Page 68 - ta249

Basic HTML Version

Τ
α νέα κριτήρια που επικρατούν στο χώρο της μαζικής
εστίασης των ξενοδοχείων αναγκάζουν συχνά τους ξε-
νοδόχους να αναζητούν νέες λύσεις και προτάσεις
όσον αφορά στην επιλογή του χώρου, του εξοπλισμού
και των προϊόντων μαζικής εστίασης. Όλο και περισσό-
τερα τουριστικά καταλύματα επιλέγουν διαφορετικό
εξοπλισμό μαζικής εστίασης, καθώς οι επιθυμίες και οι διατροφικές
συνήθειες των τουριστών έχουν πλέον αλλάξει. Επίσης, οι ενεργεια-
κά, οικονομικά και αισθητά αποδοτικές επενδύσεις, που ακολουθούν
τις νέες τεχνολογίες αλλά και τις νέες απαιτητικές διατροφικές συ-
νήθειες των πελατών, είναι οι επικρατέστερες τάσεις στον τομέα της
μαζικής εστίασης. Η εξοικονόμηση ενέργειας και η χρήση προϊόντων
φιλικών προς το περιβάλλον παίζουν σημαντικό ρόλο για τους επιχει-
ρηματίες και τους προμηθευτές, οι οποίοι δείχνουν να προσαρμόζουν
τα προϊόντα τους στα νέα πρότυπα.
Το περιοδικό «Τουριστική Αγορά» πραγματοποίησε έρευνα και πα-
ρουσιάζει τις νέες τάσεις και καινοτομίες που κυριαρχούν στον το-
μέα της μαζικής εστίασης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
68
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΜΑΖΙΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ
EΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μαζική Εστίαση
ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ
Μεγάλη έμφαση στους χώρους, στον εξοπλισμό και στα προϊόντα που αφορούν στη
μαζική εστίαση δίνουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, παρά τη δύσκολη οικονομική
συγκυρία, ώστε να ικανοποιούν τις απαιτήσεις του επισκέπτη, επιδιώκοντας παράλλη-
λα την ενίσχυση και ενδυνάμωση της ανταγωνιστικής θέσης τους.