51
PC Master
του, θα ακούσετε μία σειρά περίεργων ήχων. Δεν είναι τυχαίοι – πρόκειται για μία SSTV (slow-scan
television) μετάδοση! Ηχογραφήστε τον ήχο και βρείτε ένα πρόγραμμα που μεταφράζει ήχο σε εικόνα
SSTV. Η αλήθεια είναι καλά κρυμμένη!
Το είπαμε μία, το είπαμε δύο, το ξαναλέμε για εκατομμυριοστή φορά. Ο Ken Levine είναι ένας λαμπρός
σχεδιαστής. Δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από αυτό που επιθυμεί, ενώ όταν είχε βαλθεί να σχεδιά-
σει κάτι ριζικά διαφορετικό από το System Shock 2, γινόταν ιδιαίτερα οξύθυμος, όταν οι υπάλληλοί του συ-
νέχεια αντλούσαν έμπνευση για το νέο τους παιχνίδι από τα παλιά σουξέ του Levine. Με αρκετά βίαιες εκ-
φράσεις όπως «Δεν θέλω να ξανακούσω για ***** cyborg ninjas!!!», σιγά σιγά σχεδιάστηκε μία από τις πιο
αξιομνημόνευτες πόλεις που έχουμε δει σε video game ever, η Rapture. Φυσικά, η δυστοπική, απολυταρ-
χική, εμπνευσμένη από τα ’50s πόλη δεν δημιουργήθηκε μονομιάς. Από διαστημικό σταθμό σε υποβρύχια
βάση των Ναζί, όπου τα αποτυχημένα πειράματά τους στοίχειωναν τους διαδρόμους, φτάνουμε στις Little
Sisters οι οποίες αρχικά σχεδιάστηκαν ως «slugs», ενώ οι Big Daddies ήταν καθηλωμένοι σε αναπηρικά κα-
ρότσια! Παρ’ όλα αυτά, τίποτα από όσα είδαμε στη Rapture δεν συγκρίνονται με το magnum opus του
Αμερικανού developer, Bioshock: Infinite και με τα μυστικά που κρύβονται μέσα του. Η πλοκή του παιχνι-
διού παντρεύει την Κβαντική Μηχανική και τη θεωρία παράλληλων συμπάντων με έναν πραγματικά καινο-
τόμο τρόπο, βάζοντας τους παίκτες σε μία πραγματική «νιρβάνα» αναζητήσεων, μόλις οι αποκαλύψεις στο
φινάλε του παιχνιδιού λάβουν χώρα. Χρειάζεται και δεύτερο (και τρίτο, μη σας πω) playthrough για να κα-
ταλάβετε κάθε πτυχή του αριστουργήματος του Levine σε όλη του τη δόξα. Σας δίνω ένα μικρό παράδειγ-
μα εδώ: Γνωρίζετε πως τα γεγονότα του Infinite έλαβαν χώρα ήδη 122 άλλες φορές; Σχεδόν, δηλαδή. Ο
Booker DeWitt απέτυχε στο καθήκον του να σώσει την Elizabeth σε 122 άλλα σύμπαντα. Για 123η φορά, οι
δίδυμοι Lutece ρωτούν: «Κορόνα ή Γράμματα;». Με μία προσεκτική ματιά παρατηρούμε πως οι φορές που
πέτυχε κορόνα ήταν... σωστά, 122 φορές. Στο σεντούκι που δίνουν οι Luteces στον Booker στην αρχή του
παιχνιδιού, έχει ένα χαρτί με έναν συνδυασμό το οποίο πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για να αποκτήσουμε
πρόσβαση στην ιπτάμενη Columbia. Ο συνδυασμός; 1-2-2! Το σήμα του Booker όταν δούλευε στις υπηρε-
σίες Pinkerton έχει την ημερομηνία 1/22/1892. Αν αφαιρέσουμε το 122 από το έτος στο οποίο διαδραματί-
ζεται το παιχνίδι, έχουμε τον αριθμό 1790. Εν έτει 1790, Αμερικανός πολίτης μπορούσε να είναι αυτός που
δεν ήταν γηγενής Αμερικανός, νέγρος ή Ασιάτης, κάτι που ταιριάζει τέλεια με τη ρατσιστική φιλοσοφία μέ-
σω της οποίας διοικείται η Columbia! This rabbit hole deep... very deep...
Bonus fact 1:
Ο ιερέας υποδέχεται τον Booker με τη φράση «Is it someone new;». Με την ίδια ακριβώς φράση
υποδέχεται και ένας spider splicer τον Jack στο πρώτο Bioshock!
Bonus fact 2:
Στους δημιουργούς αρέσει να παίζουν με τον παίκτη, ειδικά με την εμφάνιση μηνυμάτων που ο τελευταίος
δεν μπορεί να ανιχνεύσει. Μόλις ο Booker αποκτά το Possession, στην παραζάλη του ακούει κάτι
ψιθύρους. Μόλις αυτοί οι ψίθυροι αναπαραχθούν ανάποδα, τότε ένα μήνυμα γίνεται αντιληπτό... Elizabeth;
Bonus fact 3:
Μήπως πήρε το μάτι σας κάποιο pickup όσο ήσασταν στην Columbia; Αν ναι, προσέξτε να δείτε τι γράφει
πάνω ο δίσκος... Rapture Records;! Η απάντηση θα σας γίνει ξεκάθαρη μόλις παίξετε το Burial at Sea DLC.
PC
Bill Mitchell. Ο τιτάνας των arcades!
Μία playable σκηνή κατά την οποία ο Snake θα προσπαθούσε να σωθεί
από το tanker είχε αφαιρεθεί από την τελική έκδοση. Ο Kojima είπε πως
«
ήταν κακά εκτελεσμένη».
Το Playstation
θα ήταν ένα
δημιούργημα
της Sony σε
συνεργασία με
τη Nintendo.
Όταν η
Nintendo
ακύρωσε το
project, η Sony
αποφάσισε να
κυκλοφορήσει
την κονσόλα
μόνη της.
Μαντέψτε
ποιος γελά
τώρα!
Inside themindof a bioshockinggenius
Όχι, Big Boss... δεν ήρθε ακόμα
η ώρα να πεις αντίο!
#
6