49
PC Master
Gear: Peace Walker, Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes και Phantom Pain (το οποίο θα κυκλοφορήσει
σύντομα), Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake, Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2, Metal Gear
Solid 4, Metal Gear Rising. Πονοκέφαλος!
Bonus fact 2:
«
Η συχνότητα της Meryl βρίσκεται στο πίσω μέρος του CD case!» έλεγαν οι συνεργάτες του Snake στο
Metal Gear Solid και ο πρωταγωνιστής σαφώς απορούσε. Ο σωστός ο gamer, όμως, κοίταζε στο πίσω
μέρος της συσκευασίας του παιχνιδιού για το Playstation και έβρισκε τον πενταψήφιο αριθμό που
αντιστοιχούσε στη συχνότητά της!
Bonus fact 3:
Ένα ολόκληρο cinematic είχε ετοιμαστεί το οποίο έδειχνε πως το πελώριο Arsenal Gear κατέστρεψε το
Άγαλμα της Ελευθερίας και πήρε παραμάζωμα ένα κάρο κτήρια πριν κοντέψει να τσακίσει το Federal Hall.
Καλώς ή κακώς, η σκηνή αυτή αφαιρέθηκε για να μη ριχτεί λάδι στη φωτιά, που λεγόταν 11η Σεπτεμβρίου,
καθώς το παιχνίδι κυκλοφόρησε έναν μήνα περίπου μετά τα γεγονότα.
Το να συμβιβάζεσαι με κάτι λιγότερο επειδή τα εργαλεία σου απλώς δεν είναι αρκετά καλά είναι ιδι-
αίτερα ψυχοφθόρο. Υπάρχουν δύο εναλλακτικές. Πρώτον, κάνε ό,τι έκανε και ο James Cameron μόλις
αποφάσισε να παρατήσει τη δημιουργία του Avatar στις αρχές της χιλιετίας, όταν είδε πως η τεχνολο-
γία δεν είναι αρκετά καλή – ανάβαλέ το. Δεύτερον, απάτησε το σύστημα. Τι και αν το Playstation 1 δεν
μπορεί να κάνει render όλα αυτά τα pixels; Βάλε εκεί μία ομίχλη και είσαι κύριος! Και όμως, η αποπνι-
κτική ομίχλη που κρύβει πάσης λογής τέρατα και κινδύνους δεν ήταν σχεδιαστική απόφαση, αλλά κίνη-
ση απελπισίας! Η Team Silent ήθελε για το παιχνίδι της μία τεράστια (για τα στάνταρ της εποχής,
anyway) πόλη, στην οποία ο παίκτης θα μπορούσε να περιηγηθεί, χωρίς να συναντά loading screens
κάθε τρεις και λιγάκι. Υπήρχε όμως ένα μικρό θεματάκι... το πανίσχυρο τότε Playstation δεν μπορούσε
να αποδώσει τόσο μεγάλα επίπεδα ποιότητας και ποσότητας σε ένα ικανοποιητικό ρυθμό καρέ. Η λύση
στο πρόβλημα αυτό επαναπροσδιόρισε το είδος των horror games και δημιούργησε έναν θρύλο. Η πυ-
κνή ομίχλη θα κάλυπτε τα πάντα, εκτός από τα αντικείμενα πολύ κοντά στον παίκτη, και έτσι το επε-
ξεργαστικό φoρτίο για τη μηχανή άρθηκε. Παρόμοια λειτουργία είχε και το σκοτάδι, όταν ο Otherworld
αναλάμβανε να αφήσει το αποτύπωμά του στους τοίχους των κτηρίων.
Bonus fact 1:
Το Silent Hill 4: The Room αρχικά δεν προοριζόταν να γίνει μέρος της
σειράς. Σχεδιάστηκε ως ένα αυτόνομο survival horror παιχνίδι, αλλά
οι ιθύνοντες της Konami θεώρησαν πως έπρεπε να το εντάξουν στο ίδιο
franchise.
Bonus fact 2:
Τα (κατά μία ανώμαλη έννοια) θηλυκά τέρατα που στοιχειώνουν τον
James Sunderland στο Silent Hill 2 είναι αποκυήματα της φαντασίας και
των καταπιεσμένων σεξουαλικών του επιθυμιών. Το Silent Hill προσαρ-
μόζει την εμπειρία κάθε «επισκέπτη» του ανάλογα με το χαρακτήρα, τα
βιώματά του και τις φιλοδοξίες του. Εξάλλου, γίνεται ξεκάθαρο πως τα
τέρατα δεν γίνονται αντιληπτά από όλους τους χαρακτήρες σε όλα τα
παιχνίδια της σειράς.
Καλώς σας βρήκαμε! Πολλή
ομίχλη, ρε παιδιά, όμως...
Ο άρχοντας του game
designing, του storytelling
και του... trolling;
To Final
Fantasy VII είχε
σχεδιαστεί για
το Nintendo 64,
αλλά η Square
το ανέβαλε
για να
κυκλοφορήσει
στο Playstation.
Ειδάλλως, το
παιχνίδι θα
αποτελούνταν
από 13 κασέτες!
Δώστε του μία ευκαιρία... έχετε
πολλά να μάθετε από αυτό.
Δεν βλέπωτην τύφλαμου... κατηγορώτο Playstation 1!
#
4