Page 48 - PC Master τ. 295

PC Master
48
να πάρει τιμές από 0 έως και 255. Όταν (άμα) φτάσετε στο level 256, το παιχνίδι «σπάει», αφού ο κώδι-
κας πλέον εμφανίζει 256 φρουτάκια στο ταμπλό από τα συνηθισμένα 7, δημιουργώντας την περίφημη
«
kill-screen», κάνοντάς το αδύνατο για τον παίκτη να τερματίσει το ταμπλό.
Bonus fact 1:
Πριν «χαλάσει» το παιχνίδι, υπάρχει ένα μέγιστο σκορ που μπορείτε να επιτύχετε. Το ρεκόρ ανήκει
στον Bill Mitchell από τη Florida, ο οποίος κατάφερε να νικήσει όλα τα ταμπλό σε 6 ώρες, αποκτώντας
3.333.360
πόντους.
Η σειρά Meta Gear μετρούσε ήδη τρία παιχνίδια, με το Metal Gear Solid να είναι ένα από τα πιο κριτι-
κά και εμπορικά πετυχημένα παιχνίδια όλων των εποχών. Με το Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
όμως, ο Ιάπωνας Hideo Kojima αποφάσισε να κάνει μερικά πειράματα. Ή καλύτερα, όχι πειράματα, αλ-
λά «δηλώσεις». Το Metal Gear Solid 2 θα ήταν ένα παιχνίδι μοναδικό και, όπως πίστευε και ο ίδιος, θα
σηματοδοτούσε το τέλος της σειράς. Το παιχνίδι ακολούθησε μία εξαιρετικά ύπουλη μάρκετινγκ στρα-
τηγική. Στα trailers και στο playable demo οι παίκτες έβλεπαν μονάχα το 30% του τελικού προϊόντος.
Μόλις ο Solid Snake πεθαίνει στο Discovery Tanker, οι παίκτες έκπληκτοι ανακαλύπτουν πως το υπό-
λοιπο παιχνίδι εξελίσσεται από τη σκοπιά ενός κατάξανθου αρχάριου agent, ονόματι Raiden. Η επιλογή
του Kojima να αντικαταστήσει τον εικονικό και πολυαγαπημένο badass Solid Snake εξόργισε μέρος του
fanbase, αλλά αυτό δεν σταμάτησε τη γενικότερη κοινή γνώμη από το να αποθεώσει το παιχνίδι. Όπως
και οι προκάτοχοί του, έτσι και το MGS2 καταπιανόταν με θεωρίες συνωμοσίας, μιμίδια, κοινωνική μηχα-
νική, τεχνητή νοημοσύνη και αντλούσε επιρροές από otaku κουλτούρα (υπερφυσικοί κακοί, γιγάντια
ρομπότ και πάει λέγοντας). Όσο προχωρούσε το παιχνίδι, η ιστορία γινόταν όλο και πιο περίπλοκη, ενώ
από ένα σημείο και μετά, το παιχνίδι ανάγκαζε τον παίκτη να αναρωτηθεί τι είναι αληθινό και τι όχι.
«
Raiden, κλείσε το ηλεκτρονικό σου! Είναι αργά, πρέπει να πέσεις για ύπνο!» λέει ο Roy Campbell στον
Raiden, με μία απόκοσμη χροιά στη φωνή του. Καθώς η Α.Ι. του Arsenal Gear καταρρέει, ο Solid Snake
εμφανίζεται από το πουθενά και βοηθά τον Raiden να αποδράσει. Το Arsenal Gear τσακίζει το Federal
Hall, αλλά μετά το τελικό boss fight, οι πολίτες δεν δίνουν σημασία στην καταστροφή, στο σαστισμένο
Raiden αλλά ούτε και στον Snake, ο οποίος λέει στους παίκτες, εμ-
μέσως, πως τα όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας είναι θο-
λά. «You get to choose what’s real and what isn’t. Don’t keep her
waiting...» λέει χαρακτηριστικά, καθώς η συνεργάτιδα και κοπέλα
του Raiden εμφανίζεται ως διά μαγείας... Με τέτοιο φινάλε που τινά-
ζει τα πάντα στον αέρα, σίγουρα θα σηματοδοτούσε τέλεια το τέλος
μία απίθανης σειράς, έτσι δεν είναι; Ναι, αλλά ο Kojima τότε δεν είχε
τα κότσια να αφήσει το «μωρό» του στα χέρια της Konami, η οποία
αναμφίβολα θα άρμεγε τη σειρά δίχως τελειωμό! Τώρα λέει πως το
MGS 5 θα είναι το τελευταίο του project πάνω στη σειρά. For real;
Bonus fact 1:
Αν θέλετε να παίξετε όλα τα παιχνίδια ώστε να παρακολουθήσετε την
ιστορία με χρονολογική σειρά, θα πρέπει να τα παίξετε με αυτή την
αλληλουχία: Metal Gear Solid 3, Metal Gear: Portable Ops, Metal
Ο Pyramid Head έχει άμεση
σχέση με τον ψυχισμό του
James Sunderland. Εξάλλου,
αποτελεί δημιούργημά του!
Κατά τη διάρκεια αποκωδικοποίησης του SSTV σήματος!
Ησειρά τελειώνει με τοMetal Gear Solid 2... not!
#
3