Page 50 - PC Master τ. 295

PC Master
50
Bonus fact 3:
Το Silent Hill υπάρχει! Περίπου, δηλαδή. Η πόλη Centralia στην Pennsylvania ερημώθηκε από τους 1.000
περίπου κατοίκους της όταν τα ανθρακωρυχεία πήραν φωτιά. Οι φλόγες παραμένουν ζωντανές από το
1962!
Τα εργαστήρια στην Aperture περιλαμβάνουν πολλές αξέχαστες στιγμές έξυπνου writing και ευρη-
ματικού χιούμορ. Οι πλέον παρατηρητικοί παίκτες, όμως, αν διαβάσουν ανάμεσα στις γραμμές, θα
βρουν μερικές πολύ ανησυχητικές αλήθειες που έχουν άμεση σχέση με το σκοτεινό παρελθόν του
εγκαταλελειμμένου (or is it?) ερευνητικού κέντρου... Στο πρώτο παιχνίδι, η GLaDOS περίμενε από τον
παίκτη να δεθεί συναισθηματικά με τα Weighted Companion Cubes, αλλά ο παίκτης φαίνεται πως δεν
είχε ιδιαίτερους ενδοιασμούς όταν του ζητήθηκε να τοποθετήσει τον κύβο μέσα στον κλίβανο. Εξάλ-
λου πρόκειται για ένα απλό, άψυχο αντικείμενο, έτσι δεν είναι; Ας εξετάσουμε τα γεγονότα πιο προσε-
κτικά. Η GLaDOS αναφέρει πως παλαιότερα ανθρώπινα πειραματόζωα ανέπτυξαν έντονο συναισθηματι-
κό δεσμό με τον κύβο. «Τα Weighted Companion Cubes δεν μπορούν να μιλήσουν. Αν όντως σου μιλή-
σουν, δεν έχουν κάτι σημαντικό να πουν, οπότε αγνόησέ τα» ενημερώνει η GLaDOS, αλλά καθ’ όλη τη
διάρκεια του παιχνιδιού ο παίκτης γνωρίζει καλύτερα από όλους πως η GLaDOS δεν είναι άξια εμπιστο-
σύνης. Ο αινιγματικός Rat Man, ο οποίος παραμένει άφαντος και στα δύο παιχνίδια, μπορούμε να δού-
με πως έχει και αυτός επηρεαστεί από τις χαριτωμένες ροζ καρδούλες που διακοσμούν αυτούς τους
κύβους. Τα μηνύματα που διακοσμούν τους τοίχους λένε: «Οι κύβοι μιλούν. Δεν έχω παραισθήσεις. Εσύ
έχεις!», ενώ δίπλα έχουμε ένα πρόχειρο κολάζ όπου μία εικόνα ενός companion cube έχει κολληθεί
πάνω στα πρόσωπα των πρώην (νεκρών) συνεργατών του. Στο κόμικ της Valve, ο Rat Man συνομιλεί
κανονικά με έναν κύβο, ο οποίος τον συμβουλεύει σε κάθε του βήμα. Αξίζει να σημειωθεί πως ποτέ
στο πρώτο παιχνίδι δεν μας δίνεται η ευκαιρία να περάσουμε έναν companion cube μέσα από ένα
Aperture Material Emancipation Grid, ένα πεδίο ενέργειας που καταστρέφει οποιαδήποτε άψυχα αντι-
κείμενα προσπαθήσουμε να φέρουμε μαζί μας, ενώ το grid αγνοεί βιολογικά όντα, όπως η Chel. Μή-
πως αυτό σημαίνει πως κάτι έμψυχο παραμένει μέσα στα companion cubes;! Στο Portal 2, στο δεύτερο
chapter, το emancipation grid σε μία αίθουσα είναι χαλασμένο και για αυτόν το λόγο μας προειδοποιεί
με αυστηρό τόνο πως δεν πρέπει να περάσουμε τίποτα στο νέο test chamber. Αν την αγνοήσουμε και
φέρουμε μαζί μας ένα companion cube από το προηγούμενο test, η κακούργα GLaDOS θα το κατα-
στρέψει άμεσα. «Νομίζω πως αυτός ήταν έτοιμος να σου πει “Σε αγαπώ”. Έχουν αυτοεπίγνωση. Δεν βα-
ριέσαι, έχουμε ολόκληρες αποθήκες γεμάτες με αυτά!». Όπως... όπως αυτές που βλέπουμε στο τέλος
της co-op campaign στο Portal 2; Ανατριχίλα...
Bonus fact 1:
Στο δεύτερο Portal, καθώς περπατάμε σε έναν ιμάντα που μεταφέρει άχρηστα σίδερα στην καταστροφή
τους, θα βρούμε ένα πορτοκαλί και ειρηνικό turret, το οποίο μας λέει «Είμαι μοναδικό!». Αν το σώσουμε
και το αφήσουμε να μας μιλήσει, θα μας πει για τον Προμηθέα και το πώς αυτός έδωσε το δώρο της
φωτιάς στους ανθρώπους και για αυτό τιμωρήθηκε. Μεταξύ των άλλων, φαινομενικά άχρηστων,
πληροφοριών μάς λέει το εξής: «Τη λένε Caroline. Θυμήσου το!». Για ποια μιλάει άραγε; Χμμμμ...
Bonus fact 2:
Το πιο περίεργο μυστικό στο Portal 2 πρέπει να είναι τα κρυμμένα μηνύματα του Rat Man στο κρησφύγετό
του, στην αίθουσα 6 στο δεύτερο chapter. Άμα καταφέρετε να φέρετε ένα ραδιοφωνάκι μέσα στο λημέρι.
Φαίνεται αρκετά αθώο. Τι κρύβεται άραγε
στο εσωτερικό του; Η απάντηση θα σοκάρει!
Οι Little Sisters κατά τα πρώιμα σχεδιαστικά χρόνια. Αξιαγάπητες!
Οι developers
του Dead Space,
αναζητώντας
έμπνευση για τη
δημιουργία των
Necromorphs,
αναγκάστηκαν
να μελετήσουν
φωτογραφίες
θυμάτων από
αυτοκινητιστικά
ατυχήματα. Αν
δεν έχετε παίξει
το πρώτο
παιχνίδι και
θέλετε ένα γερό
spoiler, πάρτε
το πρώτο
γράμμα από το
όνομα κάθε
chapter και
δείτε τι βγαίνει...
Thehorror that is Aperture...
#
5