Page 125 - PC Master τ. 295

καλή μνήμη ώστε να θυμάσαι ποια δια-
δρομή έπρεπε να ακολουθήσεις! Με όλα
αυτά αντιλαμβάνεστε πως τις πρώτες δε-
κάδες φορές που έπαιζες, οι λίγες γραμ-
μές ενέργειας που είχες στη διάθεσή σου
δεν έφταναν ούτε για μερικά λεπτά παι-
χνιδιού, αφήστε που σε πολλές περιπτώ-
σεις ο θάνατος ήταν ούτως ή άλλως ακα-
ριαίος. Κι όμως, υπήρχαν ηρωικοί gamers
που μπορούσαν να το φτάσουν μέχρι το
τέλος δίχως άπειρες ζωές. Εγώ δεν ήμουν
ανάμεσά τους.
ΠΟΝΟ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ
PERMADEATH
Αν σας έδωσα την εντύπωση ότι η δυ-
σκολία των παλιών PC games οφείλονταν
μόνο στην έλλειψη save system, ξανα-
σκεφτείτε το. Είναι λογικό να υποθέσετε,
κρίνοντας από τους σημερινούς τίτλους
που κατά κανόνα είναι φτιαγμένοι για να
ολοκληρώνονται, ότι το save τα υπερνικά
όλα – αν πεθάνεις, απλώς μπορείς να δο-
κιμάσεις να περάσεις τα εμπόδια εκ νέου
από το ίδιο χρονικό σημείο. Έχετε ακού-
σει ποτέ για το Outcast; Το αριστουργημα-
τικό 3rd person action adventure επιχει-
ρεί την ώρα που γράφονται αυτές οι
Στη διεύθυνση
pcm295b μπορείτε να δείτε ένα
σύντομο βίντεο με τον αδερφό
του Jordan Mechner, David, να
κάνει όλες τις πολύ γνώριμες
κινήσεις που βοήθησαν στο
motion capture του Prince of
Persia. Επίσης, στο
υπάρχει προς πώληση το βιβλίο
του Jordan με τίτλο «The Making
of Karateka» προς $ 6.99, ενώ
δίνεται η δυνατότητα preview
των πρώτων 30 σελίδων.
TO ΚΑΝΟΝΑΚΙ
ΤΟΥ ΜΗΝΑ
Motörhead, beat’em up του 1992.