137
PC Master
κάπως ριζοσπαστικό παιχνίδι της ήταν το
WoW και πριν από αυτό το Starcraft 1.
Rjhe:
Ναι, καταλαβαίνω τι λες, απλώς
δεν νομίζω ότι τους νοιάζει καθόλου από
τη στιγμή που πουλάνε.
Maladroid:
Και στην ατμόσφαιρα που
βγάζουν τα παιχνίδια τους έχω ενστάσεις.
Π.χ. το πρώτο Starcraft είχε απείρως πιο
ώριμο σενάριο από το 2, το Diablo 2 (απ’
όσο έχω δει και ακούω) επίσης υπερείχε σ’
αυτό τον τομέα του 3, το lore του Warcraft
λόγω WoW και expansions έχει γίνει αγνώ-
ριστο… Δεν ξέρω, είναι λες και οι αρχικοί
Blizzard φανς μεγαλώσαμε, ενώ τα στελέχη
της όσο πάνε και ξεμωραίνονται.
Bilaros:
Α καλά, όποιος είχε ψώρα με το
lore των IPs της Blizzard, πλέον έχει χάσει
πάσα ελπίδα.
Maladroid:
Και φυσικά το Starcraft, που
κάποτε το θεωρούσα κάτι σαν «Warcraft για
μεγάλους», πλέον κατάντησε κι αυτό
power-fantasy για 15χρονα.
Rjhe:
Εκεί στοχεύουν, θεωρώ. Μ’ αυτά
και μ’ αυτά, όμως, θυμήθηκα ότι έχω κι
έναν άλλο κολοσσό στη μαύρη λίστα.
Maladroid:
Fire at will!
Rjhe:
Μ’ έχει απογοητεύσει η KONAMI με
το PES γιατί εδώ και 5 χρόνια δεν έκανε τί-
ποτα για να το βελτιώσει. Φέτος πήγε κάτι
ν’ αλλάξει...
Fairy:
Φέτος το αποτελείωσε θέλεις να
πεις...
Rjhe:
Ίσως σε καμιά διετία να δούμε κά-
να PES της προκοπής αλλά προς το πα-
ρόν... Τέλος πάντων, κλείνω την παρένθε-
ση-γκρίνια.
Bilaros:
Όχι, καλά έκανες και ανέφερες
την KONAMI γιατί κι εγώ κάτι ρημαδο-MGS
περίμενα για το PC, αλλά άφαντος ο Solid
Snake…
Rjhe:
Α, θα ήθελα κι εγώ να παίξω MGS
στο PC, εννοείται. Με mouse + keyboard
σαν άνθρωπος.
Maladroid:
Άμα είναι να μιλήσουμε για
τέτοιες κονσολο-προδοσίες, ξέρω και κά-
ποιαν που έχει ράμματα για τη Rockstar.
Fairy:
Άσε, η Rockstar έκανε που έκανε
στραβές, με το GTA V το παρατράβηξε, νο-
μίζω. Πάλι καλά, φαίνεται να το σώζει τώ-
ρα, ειδικά αν το port είναι της προκοπής.
Για Red Dead, βέβαια, δεν βλέπω φως…
Maladroid:
Εγώ είχα απογοητευτεί τα
μάλα μόνο όταν η Double Fine του Schafer
έβγαζε ένα διάστημα τα πάντα αποκλειστι-
κά για κονσόλες. Μετά συνετίστηκε αλλά
τώρα πάλι με την ανακοίνωση του Grim
Fandango remastered για τα μπλιμπλίκια
της Sony, ανησυχώ. Άφησε να εννοηθεί ότι
δεν μας ξέχασε αλλά έτσι και γίνει καμιά
στραβή ξαναπέφτω στα χαρακώματα.
Fairy:
Καλά, ο Schafer φέτος απογοή-
τευσε ελαφρώς και με το πολλά υποσχόμε-
νο Broken Age (τουλάχιστον εμένα...).
Bilaros:
Πέρασε κι αυτός μία «φάση» κον-
σολίτιδας, αλλά έφαγε ένα Kickstarter στη
μάπα και ένιωσε. Αυτοί που δεν νιώθουν εί-
ναι το δίδυμο ΕΑ/Ubi.
Rjhe:
Η Ubi γιατί, τι κάνει;
Bilaros:
They became too big for their
own good. Με το Watch Dogs μάς φλόμω-
σαν στο hype και τελικά, εμ το αργήσανε,
εμ αποδείχτηκε χλιαρό. Ύστερα έκαναν το
Σχολιάζοντας την επικαιρότητα
ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Άλκης
«
alkis21»
Πολυράκης
Νταλκάς βαρύς τον βάρε-
σε γιατί η Telltale κάποτε
του άρεσε. Νεαρή και χυ-
μώδης εκείνη, έμπειρος
(
adventurer) αυτός, ήταν
αναπόφευκτο ότι στο τέ-
λος θα κατέληγε ν’ ακούει
το «Ρίτα Ριτάκι» και να
φαντάζεται ένα μέλλον
όπου η Telltale φτιάχνει
τη συνέχεια του Fate of
Atlantis…
Μαρίλη
«
Fairy»
Νίκολη
Εμείς τη συνηθίσαμε πια
αλλά η Μαρίλη θέλει ακό-
μα να βγάλει το μαλλί της
E.A. τρίχα τρίχα για όλα
τα κρίματά της ενάντια
στον αγνό gamer που κά-
ποτε τη στήριζε (προτού
τα FIFA φτάσουν σε τρι-
ψήφιο αριθμό). Αυτή η
κόντρα λύνεται μόνο με
λασπομαχία, τέλος!
Γρηγόρης
«
Rjhe»
Βούλγαρης
Βολικός με τα τερτίπια
των μεγάλων software
houses του σήμερα αλλά
με επώδυνες μνήμες από
την κατάρρευση της
Sega, που έφερε τον
Sonic και τον Mario αντί-
παλους στο ίδιο kart! Και
να μην μπορεί να παίξει
κι ένα Pro Evolution να
ξεχαστεί…
Βασίλης
«
Bilaros»
Κασαπίδης
Παρ’ ότι βρέφος, έχει
προλάβει ήδη να ερωτευ-
τεί και να απογοητευτεί
πολλάκις. Μεγαλύτερο
παράπονο έχει από τη
Ubisoft, επειδή όταν με-
γάλωσε, ξεπουλήθηκε για
τη δόξα και το χρήμα. Τε-
λικά αυτές τις Γαλλίδες
δεν είναι να τις έχεις κα-
θόλου εμπιστοσύνη…
Αντώνης
«
Maladroid»
Βαλασιάδης
Όταν ήταν πιο νέος και
ρομαντικός, γοητεύτηκε
από τα κάλλη της
Blizzard και την εξυπνά-
δα της Valve, αλλά με τα
χρόνια άρχισε να βλέπει
ρυτίδες και παραξενιές
που δεν του αρέσουν.
Πάντως, θεωρεί ότι για το
παραστράτημα ορισμέ-
νων εταιρειών φταίνε και
οι φανς που υπερψηφί-
ζουν διαρκώς την πεπα-
τημένη.
Πάντως, ως publisher,
η Sega είχε και τις καλές
στιγμές της… Τι; Too soon?