Page 85 - PC Master τ. 296

R
eview
Τέλος, θα σταθώ λίγο στο κείμενο, το
οποίο είναι όλο σε μορφή ρίμας. Και εννοώ
τα πάντα, από διαλόγους μέχρι αφήγηση,
εκτός απειροελάχιστων εξαιρέσεων. Το εν
λόγω χαρακτηριστικό αρχικά προσθέτει μία
ωραία νότα ιδιαιτερότητας, αλλά μετά το
μισάωρο καταντά τετριμμένο και κουραστι-
κό. Παιχνίδι παίζουμε, δεν παρακολουθού-
με interactive ποίημα. Κύριοι της Ubisoft,
λίγο μέτρο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ
Στα του εικαστικού τομέα, το παιχνίδι
παίρνει 11 στα 10. Πραγματικά είναι μια
ομορφιά να το βλέπεις. Με αφετηρία το
δισδιάστατο χαρακτήρα του, οι καλλιτέχνες
της Ubisoft έδωσαν τον καλύτερο εαυτό
τους, παρουσιάζοντάς μας ένα πολύχρω-
μο, ονειρικό σύνολο. Συγκεκριμένα, τα
γραφικά έχουν μία εσάνς ακουαρέλας, η
οποία σου δίνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι
μέσα σε εξπρεσιονιστικό πίνακα ζωγραφι-
κής. Όλα τα μοντέλα των χαρακτήρων εί-
ναι άψογα σχεδιασμένα και είναι στιγμές
που προχωράς μέσα στην εκάστοτε περιο-
χή μόνο και μόνο για να απολαμβάνεις τα
backgrounds και την κίνηση της Aurelia.
Αδιαφιλονίκητος θριαμβευτής βγαίνει και
στον τομέα του ήχου το Child of Light. Το
πανταχού παρόν πιανάκι με τις μελαγχολι-
κές μελωδίες, οι οποίες έχουν επικά, ευ-
θεία ξεσπάσματα, προσφέρει στην εμβά-
θυνση στον κόσμο του παιχνιδιού. Συνολι-
κά, πρόκειται για ένα soundtrack το οποίο
αξίζει μέχρι και να το αγοράσετε· πρόκειται
για καταπληκτική δουλειά. Τα δε voice-
overs τα ψάχνεις με μεγεθυντικό φακό, αλ-
λά όταν εμφανίζονται, είναι άψογα, ενώ η
μη υλοποίησή τους σε όλους τους διαλό-
γους είναι μεν μεμπτή αλλά όχι ουσιώδης.
Άλλωστε προτιμώ να διαβάζω τα παραμύ-
θια μου, αντί να τα ακούω.
GAMEPLAY
Στο παιχνίδι κινούμε την Aurelia με το
πληκτρολόγιο και τον Igniculus με το
mouse. Η κίνηση εντός των menu γίνεται
είτε με πληκτρολόγιο είτε με ποντίκι. Έχε-
τε κατά νου πως το «OK» είναι το Space και
το «BACK» το Q. Με το καλημέρα σχεδόν, η
ηρωίδα μας αποκτά τη δυνατότητα να πε-
τάει, οπότε και το παιχνίδι γίνεται πραγμα-
τικά «δισδιάστατο», εκμεταλλευόμενο πλή-
ρως και τους 2 άξονες (Χ, Υ). Στο κυρίως
τμήμα του παιχνιδιού, περιπλανιέσαι εντός
κλασικών 2D περιοχών, οι οποίες κρύβουν
αρκετά μυστικά για όσους επιμένουν να
εξερευνούν τα πάντα. Υπάρχουν αρκετά
σημεία με platform λογική, όπως μέρη που
πρέπει να περάσεις ανάμεσα από κινούμε-
να καρφιά, ή κάποιες σήραγγες στις οποίες
παλεύεις με ρεύματα αέρα. Η ανταπόκριση
της Aurelia στο χειρισμό είναι άψογη, όπως
και αυτή του Igniculus. Η μάχη δεν γίνεται
στην κύρια οθόνη, παρ’ όλο που μπορείς
να δεις τους εχθρούς και να τους προσεγ-
γίσεις (κατά προτίμηση από πίσω, για να
πάρεις surprise strike). Μόλις το sprite της
Aurelia «αγγίξει» τον εχθρό, μεταφερόμα-
στε στην οθόνη της μάχης, στην οποία τα
δικά μας μέλη είναι στα αριστερά και οι
εχθροί (από ένας μέχρι τρεις) στα δεξιά.
Εχθρικό respawn υπάρχει και έχει να κάνει
με την έξοδο από την εκάστοτε περιοχή ή
από το παιχνίδι. Περισσότερα για τη μάχη
παρακάτω.
Ο Igniculus έχει διάφορες χρήσεις και
λειτουργίες. Κατ’ αρχάς, είναι μία αξιοπρε-
πέστατη πηγή φωτός για τα σκοτεινά μέρη
της Lemuria. Αν μάλιστα κρατήσεις πατη-
μένο το αριστερό mouse button, το φως
του δυναμώνει αρκετά. Με τον ίδιο τρόπο,
αν ο Igniculus είναι πάνω στην Aurelia ή
κάποιον ally, κάνει ένα μικρό heal over
time. Παράλληλα, η συμπαθής πυγολαμπί-
δα είναι προέκταση του χεριού μας· μπο-
ρούμε και με αυτόν να χειριστούμε μο-
χλούς, να πάρουμε αντικείμενα (ακόμη και
απροσπέλαστα από την Aurelia) ή να λύ-
σουμε τους διάσπαρτους γρίφους. Έχετε
κατά νου πάντως ότι όσο κρατάτε πατημέ-
85
PC Master
Βρήκαμε το treasure room, πιάσαμε την καλή.
Οι πανταχού παρούσες ρίμες.
Tο σενάριο του Child of
Light αποτελεί μία μείξη
κλασικών παραμυθιών και
ανατολικοευρωπαϊκών
μύθων, η οποία έχει
στοιβάξει πολλά κλισέ
εντός της.
Πολεμώντας ένα
υδρόβιο boss.