R
eview
στούν. (Tip: 3 ίδια Oculi δίνουν ένα ίδιου
χρώματος, αλλά καλύτερης ποιότητας.)
Εφόσον δεν υπάρχει εξοπλισμός με τη φυ-
σιολογική έννοια, αυτά τα gems είναι το
gear σας. Προσοχή λοιπόν στον τύπο των
Oculi που θα έχετε σε κάθε χαρακτήρα, ει-
δικά σε αυτό του offensive slot, καθώς
επηρεάζει τον τύπο damage που κάνει με
τα physical attacks. Τέλος, τα Oculi μπορεί-
τε να τα στέλνετε σε άτομα της friend list
του UPLAY (η πρώτη φορά που θα το κάνε-
τε ξεκλειδώνει achievement).
SIDE QUESTS, ACHIEVEMENTS
&
ΓΡΙΦΟΙ
Ως είθισται στην εποχή μας, το Child of
Light έχει μία σειρά achievements που μπο-
ρείτε να ξεκλειδώσετε, 15 τον αριθμό. Τα
περισσότερα εξ αυτών θα τα ολοκληρώσε-
τε καθώς παίζετε, δίχως να σας απασχολή-
σουν. Κάποια έχουν να κάνουν με τα side
quest που σας δίνουν διάφοροι NPCs (εμ-
φανίζονται στο inventory με μορφή γράμ-
ματος που λέει τι πρέπει να κάνετε), κάποια
άλλα ξεκλειδώνονται με το που παίρνετε
χαρακτήρες στο party. Ένα μεγάλο
achievement είναι η συλλογή των 16
confessions, επιστολών που ίπτανται σε
διάφορα σημεία της Lemuria. Αξιοποιήστε
τη δυνατότητα πτήσης, μαζί με την εξερευ-
νητική σας όρεξη, και θα τα βρείτε σιγά σι-
γά. Σχετικά με τα side quests, για κάποια θα
χρειαστεί να επιστρέψετε σε προηγούμενες
περιοχές, γεγονός εύκολο μέσω της quick
travel δυνατότητας του βασικού menu, η
οποία ενεργοποιείται σχετικά νωρίς.
Ανέφερα προηγουμένως την ύπαρξη γρί-
φων. Μη φανταστείτε κάτι βαθυστόχαστο.
Τα puzzles είναι platform λογικής. Είτε
έχουν να κάνουν με σωστή μετακίνηση και
τοποθέτηση κιβωτίων πάνω σε διακόπτες
πατώματος είτε με χρήση του φωτός του
Igniculus πάνω σε σύμβολα για δημιουργία
σκιάς. Δεν προσφέρουν κάποια σοβαρή
πρόκληση, αλλά είναι ένα ευχάριστο αλα-
τοπίπερο στα πλαίσια της δράσης του Child
of Light.
MULTIPLAYER ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Πριν κλείσω, δυο λόγια για το
multiplayer/co-op τμήμα του παιχνιδιού.
Αυτό που γίνεται ουσιαστικά είναι πως ο
ένας παίκτης μπορεί να ελέγχει την
Aurelia και τους λοιπούς κανονικούς χα-
ρακτήρες με το πληκτρολόγιο, ενώ ο άλ-
λος τον Igniculus με το ποντίκι. Δεν ξέρω
κατά πόσο αυτό μπορεί να θεωρηθεί σο-
βαρό συνεταιρικό παίξιμο, καθώς, ούτως
ή άλλως, ακόμη και ένας παίκτης να τα
ελέγχει όλα, δεν υφίσταται θέμα δυσκο-
λίας. Ίσως στις κονσόλες, με τα 2
controllers να έχει κάποιο νόημα, αλλά
στην PC έκδοση μου φαίνεται ανούσιο.
Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ένα παιχνίδι το
οποίο στέκει άνετα ως single player, το να
προσθέτεις αυτήν τη δυνατότητα μόνο
και μόνο για να πεις ότι έχεις multiplayer
είναι περιττό.
Αν ένα παιχνίδι μπορούσε να σταθεί μόνο
μέσω του αισθητικού τομέα του, θα μιλού-
σαμε για σπάνιο αριστούργημα. Το Child of
Light όμως είναι ένας επιφανειακός τίτλος.
Ξεπερνώντας το ευχάριστο σοκ των γραφι-
κών, βλέπουμε πως πρόκειται για μία μονό-
τονη κυκλοφορία που κουράζει (χρειάστη-
κα αρκετά διαλείμματα μέχρι να το τερματί-
σω), κυρίως λόγω του απίστευτα επανα-
λαμβανόμενουμοτίβου των μαχών. Ακόμη
και στο δύσκολο επίπεδο δυσκολίας, το μό-
νο που χρειάζεται είναι λίγο παραπάνω
grinding και τίποτε άλλο. Ενώ η Ubisoft επι-
χείρησε ένα πρωτότυπο πάντρεμα διαφο-
ρετικών ειδών, το τελικό αποτέλεσμα δεν
πείθει, γιατί συνοδεύεται από τα εγγενή
μειονεκτήματα των δύο ειδών. Βέβαια, το
exploration τμήμα του παιχνιδιού σαφώς
προσθέτει αρκετά και οι σποραδικοί γρίφοι
δίνουν πόντους λόγωποικιλίας. Συν τοις
άλλοις, η τιμή του είναι δελεαστικότατη, αν
και πρέπει να λάβει κανείς υπόψη τη μικρή
διάρκειά του (περίπου 10 ώρες).
87
PC Master
70
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
•
Πανέμορφα γραφικά και soundtrack
•
Πολλά secrets και ανταμοιβή της
εξερεύνησης
•
Χαμηλή τιμή
•
Επαναλαμβανόμενες, κουραστικές
μάχες
•
Πολύ εύκολο
•
Ρηχοί χαρακτήρες και αδύναμο
σενάριο
•
Έλλειψη δεύτερου save slot
n
Είδος:
Platform RPG
n
Έκδοση:
Ubisoft
n
Ανάπτυξη:
Ubisoft
n
Διάθεση:
UPLAY, Steam
n
Τιμή:
€
14,99
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
OS: Windows (Vista SP2, 7, 8), Επεξεργαστής: Intel
Core2Duo E8200 @ 2,6GHz ή AMD Athlon II X2 240 @ 2,8GHz , Μνήμη: 2GB RAM, Κάρτα γραφικών: GeForce 8800GT ή αντίστοιχη και πάνω, DirectX: 9.0c, 3GB χώρο στο σκληρό, Broadband
Connection
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Final Fantasy series, Limbo, Rayman
n
Εναλλακτικές επιλογές:
Limbo, Grandia series
Ο χάρτης της Lemuria.
Τα γραφικά είναι πανέμορφα.
Ένα από τα χωριά της Lemuria.
H ρουτίνα της μάχης
καταντά γρήγορα
κουραστική, γιατί, ενώ
το challenge είναι
ανύπαρκτο, η όλη
διαδικασία του combat
είναι χρονοβόρα και
επαναλαμβανόμενη.