Page 75 - PC Master τ. 295

R
eview
75
PC Master
νω σχετικά με το τι συμβαίνει και κυρίως με
το τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να σπά-
σεις την κατάρα της νεκρικής αειζωίας. Σε
ενημερώνει λοιπόν πως αρχικά πρέπει να
μαζέψεις τις 4 Grand Souls (από τα ισάριθμα
μεγάλα bosses). Οι υπόλοιποι NPC’s είναι κι
αυτοί undead σαν εσένα, με τον καθένα να
έχει τη δική του ιστορία. Αξίζει να αφιερώ-
σετε λίγο χρόνο εξερευνώντας την πόλη
(
προσοχή στα ευέξαπτα γουρουνάκια, τα
οποία θα σας επιτεθούν αν τα πλησιάσετε)
και μιλώντας με όλους. Κάθε NPC έχει αρ-
κετά να πει, για αυτό μιλήστε στον καθένα
όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να αρχίσει να
επαναλαμβάνει τα λεγόμενά του.
Γενικά, το Drangelic είναι κόσμος με αρ-
κετό βάθος, ο οποίος είναι ένα άρτιο σκο-
τεινό περίβλημα για το game. Καθεμία από
τις περιοχές έχει χαρακτήρα, ενώ συνολικά
η ιστορία, παρ’ όλο που δεν σχετίζεται άμε-
σα με αυτή του πρώτου τίτλου της σειράς,
φαντάζει πιο γεμάτη και σφιχτοδεμένη.
ΟΙ ΑΝΑΣΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Είπα και προηγουμένως, πως η From-
Software είχε ανακοινώσει ότι η PC έκδοση
του DS2 θα ήταν σαφώς πιο βελτιωμένη
από το port του πρώτου, και συν τοις άλ-
λοις θα είχε επιτέλους αξιοπρεπή παραμε-
τροποίηση των γραφικών. Στον τομέα αυ-
τό, η εταιρεία πράγματι κράτησε το λόγο
της, μπουκώνοντας το σχετικό μενού των
visuals με πλήθος επιλογών (antialising,
texture/shadow/water quality κ.λπ.), αλλά
και αναλύσεων, οι οποίες ναι μεν θεωρού-
νται στάνταρ για κάθε τίτλο που σέβεται
τον εαυτό του, αλλά μετά την απαράδεκτη
ξηρασία που κυριαρχούσε σε αυτό τον το-
μέα στο DS1, μόνο θετικά μπορώ να τις
εκλάβω. Τα γραφικά υπερέχουν σαφώς αυ-
τών του DS1 και, από τα λίγα κονσολάτα
screenshots που είδα, είναι σίγουρα καλύ-
τερα στον υπολογιστή. Επίσης, έχουμε
αξιοπρεπές frame rate, κάτι το οποίο είναι
καινούργιο για τη σειρά. Τα cutscenes είναι
αριστοτεχνικά φτιαγμένα, προσηλωμένα
στην γκρίζα μουντάδα που διαχέει το σύ-
νολο, και σε μπάζουν με τον καλύτερο
τρόπο στο κλίμα του Drangleic.
Ο ήχος είναι διακριτικά ατμοσφαιρικός,
λειτουργεί άριστα για την ενσωμάτωση του
παίκτη και πολλάκις θα προσφέρει ρίγη
ανατριχίλας. Σε σχέση με το DS1, είναι ίσως
λιγότερο πλούσιος, αλλά αυτός ο μινιμαλι-
σμός μάλλον προσφέρει στην εμβάθυνση.
Οι ομιλίες είναι αξιοπρεπείς, χωρίς να χρή-
ζουν κάποιου βραβείου. Ελπίζω για πιο ζω-
ντανό voice acting στο Dark Souls 3, χωρίς
βέβαια να θεωρώ ιδιαίτερα νευραλγικό αυ-
τό τον τομέα για ένα action RPG.
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΝΟΣ
ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟΥ
Όπως προανέφερα, δημιουργείς το χαρα-
κτήρα σου μέσω της συζήτησης με τις Fire
Keepers. Εκεί θα αποφασίσεις για το όνομά
σου, αλλά και από εκεί θα μπεις στο chara-
cter creation screen. Σύμφωνα με την πα-
ράδοση της σειράς, καλούμαστε να επιλέ-
ξουμε το class μας (μεταξύ 8, 7 από τις
οποίες είναι κανονικές και μία είναι η class
Depraved, με την οποία ξεκινάς σχεδόν τσί-
τσιδος, για μεγαλύτερο challenge), το φύλο
και την εμφάνισή μας, για την οποία υπάρ-
χει αρκετή παραμετροποίηση. Κάθε κλάση
έρχεται με ένα starting equipment, ενώ
αναλόγως τοποθετούνται και τα points στα
9
attributes, χωρίς να υπάρχει επιλογή από
τον παίκτη στον καταμερισμό. Τέλος, επιλέ-
γουμε κι ένα starting gift για τον ήρωά μας.
Οι έχοντες εμπειρία με το πρώτο DS να
έχετε υπόψη πως οι ασπίδες εδώ δεν
απορροφούν το σύνολο του damage (πέρα
Όταν ανακοινώθηκε το
Dark Souls 2, η εταιρεία
υποστήριξε πως το
παιχνίδι θα
κυκλοφορούσε και σε PC
έκδοση, η οποία θα ήταν
σαφώς βελτιωμένη σε
σχέση με αυτή του
πρώτου game.
You died... again.
Η πρώτη αποτυχημένη απόπειρα ενάντια σε
boss.
Body count: 58.036.053 deaths worldwide.
Ένας αναλυτικότατος fan made χάρτης του παιχνιδιού.