Page 68 - PC Master τ. 296

R
eview
PC Master
68
T
o Watch Dogs αποτέλεσε ένα
παιχνίδι που με προβλημάτισε
για τη φύση γενικότερα της
σύγχρονης gaming βιομηχανίας
όσο κανένα άλλο τελευταίως.
Όχι ότι έπαθα κάτι... βαρύ όσο
ακούστηκε η προηγούμενη πρόταση,
απλώς με έκανε να σκεφτώ μερικά πράγμα-
τα για το τι games περιμένουμε, τι games
μάς πλασάρουν οι publishers και τι games
τελικά παίζουμε. Τι εννοώ; Όπως ο περισ-
σότερος κόσμος, έτσι και εγώ, όταν είδα
τηνπρώτη παρουσίαση-αποκάλυψη του
Watch Dogs στην Ε3 του 2012, ομολογώ
ότι ενθουσιάστηκα. Χωρίς να «τρελαίνομαι»
ποτέ με τα τρέιλερ και με τα pre-rendered
videos των εκάστοτε εκθέσεων (ακόμα και
αν αναγράφουν «actual game footage»!) και
περιμένοντας πάντα το τελικό προϊόν για
να κρίνω, το εν λόγω νέο IP της Ubisoft
μού είχε τραβήξει τότε αμέσως την προσο-
χή και με έκανε να φαντάζομαι ένα συναρ-
παστικό action-techno-thriller γεμάτο δρά-
ση και με, αν μη τι άλλο, υψηλά production
values. Μιλάμε για ένα minimum προσδο-
κιών, τουλάχιστον για τον τρόπο με τον
οποίο μας παρουσιάστηκε.
Από τότε μέχρι να κυκλοφορήσει τελικά
όντως το Watch Dogs, νομίζω ότι χάθηκε η
μπάλα σε αρκετές περιπτώσεις. Το hype
που δημιουργήθηκε γύρω από το παιχνίδι
ήταν εκπληκτικό. Ειδικά μετά τα πρώτα
gameplay videos, πολλοί μίλησαν εύκολα
για κορυφαίο game, για «παιχνιδάρα» που
έρχεται, στο άκουσμα και μόνο της λέξης
«
open world» έπεφταν οι προ-παραγγελίες
σύννεφο, άρχισαν οι γκρίνιες για τα γραφι-
κά όπου αλλιώς τα είχαμε δει στην E3, αλ-
λιώς φαινόντουσαν στα νέα τότε videos, η
αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας αναβλή-
θηκε για το 2014 και διάφορες άλλες τέ-
τοιες ιστορίες. Όλα αυτά που οδήγησαν
στο τέλος; Στη «μουδιασμένη» από πολ-
λούς αντίδραση πριν από λίγες ημέρες
όταν και κυκλοφόρησε με τα πολλά η δη-
μιουργία της Ubisoft Montreal και στον
υπέρμετρο ενθουσιασμό των fanboys ως
αντίδραση στα όποια αρνητικά σχόλια. Και
κάπου εκεί αναρωτιέμαι: Όσοι απογοητεύ-
τηκαν λίγο από το Watch Dogs, απογοη-
τεύτηκαν από το παιχνίδι που έπαιξαν ή
από αυτό που περίμεναν να παίξουν; Η τε-
χνική αρτιότητα του τίτλου και ο sandbox
χαρακτήρας του αρκούν για να το κάνουν
ένα κορυφαίο game; Για το hype που δημι-
ουργήθηκε φταίει η Ubisoft; Δηλαδή τι να
κάνει; Να μη διαφημίσει το προϊόν της; Μή-
πως φταίνε οι υπερ-ενθουσιώδεις fans; Με
αυτά τα ερωτήματα στο πίσω μέρος του
μυαλού μας, πάμε να δούμε «τι παίζει» τε-
λικά με το Watch Dogs, για το οποίο του-
λάχιστον η αρχική μου προσέγγιση ήταν
αρκετά σωστή: Είναι ένα action-techno-
thriller γεμάτο δράση και υψηλά
production values.
WATCH DOGS
Hack ‘em all!
Του Γρηγόρη «Rjhe» Βούλγαρη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5 3570, 8GB RAM, GTX 650Ti,
Windows 7 64bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεχε αρκετά ομαλά με τις ρυθμίσεις
στο μέγιστο, με μικρές πτώσεις του
framerate κατά την οδήγηση κυρίως.
Α, ναι, ελέγχετε και τον ηλεκτρικό. Προφανώς,
αν σκεφτείτε πώς ονομάζεται!
«
Εγώ απλώς κάθομαι εδώ, δεν ενοχλώ κανέναν!»
I’m hacking in the rain...