Page 143 - PC Master τ. 295

143
PC Master
5.
Μειώστε επιτέλους την τι-
μή! Κάποτε δεν υπήρχε τόσο
πρόβλημα να δώσεις 6,80. Τώρα
όμως υπάρχει. Όλοι το ξέρουμε,
όλοι μας το βιώνουμε. Βάλτε το
στα 3,5 ευρώ, έστω και χωρίς
παιχνίδι. Εναλλακτικά, σας έχω
και μία δεύτερη ιδέα. Η κυκλο-
φορία του να γίνει διμηνιαία! Οι
σελίδες του έχουν μειωθεί αρ-
κετά και τα 6,80 είναι πολλά.
Με τη διμηνιαία κυκλοφορία
του, όμως, θα υπάρχει προφα-
νώς διπλάσιο υλικό, κάτι που
θα κάνει εμάς τους αναγνώστες
να νιώσουμε, πιστεύω, πιο δι-
καιωμένοι (ως καταναλωτές)
και ότι τα 6,80 πιάνουν τόπο
(
value for money).
Επίσης, η συμπύκνωση αυτή
θα βοηθήσει και αρκετά τους
νεκρούς μήνες του gaming,
όπου οι κυκλοφορίες είναι ελά-
χιστες και αυτές συνήθως β’ κα-
τηγορίας. Αν και βέβαια θα γίνε-
ται χαμός κατά την περίοδο Νο-
έμβριο-Ιανουάριο και οι συντά-
κτες θα τρέχετε, θα ξενυχτάτε
και δεν θα φτάνετε!
6.
Υπάρχει περίπτωση να βά-
λετε στο περιοδικό το Slave
Zero και τα δύο expansions του
FEAR 1;
Λοιπόν, αυτά είχα να πω.
Ελπίζω να ήμουν κατανοητός
στην πρώτη παράγραφο. Συγ-
γνώμη για την έκταση και αν
σας κούρασα.
Μάλλον θα σας ξαναγράψω
στα επόμενα δέκα χρόνια όταν
Φυσικά αναφέρομαι στις
εταιρείες που βγάζουν τα
παιχνίδια. Τα χρόνια περνούν
και κάθε χρόνο βλέπουμε να
κυκλοφορούν ξανά τα ίδια
και τα ίδια παιχνίδια. Κάθε
χρόνο έχουμε Call of Duty,
κάθε χρόνο έχουμε
Battlefield, κάθε χρόνο
έχουμε Football Manager,
κάθε χρόνο έχουμε
Assassin’s Creed και δεν συμ-
μαζεύεται! Και δεν είναι μό-
νο θέμα τίτλων, αλλά και θέ-
μα περιεχομένου. Τι εννοώ;
Κάθε χρόνο θα δούμε να κυ-
κλοφορούν 2-3 First Person
Shooters τα οποία ελάχιστα
διαφέρουν μεταξύ τους ή 4-
5
παιχνίδια τύπου Assassin’s
Creed (είτε λέγονται
Batman, είτε Spiderman
κ.ο.κ.), άντε να βγει και κανέ-
να αξιόλογο RPG στο τσακίρ
κέφι, για να μην αναφερθώ
στα αγαπημένα μου
adventures, ας είναι καλά η
Daedalic που βγάζει κανένα
καλό πού και πού. Γιατί τέ-
τοιο χάλι; Έχουν εξαντληθεί
όλες οι ιδέες και πρέπει να
αναμασάμε συνέχεια τα ίδια
και τα ίδια; Πρέπει όλα τα
«
καινούργια» παιχνίδια που
βγαίνουν να αντιγράφουν
κάποιο άλλο; Ακόμη και η φι-
λοσοφία στο σχεδιασμό,
τουλάχιστον των μεγάλων
και ακριβών παραγωγών,
φαίνεται να βρίσκεται σε μο-
νόδρομο. Όσο το δυνατόν
πιο εντυπωσιακά γραφικά,
μέτριο περιεχόμενο, μηδαμι-
νή διάρκεια. Μέχρι πρότινος
«
λιώναμε» σε παιχνίδια που
διαρκούσαν 80 και 100 ώρες
και τώρα είμαστε τυχεροί αν
παίξουμε κάτι που θα μας
απασχολήσει περισσότερες
από 5 με 10 ώρες. Δηλαδή
μας καλούν να πληρώσουμε
ένα ολόκληρο πενηντάρικο
για ποιο πράγμα ακριβώς;
Δεν φαίνονται καθόλου καλά
τα πράγματα και ανησυχώ
πραγματικά πάρα πολύ για
το μέλλον του αγαπημένου
μου χόμπι…
Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Μακρής
Φίλε Κωνσταντίνε, δεν θα
μπορούσαμε να συμφωνή-
σουμε περισσότερο μαζί
σου. Όλοι μας έχουμε ανα-
δείξει ανά τακτά χρονικά δια-
στήματα τα συγκεκριμένα
προβλήματα που θίγεις και,
δυστυχώς, φαίνεται ότι η
ποιοτική αναβάθμιση του
gaming μάλλον δεν απασχο-
λεί κανέναν από τους εμπλε-
κόμενους. Το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι η ακατάσχε-
τη κερδοσκοπία με όσο το
δυνατό μικρότερο ρίσκο και
γι’ αυτόν το λόγο καταφεύ-
γουν διαρκώς σε «αναμάση-
μα» των ίδιων και των ίδιων
πραγμάτων. Γιατί όταν κάτι
επιτυγχάνει, γιατί να μην το
αντιγράψεις προκειμένου να
υφαρπάξεις λίγα από τα κέρ-
δη του; Δυστυχώς όλοι μας
είμαστε όμηροι των μεγάλων
πολυεθνικών στις οποίες
έχουν μεταλλαχθεί οι μεγα-
λύτεροι publishers, όπου το
σπουδαιότερο ρόλο παίζουν
τα νούμερα. Η μόνη ελπίδα
που διαφαίνεται στον ορίζο-
ντα είναι προσπάθειες
crowdfunding, εκεί όπου ο
κάθε ευφάνταστος δημιουρ-
γός δηλώνει το όραμά του
και ο κάθε ενδιαφερόμενος
καλείται να συνδράμει. Μόνο
σε τέτοιου τύπου προσπά-
θειες έχουμε δει πρωτοτυπία
και καινοτομία την τελευταία
δεκαετία. Από εκεί και πέρα,
όσο συνεχίζουμε να αγορά-
ζουμε «κοπαδιαστά» τα «ανα-
μασήματα» των μεγάλων
publishers τόσο θα συνεχί-
σουμε να λουζόμαστε τους
κλώνους τους…
H EΠIΣTOΛH TOY MHNA
ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΛΙ;
Οι ίδιες και οι
ίδιες και οι ίδιες…
κουκούλες!
Όχι, το Thief δεν ήταν αρπαχτή, όπως υποστηρίζουν πολλοί. Είναι καλό,
απλώς άργησε υπερβολικά…