Page 83 - PC Master τ. 295

R
eview
ΨΑΞΕ ΨΑΞΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ
Όπως σε πολλά αντίστοιχα horror, δεν
έχετε στη διάθεσή σας κάποιο όπλο, ού-
τε μπορείτε να εμπλακείτε σε κάποιου
είδους μάχη. Τα μόνα σας εργαλεία για
επιβίωση είναι το κινητό-minimap-φακός
που προαναφέραμε και διάφορα sticks
(
glow sticks ή φωτοβολίδες) που θα εξη-
γήσουμε στη συνέχεια τη χρησιμότητά
τους. Η οπτική στην οποία διαδραματίζε-
ται η δράση είναι πρώτου προσώπου και
ο χειρισμός αυτός που ξέρετε από τόσα
αντίστοιχα games. Σκοπός σας είναι σε
κάθε level να εντοπίσετε κάποια σημα-
ντικά σημειώματα ή logs που ονομάζο-
νται remnants, τα οποία θα σας εμφανί-
σουν σε κάποιο άλλο σημείο του χάρτη
το sigil, ένα συγκεκριμένο, ιδιαίτερο
αντικείμενο που αναφέρεται σε κάποιο
παρελθοντικό γεγονός. Τα sigils με τη
σειρά τους θα σας επιτρέψουν να ξεκλει-
δώσετε τα μαγικά περάσματα «Seals of
Shadows» για να προχωρήσετε στις επό-
μενες περιοχές του παιχνιδιού. Το καλό
είναι πως όλα τα σημεία ενδιαφέροντος
μπορούν να εντοπιστούν με τη βοήθεια
των glow sticks, με το φως των οποίων
εμφανίζονται στο χώρο διάφορα ιερο-
γλυφικά οπουδήποτε υπάρχει κάτι σημα-
ντικό.
Το θέμα είναι πως από τη στιγμή που
θα αρχίσετε να εντοπίζετε τα remnants,
τραβάτε την προσοχή των τρομακτικών
«
κακών» του παιχνιδιού που ονομάζονται
shadow people. Οι σκιές αυτές αρχίζουν
να σας στοιχειώνουν σιγά σιγά και έχουν
το κακό συνήθειο να εμφανίζονται απρο-
ειδοποίητα μπροστά σας (ή ακόμα χειρό-
τερα πίσω σας!), ενώ η υπερβολική έκθε-
σή σας σε αυτές τις απόκοσμες οντότη-
τες οδηγεί στο θάνατο. Οι λύσεις που
έχετε στις περιπτώσεις αυτών των δυσά-
ρεστων συναντήσεων είναι οι εξής δύο:
Είτε το παίζετε μάγκες και ανάβετε μία
φωτοβολίδα για να διώξετε με το φως
τις κακές σκιές είτε προτιμάτε την πάντα
θαρραλέα αντίδραση «τρεχάτε, ποδαρά-
κια μου!». Το θέμα είναι πως τα sticks γε-
νικώς που έχετε στη διάθεσή σας είναι
περιορισμένα και αναπληρώνονται μόνο
εάν βρείτε κάποιο stash in-game (ωστό-
σο υπάρχουν αρκετά για να έχετε το κε-
φάλι σας ήσυχο), επομένως θα χρειαστεί
να κάνετε μία ορθολογική χρήση αυτών.
ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ
«
Ωραία ακούγονται όλα αυτά» θα πείτε
και ίσως να έχετε δίκιο αρχικά. Ομολογώ
πως και εγώ τα πρώτα λεπτά του παιχνι-
διού ενθουσιάστηκα και φυσικά «τα χρει-
άστηκα» σε αρκετές περιπτώσεις. Το
Daylight επενδύει πολλά στην ατμόσφαι-
ρα και στην αίσθηση του σκοτεινού, υπερ-
φυσικού τρόμου, ώστε καταφέρνει να κε-
ντρίσει το ενδιαφέρον. Αυτό που έχει ση-
μασία να αναφέρουμε επίσης είναι πως οι
χάρτες του παιχνιδιού, αλλά και οι συνα-
ντήσεις με τους κακούς, κάθε φορά που
παίζετε είναι διαφορετικά, καθώς αναπα-
ράγονται τυχαία όταν ξεκινάτε νέο
playthrough. Κοινώς οι διάδρομοι, τα δω-
μάτια, οι τοποθεσίες των remnants κ.λπ.
ποτέ δεν είναι τα ίδια.
Και κάπου εδώ ξεκινάνε όλα τα δεινά
του Daylight, το οποίο ίσως και να είναι
από τα πιο σπαστικά games που έχω παί-
ξει τελευταίως. Αφού φάτε κάνα μισάωρο
στην αρχή πηγαίνοντας πέρα δώθε στο
πρώτο level για να καταλάβετε τι ακριβώς
πρέπει να κάνετε, όταν συνειδητοποιήσε-
τε τι είναι αυτό που πρέπει να κάνετε, θα
απογοητευτείτε ακόμα περισσότερο. Το
83
PC Master
Οι σκάλες, δεν ξέρω γιατί, έχουν πάντα κάτι το
τρομακτικό.
Το αρκουδάκι από την κόλαση.
Ανάψτε τα glow sticks! Let’s get this party
started!
Οι «περγαμηνές» του
Daylight δεν είναι
διόλου αμελητέες,
ωστόσο πάμε να δούμε
αν θα καταφέρει τελικά
να αποτελέσει το νέο...
φεστιβάλ τρόμου που
περιμέναμε.
Με τη Βίβλο να μας προστατεύει.