να επιλέξουμε στο character
creation. Τα Paths είναι ουσιαστικά τα επαγγέλματα του Wildstar
(
όχι crafting professions, αυτά είναι ξεχωριστό τμήμα το οποίο επι-
λέγουμε αργότερα στο παιχνίδι) και σχετίζονται με το playstyle
μας. Είναι 4 (Explorer, Soldier, Settler και Scientist), και ανάλογα
με αυτό που θα διαλέξουμε, θα έχουμε bonus quests καθ’ όλη τη
διάρκεια του παιχνιδιού. Εφόσον, για παράδειγμα, είμαι Explorer,
θα έχω αποστολές εξερεύνησης δύσβατων σημείων του χάρτη και
jumping mini games για να φτάσω σε κάποια απομονωμένα ση-
μεία. Ο Scientist είναι η επιλογή των lore junkies (όπως η αφεντιά
μου) και έγκειται στην ανακάλυψη και στο σκανάρισμα άπειρων
αντικειμένων (φυτά, αρχαίες κατασκευές, πτώματα εχθρών), ώστε
σιγά σιγά να γεμίζει το lorepad μας. Τα paths είναι για μένα από
τα δυνατότερα σημεία του Wildstar, καθώς το καθένα προσφέρει
μία εναλλακτική εμπειρία (η χαρά του altoholic – μιας και το path
δεν αλλάζει μετά τη δημιουργία του χαρακτήρα) στο leveling, δί-
νοντας την αίσθηση πως προχωράς στο παιχνίδι με το δικό σου
ξεχωριστό τρόπο.
Από εκεί και πέρα, η ανάπτυξη του χαρακτήρα γίνεται με τυπι-
Η Carbine Studios είναι μία εταιρεία που δημιουργήθηκε (το 2005 παρακαλώ!)
από πρώην μέλη της Blizzard και στην πορεία εντάχθηκε στο δυναμικό της
NCSOFT. Έκτοτε, έχει συμπεριλάβει στο ρόστερ της άτομα που με τον ένα ή τον
άλλον τρόπο ενεπλάκησαν σε βαρβάτους τίτλους (από Diablo 2 και Starcraft
μέχρι τα Fallout). Εννιά χρόνια μετά την ίδρυσή της, η εταιρεία είναι έτοιμη να
κυκλοφορήσει το πρώτο της δημιούργημα, το Wildstar, ένα sci-fi/fantasy
MMORPG που έχει βλέψεις για πολύ ψηλά. Ήδη τα forums έχουν πάρει φωτιά
και το ερώτημα «Wildstar ή Elders Scrolls Online» απασχολεί μεγάλη μερίδα της
on-line rpg κοινότητας. Οι ίδιοι οι σχεδιαστές δηλώνουν ξεκάθαρα πως
στοχεύουν στην κορυφή και πιστεύουν πως το Wildstar μπορεί να γίνει το Νο1
MMORPG. Βαρύγδουπες ανακοινώσεις. Mπορεί να αντεπεξέλθει άραγε το
παιχνίδι στο hype που έχει δημιουργηθεί γύρω του;
Το battleship της
Dominion Empire.
Σκανάροντας την τοπική χλωρίδα.