Τουριστική Αγορά τ. 271 - page 6

6
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Mε στόχο τη συνεχή ανάπτυξη των υψηλών επιδόσεων στον τουρισμό
μας, στηρίζουμε τη διοργάνωση διεθνών και εξειδικευμένων τουριστι-
κών εκθέσεων στην Ελλάδα, που συμβάλλουν στην προβολή και στην
ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού μας προϊόντος.
Το 2016 ο ελληνικός τουρισμός σημείωσε νέο ρεκόρ για δεύτερη συνε-
χόμενη χρονιά μέσα από την εφαρμογή της εθνικής τουριστικής πολιτι-
κής μας και των στοχευμένων ενεργειών για τον εμπλουτισμό, την προώ-
θηση και την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Επιμηκύνα-
με την τουριστική περίοδο για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Απρίλιο
έως τον Νοέμβριο. Συνάψαμε στρατηγικές συμφωνίες με τους μεγαλύ-
τερους ξένους tour operators για την αύξηση των τουριστικών πακέτων
για την Ελλάδα και την επέκταση των προγραμμάτων τους σε δημοφιλείς
ελληνικούς προορισμούς. Προωθήσαμε νέους ελληνικούς προορισμούς,
ανοίξαμε νέες δυναμικές αγορές του εξωτερικού και επιδιώξαμε την
καθιέρωση νέων απευθείας πτήσεων. Προωθήσαμε νέα θεματικά τουρι-
στικά προϊόντα και προβάλλαμε στοχευμένα την Ελλάδα στο εξωτερικό
ως παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό, που προσφέρει μοναδικές αυθεντι-
κές εμπειρίες 365 μέρες το χρόνο.
Είμαστε σε στενή συνεργασία με τις Περιφέρειες, την Τοπική Αυτοδιοί-
κηση, τους φορείς του τουρισμού και τον ιδιωτικό τομέα για την εφαρμο-
γή του αναπτυξιακού μας σχεδιασμού, με στόχο τη συνέχιση των υψηλών
επιδόσεων στον τουρισμό μας όλα τα επόμενα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό,
στηρίζουμε τη διοργάνωση διεθνών και εξειδικευμένων τουριστικών εκ-
θέσεων στην Ελλάδα, που συμβάλλουν στην προβολή και στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού
μας προϊόντος και παράλληλα ενθαρρύνουν νέες τουριστικές συνεργασίες με τις αγορές του εξωτερικού μέ-
σω των επαγγελματικών συναντήσεων.
Οι πέντε διεθνείς και εξειδικευμένες εκθέσεις που πραγματοποιούνται το φετινό Νοέμβριο αποτυπώνουν την
εξαιρετική δυναμική του τουρισμού μας και επιβεβαιώνουν το ισχυρό ενδιαφέρον για τον εμπλουτισμό και την
ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού μας προϊόντος.
Η φετινή 32η Philoxenia και η παράλληλη διεθνής έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia στη Θεσσαλονί-
κη, καθώς και οι τρεις εκθέσεις στην Αθήνα, ΕΧPOHOTEL, Greek Tourism Expo 2016 και 100% Hotel Show,
αναμένεται να προσελκύσουν μεγάλο αριθμό εμπορικών επισκεπτών και από το εξωτερικό και να συμβάλουν
στη συνολική προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και της ανάπτυξης του εκθεσια-
κού τουρισμού στην Ελλάδα.
Από την πλευρά μας ως υπουργείο και μέσω του ΕΟΤ στηρίζουμε την ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα και
της εξωστρέφειας των τουριστικών εκθέσεων και παράλληλα ενθαρρύνουμε κάθε νέα προσπάθεια, ώστε οι
νέες εκθέσεις να αποτελέσουν θεσμό και να καθιερωθούν ως τόπος συνάντησης της ελληνικής και της ξένης
τουριστικής αγοράς, δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και νέες αναπτυξιακές προοπτικές για
τον τουρισμό μας.
Έλενα Κουντουρά
Χαιρετισμός της υπουργού
στις τουριστικές εκθέσεις του
Νοεμβρίου 2016 στην Ελλάδα
1,2,3,4,5 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,...84
Powered by FlippingBook