Page 114 - PC Master τ. 295

R
eview
PC Master
114
M
ερικές φορές... μερικές
φορές απλώς δεν ται-
ριάζουμε. Όπως το μπέι-
κον με το μουσακά. Λα-
τρεύεις και τα δύο, αλ-
λά ο συνδυασμός τους
απλώς δεν σε ελκύει γιατί νιώθεις πως κά-
τι πάει στραβά. Κάπως έτσι είναι και η σχέ-
ση μου με το Ethan: Meteor Hunter. Ένα
κατά τα άλλα καλό παιχνίδι, το οποίο δεν
μπορείς να με αναγκάσεις να παίξω για
άλλα πέντε λεπτά. Αυτό δεν σημαίνει πως
εσείς θα πρέπει να αποφύγετε το παιχνίδι,
προς Θεού. Ποιος ξέρει; Ίσως ο συνδυα-
σμός μουσακά και μπέικον είναι ό,τι καλύ-
τερο έχετε γευτεί στη ζωή σας!
EvERydAy I’M PuzzlINg!
Το platforming με τα puzzles πάνε μαζί
όπως... εεεε, το μπέικον με το μουσακά
(
σταματάω εδώ, έχω αρχίσει να πεινάω;).
Όπως και να έχει, αυτό το δίδυμο το συνα-
ντάμε αρκετά συχνά στα διάφορα indie παι-
χνίδια, αλλά εδώ έχουμε ένα αρκετά ιδιόρ-
ρυθμο δείγμα. Έχουμε puzzles να επιλύ-
σουμε, έχουμε platforms να πηδήξουμε
(
γκουχ γκουχ), αλλά θα πίστευε κανείς πως
αυτά τα δύο συνδέονται. Όχι απαραιτήτως,
όπως αποδεικνύεται στην περίπτωσή μας!
Το πρώτο μισό του gameplay έχει να κάνει
με έναν αρκετά κοινότοπο μηχανισμό, ο
οποίος εδώ χρησιμοποιείται με έναν αρκετά
πρωτότυπο τρόπο. Το πάγωμα του χρόνου
θα μας επιτρέψει να αλληλεπιδράσουμε με
συγκεκριμένα αντικείμενα στο παιχνίδι. Για
να ενεργοποιηθεί αυτό, χρειαζόμαστε ένα
ειδικό pick-up, το οποίο το παιχνίδι γεμάτο
καλοσύνη θα μας παρέχει πριν φτάσουμε
σε ένα σημείο όπου η χρήση του είναι απα-
ραίτητη. Τώρα, γιατί οι δημιουργοί επέλε-
ξαν να μην κάνουν το μηχανισμό αυτόν επ’
άπειρον διαθέσιμο, εικάζω γίνεται για λό-
γους που έχουν να κάνουν με speedruns
και completionist runs – το παιχνίδι ισχυρί-
ζεται πως για κάθε puzzle υπάρχουν διαφο-
ρετικές λύσεις και τα περισσευούμενα pick-
ups δίνουν έξτρα πόντους. Όπως και να
έχει, μόλις παγώσει ο χρόνος, θα πρέπει να
μετακινήσετε τα αντικείμενα (συνήθως ξύ-
λινες πλατφόρμες) για να δημιουργήσετε
περάσματα, να πιέσετε κουμπιά και άλλα.
Μερικά από αυτά τα puzzles αποτελούν
εξαιρετικές σπαζοκεφαλιές και είναι ιδιαί-
τερα προκλητικά. Τα προβλήματά μου με
το puzzle κομμάτι του παιχνιδιού είναι λίγα
στον αριθμό, αλλά με ενόχλησαν απίστευ-
τα, παραμένουν όμως αυστηρά υποκειμενι-
κά. Είναι απλώς θέμα προτίμησης και τίπο-
τα άλλο. Από άποψη μηχανισμών λειτουρ-
γούν σχεδόν τέλεια.
Κάθε φορά που προσεγγίζετε έναν χώ-
ρο όπου πρέπει να επιλυθεί ένα τέτοιο
puzzle, βλέπετε τα όρια που θέτει το παι-
χνίδι και δεν μπορείτε να τοποθετήσετε
αντικείμενα έξω από αυτά. Έτσι, καθώς
σηκώνετε ένα αντικείμενο, θα πρέπει να
βρείτε χώρο να το τοποθετήσετε και δεν
σας δίνετε η δυνατότητα το αφήσετε
προσωρινά κάπου για να το ξαναχρησιμο-
ποιήσετε. Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει πως
το παιχνίδι δεν παίζεται σαν ένα παραδο-
σιακό puzzle όπου τα κομμάτια αποσπώ-
νται και επανατοποθετούνται, αλλά ως
ένα puzzle με κομμάτια που πρέπει να
ETHAN:
METEOR HUNTER
Ένα τρωκτικό κυνηγά τα άστρα
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-Bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεξε απροβλημάτιστα.
Καλή προσπάθεια, game!
Βασική θεωρία κυκλωμάτων: όταν κάνει «μπζιι-
ιιιτ», μην το αγγίζεις!
Για γερούς λύτες...