Page 90 - PC Master τ. 295

R
eview
PC Master
90
M
ovie tie-in video game.
Τη φράση αυτή την
έχουμε συναντήσει πολ-
λάκις στο παρελθόν, σε
σημείο πλέον που ο κα-
θένας που έχει έστω και
περιστασιακή σχέση με το gaming ξέρει να
εντοπίζει παιχνίδια-«αρπαχτές» και να τα
αποφεύγει όπως η πανούκλα. Φυσικά, οι
αγαπημένοι μας υπερήρωες δεν αποτε-
λούν εξαίρεση στον κανόνα, καθώς αυτοί
ήταν που «πόνεσαν» περισσότερο από τον
οποιονδήποτε, όχι μόνο εξαιτίας κακών
movie tie-ins, αλλά και από σάπια εκτελε-
σμένα games που κυκλοφόρησαν αυτόνο-
μα από κάποια ταινία/σειρά/καρτούν, αλλά
που είχαν παρόμοια επίπεδα ποιότητας. Ο
δεύτερος ήρωας που βγήκε από το... λού-
κι, μετά φυσικά από τον καταπληκτικό Bat-
man, πρέπει να είναι ο Spider-Man, αν και
τα παιχνίδια του ανθρώπου-αράχνη δεν κα-
τάφεραν μέχρι στιγμής να ξεφύγουν από
τη μετριότητα. Όπως και να έχει, εδώ
έχουμε να κάνουμε με μία εξαίρεση στον
κανόνα. Όπως γνωρίζετε ήδη, το Amazing
Spider-Man 2 κυκλοφόρησε στους κινημα-
τογράφους και, κλασικά, η υποχρεωτική
κυκλοφορία ενός παιχνιδιού πρέπει να συ-
νοδέψει την ταινία. Μετά χαράς αναφέρω,
λοιπόν, πως το Amazing Spider-Man 2 είναι
ένα από τα καλύτερα movie tie-ins που
έχουν υπάρξει! Μήπως αυτό σημαίνει πως
το παιχνίδι καταφέρνει να ξεπεράσει τη νυ-
χτερίδα της DC; Η απάντηση είναι, δυστυ-
χώς, όχι.
ITChy-bITsy sPIdER
Το origin story το ξέρετε, να μην τα ξα-
ναλέμε. Ο Peter Parker απέκτησε υπερφυ-
σικές δυνάμεις από το δάγκωμα μίας ξέ-
μπαρκης ραδιενεργής αράχνης, δεν γού-
σταρε να σταματήσει ένα έγκλημα όταν εί-
χε την ευκαιρία με τις νέες του δυνάμεις
και τη νύφη την πλήρωσε ο θείος Ben, ο
χαμός του οποίου ώθησε τον Peter στο ρό-
λο του σωτήρα. Oh wait, μόλις είπα ολό-
κληρη την ιστορία. Δεν βαριέσαι... Το παι-
χνίδι ξεκινά δύο χρόνια μετά τη σημαδιακή
νύχτα, χωρίς όμως ο Spidey να έχει βρει το
δολοφόνο του θείου του. Ίσως o νέος Spi-
der-Man πρέπει να πάρει μαθήματα από
τον Toby Maguire, του δεύτερου του πήρε
μόλις 10 λεπτάκια να βρει τον ένοχο (μη
φέρνετε αντιρρήσεις, το τρίτο sequel δεν
το λογαριάζω!). Αρκετά γρήγορα το παιχνί-
δι μάς μυεί στο ρόλο του Spidey, με το
πρώτο μάθημα να είναι φυσικά το web-
swinging! Θα σας πάρει λίγα λεπτά εξοι-
κείωσης, αλλά το mechanic αυτό θα σας
γίνει γρήγορα δεύτερη φύση. Είναι αυθε-
ντικό ως προς το γεγονός πως πρέπει να
έχετε κτήρια δίπλα σας, ώστε ο Spider-
Man να κολλήσει τον ιστό του, ενώ το ani-
mation του, καθώς χρησιμοποιεί το περι-
βάλλον του για τη μετακίνησή του και όταν
κάνει ελεύθερη πτώση ενδιάμεσα στα
swings, είναι τρομερό. Δυστυχώς όμως, η
μέθοδος αυτή δεν είναι πολύ αποδοτική,
καθώς το παιχνίδι μάς δίνει ένα πολύ πιο
χρήσιμο μέσο για να φτάσουμε στα objec-
tives μας, ονόματι web rush. Μέσω αυτού,
ο Spider-Man μπορεί να μετακινηθεί τάχι-
στα από τοίχο σε τοίχο ευθύγραμμα, χωρίς
σταματημό, κάνοντας το παραδοσιακό,
ασύμμετρο και εφετζίδικο web-swinging
τελείως άχρηστο. Ένα σύστημα που θα
αποτελούνταν από έναν συνδυασμό του
THE AMAZING
SPIDER-MAN 2
Οι (όχι και τόσο) εκπληκτικές περιπέτειες του Spidey!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Windows 7 64-bit, Intel i7-950, Radeon
HD4890, 6GB Ram
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Η ποιότητα στο medium, τα frames... επί-
σης medium! Η native ανάλυση των
1920
x1200 δεν επέτρεψε το framerate να
παραμείνει στα 60. I am (slightly)
disappointed.
Πώς με είπες; Deadpool; DEADPOOL;! ΤΙ ΕΙΠΕΣ, ΡΕ, ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ!
Λοιπόν, Stan, κοτζάμ παλικάρι είσαι, δεν γίνε-
ται να σε κουβαλάω συνέχεια!
Η φωτό μου θυμίζει το Prototype. Αλλά χωρίς
τις τρομερές δυνάμεις, τις σφαγές και το μακε-
λειό.